Regeneracja turbosprężarek BMW 524d Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd warto się udać, po to, by najszybciej poddać regeneracji układ doładowania po demontażu z samochodu osobowego z logo BMW model 524d?
Jakimi etapami odznacza się proces regeneracji turbosprężarek z samochodów marki BMW model 524d w autoryzowanym oraz specjalistycznym serwisie?
- Przyjmujemy niedziałające turbo bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z którego pomocy można skorzystać w naszym zakładzie.
- Realizujemy dokładną weryfikację turbo w celu zidentyfikowania wielkości usterek i przyczyn usterki.
- Czyścimy i regenerujemy zepsute układy doładowania z samochodów osobowych marki BMW model 524d na zaawansowanych technologicznie stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, jaką jest regeneracja układów turbodoładowania, dostarczamy naprawione systemy turbodoładowania z samochodów osobowych z logo BMW model 524d do rąk zleceniodawcy bez pośredników lub przesyłamy na jego adres dzięki dostępności usługi kurierskiej.
- Do turbiny po renowacji załączamy gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka cena wiąże się z naprawą układu doładowania z samochodu z logo BMW model 524d w autoryzowanym serwisie?
Jak najszybciej przywieźć turbosprężarkę z auta z logo BMW model 524d do serwisu, w którym przeprowadza się renowację turbo?
Czy każdy rodzaj turbin wyjętych z auta marki BMW model 524d może zostać poddany do regeneracji?
- Turbiny ze zmienną geometrią VNT;
- Doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbosprężarki bez VGT.
Które symptomy dostarczają informacji o tym, że w samochodzie marki BMW model 524d turbo działa niewłaściwie z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- wzrost emisji sadzy,
- wyraźnie słabsza moc,
- zwiększone zużycie paliwa,
- problemy z rozruchem,
- wahania obrotów.
Co przemawia za tym, że w układach doładowania z samochodów z logo BMW model 524d diagnostyką i naprawą najbardziej rzetelnie zajmują się profesjonaliści z naszego zakładu?
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
Model 524d występował tylko w dwóch modelach, a mianowicie E28 i E34, turbo był wyposażony tylko model E34, w którym ta część często ulegała awarii i musiała być zregenerowana lub naprawiona. Trzecie gaeneracja model E34 była produkowana w latach 1988-1991, sinik posiadał kod M21D24 i miał rozrząd na pasku, pompę wtryskową, napęd na tylną oś przenoszony przez pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynię biegów. Objętość skokowa wynosiła 2443 centymetry sześcienne. Jednostka napędowa zasilana paliwem cetanowym z turbosprężarką osiągała 115 koni mechanicznych, 85 kilowatów i 222 niutonometry. Kierowca mógł rozpędzić się 192 kilometrów na godzinę, a setkę mieć już w 12,9 sekundy. Takie osiągi przyciągały fanatyków tej marki, którzy chcieli sprawdzić na ile stać ten samochód, niekiedy dochodziło do uszkodzenia turbiny, która musiała przejść proces regeneracji, aby znów wrócić do sprawności.
Kilka słów na temat regeneracji turbosprężarek dla aut BMW 524d
Poprzednik modelu E34, czyli E28 nie posiadał turbiny, aczkolwiek wcale dużo nie odstawał od swojego następcy. Kod jego silnika to M21D24, który posiadał również rozrząd na pasku i pompę wtryskową. Generował 152 niutonometry, 86 koni mechanicznych, 63 kilowaty, a jego prędkość maksymalna wynosiła 164 kilometry na godzinę. Należy wspomnieć, że BMW starało się jak najdokładniej wykonywać swoje samochody, aczkolwiek układ turbodoładowania nie był jeszcze na tyle rozwinięty, co skutkowało częstymi awariami, które prowadziły do regeneracji w specjalistycznej pracowni regeneracji turbosprężarek.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
BMW | 524d | 524 td E28 | 2.4 TD | 115 KM | od 1983 do 1987 | 466016-0002 5324-988-6480 | 11659065730 11651285683 11651287430 11651284171 11652241313 | GARRETT |
BMW | 524d | 524 td E34 | 2.4 TD | 115 KM | od 1988 do 1995 | 49177-06000 | 11652244821 11652241600 11652242873 11652241257 | MITSUBISHI |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek BMW 524d |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki BMW 524d | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów BMW 524d | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych BMW 524d | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BMW 524d | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki BMW 524d (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto BMW)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Biała Podlaska
- Karlino
- Ustrzyki Dolne
- Chełmno
- Marysin
- Chodzież
- Chorzów
- Trzebinia
- Złocieniec
- Ligota Wielka
- Garwolin
- Witnica
- Pruchnik
- Kamień Pomorski
- Kętrzyn
- Kluczbork
- Kłodzko
- Stręgoborzyce
- Leżajsk
- Mikołów
- Strzelno
- Nakło nad Notecią
- Sława
- Wschowa
- Barczewo
- Pajęczno
- Piotrków Trybunalski
- Czerwonak
- Przasnysz
- Puck
- Radzyń Podlaski
- Dynów
- Sandomierz
- Siemiatycze
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Aleksandrów Łódzki
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarki polega na przywróceniu jej pełnej wydajności poprzez usunięcie wszelkich uszkodzeń, wymianę części zużytych lub uszkodzonych oraz wyczyszczenie lub wymianę elementów wewnętrznych. Proces regeneracji turbosprężarek rozpoczyna się od rozebrania urządzenia i dokładnego zbadania jego elementów. Następnie, specjalista przeprowadza diagnostykę, aby ustalić przyczynę awarii oraz sprawdzić, które elementy wymagają wymiany. Po zidentyfikowaniu problemów, rozpoczyna się proces usuwania uszkodzonych elementów. Mogą to być na przykład łożyska, tłoki, wały, koła turbin, osie, zaciski, uszczelki, pierścienie, a także elementy elektroniczne takie jak zawory sterujące. Następnie, uszkodzone części są wymieniane na nowe lub regenerowane, a cała turbosprężarka jest dokładnie czyszczona. W przypadku, gdy turbosprężarka wymaga większej interwencji, mogą być również stosowane specjalistyczne techniki naprawcze, takie jak spawanie czy lutowanie. Ostatecznie, turbosprężarka jest składana z powrotem i poddana testom, aby upewnić się, że jej działanie jest optymalne i zgodne z wymaganiami producenta. Regeneracja turbosprężarek jest często korzystniejsza kosztowo niż ich wymiana na nowe urządzenia, a także pozwala na uzyskanie lepszych parametrów i wydajności. Jednocześnie, proces regeneracji powinien być przeprowadzony przez doświadczonych specjalistów z odpowiednim sprzętem i narzędziami, aby zagwarantować bezpieczeństwo i niezawodność turbosprężarki po jej naprawie.