Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki BMW, model 520d
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd warto się wybrać, po to, by najskuteczniej zregenerować układ doładowania po demontażu z pojazdu z logo BMW model 520d?
Jakim przebiegiem charakteryzuje się proces naprawy układów turbodoładowania z pojazdów marki BMW model 520d w nowoczesnym i profesjonalnym warsztacie?
- Przyjmujemy uszkodzone turbiny bezpośrednio od zleceniodawcy lub od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego pomocy warto skorzystać w naszym serwisie.
- Wykonujemy szczegółową kontrolę turbin w celu znalezienia skali usterek oraz przyczyn uszkodzenia.
- Regenerujemy i naprawiamy uszkodzone układy doładowania z samochodów osobowych z logo BMW model 520d na specjalistycznych stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, którą jest regeneracja turbosprężarek, dostarczamy zregenerowane turbosprężarki z pojazdów z logo BMW model 520d do klienta w sposób bezpośredni lub odsyłamy na podany przez niego adres dzięki możliwości usługi kuriera.
- Do turbo po renowacji dołączamy gwarancję na piśmie bez limitu kilometrów.
Jaka opłata wiąże się z przeprowadzeniem regeneracji turbosprężarki z auta marki BMW model 520d w autoryzowanym warsztacie?
Jak najlepiej doręczyć turbinę z pojazdu marki BMW model 520d do zakładu, w jakim realizuje się regenerację turbin?
Czy każda kategoria turbosprężarek wyjętych z auta marki BMW model 520d kwalifikuje się do naprawy?
- Turbosprężarki VGT – o zmiennej geometrii;
- Układy turbosprężarek Bi i Twin turbo;
- Turbosprężarki konwencjonalne.
Które oznaki dostarczają informacji o tym, że w pojeździe marki BMW model 520d turbo funkcjonuje niewłaściwie z powodu uszkodzeń?
- czarny dym z wydechu,
- zmniejszone osiągi,
- zwiększony pobór paliwa,
- problemy z odpaleniem silnika,
- wahania w zakresie obrotów pojazdu.
Dlaczego w turbosprężarkach z samochodów z logo BMW model 520d naprawą najlepiej zajmą się profesjonaliści z naszej pracowni?
- Naprawione w serwisie elementy obejmujemy gwarancją.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Proponujemy niskie ceny za najwyższej jakości usługi.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
Wersja 520d występowała w serii 5 od czwartej generacji do siódmej, silniki 2.0 diesel były wyposażone w turbo, które po pewnym czasie eksploatacji podlegało regeneracji lub naprawy. Czwarta generacja model E39 posiadał pompę wtryskową, rozrząd na łańcuchu, cztery cylindry z szesnastoma zaworami, 136 koni mechanicznych, 100 kilowatów i 280 niutonometrów, a kod jego silnika to M47D20. W piątej generacji, czyli modelu E60 mieliśmy do wyboru silnik o kodzie N47D20 z system Common Rail i rozrządem na łańcuchu, motory różniły się między innymi tym, że jeden silnik posiadał filtr cząstek stałych, 340 niutonometrów, 177 koni mechanicznych, 130 kilowatów, drugi nie miał zamontowanego w układ wydechowy filtra DPF i miał 120 kilowatów, 163 konie mechaniczne oraz 340 niutonometrów. Oczywiście każdy z nich posiadał turbosprężarkę, dzięki której zawdzięczał takie osiągi, aczkolwiek nie wolno było zapomnieć o odpowiednim użytkowaniu silnika, ponieważ to mogło doprowadzić do awarii turbo, co skutkowało regeneracją.
Czy istnieje możliwość regeneracji turbo w samochodach BMW 520d?
