BMW M4 regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie warto się wybrać, po to, by najszybciej naprawić turbosprężarkę po wyjęciu z samochodu osobowego marki BMW model M4?
Czym odznacza się procedura regeneracji układów turbodoładowania z pojazdów marki BMW model M4 w nowoczesnym i profesjonalnym zakładzie?
- Odbieramy uszkodzone turbiny bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z którego usług warto skorzystać w naszym serwisie.
- Realizujemy kompleksową kontrolę turbin w celu zidentyfikowania obszaru usterek oraz powodów wystąpienia usterki.
- Czyścimy i regenerujemy niedziałające turbo z samochodów osobowych z logo BMW model M4 na wyznaczonych do tego maszynach stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, jaką jest naprawa turbin, oddajemy zregenerowane turbo z samochodów osobowych z logo BMW model M4 do rąk klienta bezpośrednio bądź wysyłamy na wskazany przez niego adres dzięki dostępności usługi kurierskiej.
- Do części po regeneracji załączamy gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka opłata wiąże się z regeneracją turbosprężarki z auta marki BMW model M4 w autoryzowanym warsztacie?
Jak najlepiej dostarczyć turbo z pojazdu z logo BMW model M4 do zakładu, w którym wykonuje się naprawę turbosprężarek?
Czy wszystkie typy turbin wyjętych z samochodu osobowego marki BMW model M4 kwalifikuje się do renowacji?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią;
- Układy doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbiny bez VTG.
Które objawy wskazują na to, że w aucie z logo BMW model M4 turbo działa nieprawidłowo z powodu uszkodzenia?
- wzrost emisji sadzy,
- zmniejszone osiągi,
- większe zużycie paliwa,
- brak możliwości odpalenia auta,
- wahania w zakresie obrotów pojazdu.
Co świadczy o tym, że w turbosprężarkach z aut z logo BMW model M4 naprawą najlepiej zajmują się specjaliści z naszego serwisu?
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Proponujemy niskie ceny za najwyższej jakości usługi.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Szybko naprawiamy turbo.
Każdy model M4 był wyposażony w dwie turbosprężarki, czyli układ Twin Turbo, który przy zbyt wysokich obrotach na niskim biegów ulegał uszkodzeniu, a to prowadziło do regeneracji turbo lub naprawy turbiny. Model F82 M4 i F82 M4 Competition posiadał silnik o kodzie S55B30, bezpośredni wtrysk paliwa, rozrząd na łańcuchu i był sprzężony z manualną sześciobiegową skrzynią biegów lub siedmiobiegową dwusprzęgłową przekładnią DKG, która przenosiła napęd na tylną oś, czyli inaczej nazywany RWD. Model F82 M4 jest produkowany od 20104 roku i posiada 431 koni mechanicznych, 317 kilowatów, a przy 1850-5500 obrotów na minutę generuje 550 niutonometrów. Do setki przyśpiesza w 4.1 sekundy. Zaś w modelu F82 M4 Competition produkowanego od 2016 roku jest 450 koni mechanicznych, 331 kilowatów i 550 niutonometrów przy 1850-5500 obrotów na minutę. Każdy z nich ma wspaniałe osiągi, dzięki dwóm turbinom, które ulegają awarii, ponieważ są elementami eksploatacyjnymi i po pewnym czasie się zużywają. W takim przypadku należy przejść proces regeneracji lub naprawy turbosprężarek.
Opcja regeneracji turbiny samochodowej w modelu BMW M4
Wersja nadwozia cabrio posiadała takie modele jak F83 M4 i F83 M4 Competition, które pod swoimi maskami kryły silnik o kodzie S55B30 posiadający bezpośredni wtrysk paliwa, rozrząd na łańcuchu i takie same skrzynie biegów jak w modelach F82 M4. Rzędowe szóstki z dwudziestoma czterema zaworami kolejno posiadały: 431 i 450 koni mechanicznych, 317 i 331 kilowatów oraz przy 1850-5500 obrotów na minutę generowały 550 niutonometrów. Jak na takie osiągi ich średnie spalanie wynosiło tylko 9,1 litra paliwa oktanowego na sto kilometrów. Turbosprężarki zawarte w tych silnikach był bardzo często narażone na czynniki zewnętrzne i niewłaściwą eksploatację, która prowadziła do regeneracji lub naprawy turbosprężarki.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
BMW | M4 | M4 3.0 F82/F83 | 3.0 | 431 KM | od 2014 | 49335-02002 | 11657849650 11657850278 | MITSUBISHI |
BMW | M4 | M4 3.0 F82/F83 | 3.0 | 431 KM | od 04.2014 | 49335-02052 | 11657849651 11657850279 | MITSUBISHI |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek BMW M4 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki BMW M4 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów BMW M4 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych BMW M4 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BMW M4 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki BMW M4 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto BMW)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Biała Podlaska
- Karlino
- Ustrzyki Dolne
- Chełmno
- Marysin
- Chodzież
- Chorzów
- Trzebinia
- Złocieniec
- Ligota Wielka
- Garwolin
- Witnica
- Pruchnik
- Kamień Pomorski
- Kętrzyn
- Kluczbork
- Kłodzko
- Stręgoborzyce
- Leżajsk
- Mikołów
- Strzelno
- Nakło nad Notecią
- Sława
- Wschowa
- Barczewo
- Pajęczno
- Piotrków Trybunalski
- Czerwonak
- Przasnysz
- Puck
- Radzyń Podlaski
- Dynów
- Sandomierz
- Siemiatycze
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Aleksandrów Łódzki
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych, w tym do modelu BMW M4, to usługi, które umożliwiają przywrócenie oryginalnej wydajności turbosprężarki i poprawę osiągów silnika. BMW M4 to sportowy samochód klasy średniej, który charakteryzuje się wysoką wydajnością i dynamiczną jazdą. Silnik modelu M4 jest wyposażony w turbosprężarki, które zwiększają moc silnika poprzez dostarczenie większej ilości powietrza do cylindrów. W trakcie eksploatacji turbosprężarka narażona jest na działanie wysokiej temperatury i siłę odśrodkową, co w konsekwencji prowadzi do jej zużycia i utraty wydajności. W takiej sytuacji konieczna staje się regeneracja lub naprawa turbosprężarki. Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki BMW M4 polega na rozebraniu turbosprężarki, oczyszczeniu jej elementów, wymianie uszkodzonych części i kalibracji jej pracy. W przypadku bardziej poważnych uszkodzeń, konieczna może być wymiana niektórych elementów, takich jak turbina, kompresor, łożyska itp. W przypadku naprawy turbosprężarki, uszkodzone elementy są wymieniane, a turbosprężarka jest ponownie składana i kalibrowana. Proces ten jest krótszy i mniej kosztowny niż regeneracja, ale może nie być wystarczający w przypadku poważniejszych uszkodzeń. Jeśli potrzebujesz regeneracji lub naprawy turbosprężarki do swojego BMW M4, warto skorzystać z usług profesjonalnego warsztatu, który posiada odpowiednie narzędzia i doświadczenie w pracy z turbosprężarkami. Możesz poszukać takiego warsztatu w Internecie lub poprosić o rekomendację znajomych lub specjalistów od samochodów.