Model F10 i F11 posiadały ten sam silnik o kodzie N47D20, który miał takie same parametry, a mianowicie 380 niutonometrów, 184 konie mechaniczne, 135 kilowatów. Ostatnia generacja w swojej gamie silnikowej również miała do wyboru model 520d wyposażony w turbinę. Miał 190 koni mechanicznych, 140 kilowatów, 400 niutonometrów i maksymalnie mógł jechać 230 kilometrów na godzinę. Wszystkie turbosprężarki montowane w silnikach 520d pomimo swojej długoletniej żywotności ulegają uszkodzeniom między innymi przez czynniki zewnętrzne, źle dobry olej, bądź niedoświadczenie kierowcy, a to wszystko skutkuje regeneracją lub naprawą, która jest możliwa w specjalistycznej firmie turbo, która posiada odpowiedni zestaw naprawczy.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
BMW | 520d | 520 D E39 | 2.0 D | 136 KM | od 1998 | 700447-5009S 700447-9009S 700447-5008S 700447-5007S 700447-0006 700447-0005 700447-0004 700447-0003 | 11652248901 11652248905 11652247297 | GARRETT |
BMW | 520d | 520 D E60/E61/E60N/E61N | 2.0 D | 150 KM | od 2005 do 2007 | 762965-5020S 762965-5017S 762965-0009 762965-0008 762965-0007 762965-0002 763091-0001 | 11657794022 11652287495 | GARRETT |
BMW | 520d | 520 D E60/E61/E60N/E61N | 2.0 D | 163 KM | od 2005 do 2007 | 762965-5020S 762965-5017S 762965-0009 762965-0008 762965-0007 762965-0003 762965-0002 763091-0001 | 11657794022 11652287495 | GARRETT |
BMW | 520d | 520 D F10/F11 | 2.0 D | 184 KM | od 2010 | 49335-00642 49335-00635 49335-00610 49335-00600 | 11658519476 11658519475 11658517453 11658517452 11658513299 11658513298 | MITSUBISHI |
BMW | 520d | 520 D F10/F11 | 2.0 D | 184 KM | od 03.2010 | 49335-00584 49335-00583 49335-00582 49335-00581 49335-00580 49335-00561 49335-00560 49335-00512/11/10 | 11658519477 11658512465 11658506721 11658515188 | MITSUBISHI |
BMW | 520d | 520 D F10/F11 | 2.0 D | 190 KM | od 03.2014 | 819976-5012S 819976-0012 819976-0010 819976-0007 | 11658570083 | GARRETT |
BMW | 520d | 520 d E60N/E61N | 2.0 TDI | 177 KM | od 2007 | 49135-05895 49135-05885 49135-05860 49135-05850 49135-05840 49335-00440 49335-00230 49335-00220 | 11658506894 11658506892 11657808478 11657797782 | MITSUBISHI |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek BMW 520d |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki BMW 520d | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów BMW 520d | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych BMW 520d | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BMW 520d | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki BMW 520d (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto BMW)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Biała Podlaska
- Karlino
- Ustrzyki Dolne
- Chełmno
- Marysin
- Chodzież
- Chorzów
- Trzebinia
- Złocieniec
- Ligota Wielka
- Garwolin
- Witnica
- Pruchnik
- Kamień Pomorski
- Kętrzyn
- Kluczbork
- Kłodzko
- Stręgoborzyce
- Leżajsk
- Mikołów
- Strzelno
- Nakło nad Notecią
- Sława
- Wschowa
- Barczewo
- Pajęczno
- Piotrków Trybunalski
- Czerwonak
- Przasnysz
- Puck
- Radzyń Podlaski
- Dynów
- Sandomierz
- Siemiatycze
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Aleksandrów Łódzki
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
BMW 520d to model samochodu osobowego klasy średniej wyprodukowany przez niemieckiego producenta BMW. Pierwsza generacja modelu BMW 5 Series zadebiutowała w 1972 roku, a od tego czasu samochód przeszedł szereg modernizacji i udoskonaleń. BMW 520d jest częścią szóstej generacji modelu, która pojawiła się w 2016 roku. BMW 520d wyposażony jest w silnik wysokoprężny o pojemności 2.0 litra, który generuje moc 190 KM i moment obrotowy 400 Nm. Silnik ten jest sprzężony z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów, która zapewnia płynną i efektywną jazdę. Samochód posiada wiele zaawansowanych funkcji, takich jak system nawigacji satelitarnej, system audio wysokiej jakości, klimatyzację, system start-stop, system adaptacyjnego tempomatu, system wspomagający parkowanie oraz wiele innych. BMW 520d ma również wiele zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa, takich jak system hamowania awaryjnego, system monitorowania martwego pola, system monitorowania pasa ruchu i wiele innych. BMW 520d to samochód, który łączy w sobie wydajność, styl i zaawansowane technologie, co czyni go popularnym wyborem wśród kierowców, którzy cenią sobie wygodę i luksusową jazdę. Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki BMW, w tym modelu 520d, polega na naprawie lub wymianie zużytych lub uszkodzonych elementów turbosprężarki. Wiele części turbosprężarek, takich jak łożyska, pierścienie tłokowe, wałki i wirniki, ulega zużyciu w czasie i wymaga naprawy lub wymiany, aby turbosprężarka działała poprawnie. Podczas regeneracji turbosprężarki do BMW 520d, specjalista z demontuje turbosprężarkę i dokonuje dokładnej oceny jej stanu. Następnie usuwa uszkodzone lub zużyte części i zamienia je na nowe, oryginalne lub zamienniki wysokiej jakości. Jeśli to konieczne, specjalista również przeprowadza naprawy uszkodzonych elementów lub powierzchni turbosprężarki. Na końcu, turbosprężarka jest ponownie złożona i poddana testom, aby upewnić się, że działa poprawnie. Regeneracja turbosprężarki to zwykle tańsza opcja niż wymiana całej turbosprężarki, co pozwala zaoszczędzić koszty naprawy. Regeneracja również może przedłużyć żywotność turbosprężarki, co pozwala cieszyć się jej wydajnością przez dłuższy czas. Ważne jest, aby wybrać zaufany i doświadczony warsztat samochodowy, który specjalizuje się w naprawie i regeneracji turbosprężarek do samochodów marki BMW, aby upewnić się, że naprawa zostanie wykonana w sposób profesjonalny i zgodny z zaleceniami producenta.