Localizations image

Regeneracja turbo Regeneracja turbin Naprawa turbosprężarek i turbin Cennik

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.72

Gdzie naprawię turbosprężarki oraz przeprowadzić usługę Regeneracja turbo?

Turbosprężarki można wyremontować w autoryzowanych pracowniach naprawy układów doładowania gdzie da się jednocześnie przeprowadzić usługę Regeneracja turbo lub przedzwonić oraz uzgodnić odbiór kurierem.

W jaki sposób odbywa się usługa Regeneracja turbo dla układów doładowania?

  • Odbieramy turbinę firmą kurierską bądź przywozimy turbosprężarkę osobiście.
  • Turbosprężarki są demontowane a następnie informujemy Klienta o uszkodzeniach turbiny.
  • Układy doładowania są poddawane weryfikacji na stacjach diagnostycznych.
  • Części są naprawiane i regenerowane na profesjonalnych stacjach probierczych.
  • Po zrekonstruowaniu możliwości turbin przekazujemy do klienta.

Jaka jest cena usługi Regeneracja turbo w pracowniach naprawy turbo?

Opłata za usługę remontu turbin zależy od stopnia uszkodzenia turbiny. Weryfikacja turbosprężarki nie kosztuje nic.

W jaki sposób przywieźć turbosprężarki do pracowni?

Najlepiej turbosprężarki przekazać do firmy zajmującej się regeneracją za pomocą kuriera jakiego możemy dla Państwa umówić aczkolwiek oczywiście namawiamy do osobistej wizyty w pracowni gdzie będzie można przyjrzeć się jak odbywa się usługa Regeneracja turbo.

Które turbo można poddawać regeneracji, jakie turbosprężarki da się poddawać usłudze Regeneracja turbo?

Zasadniczo wszystkie typy turbin można poddawać czyszczeniu w tym:
  • Turbosprężarki bez zmiennej geometrii,
  • Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT,
  • Układy doładowania Bi i Twin turbo.

Jakie można wymienić sygnały usterki turbin które można naprawiać i przeprowadzać usługę Regeneracja turbo?

Klasyczne sygnały uszkodzenia turbiny to:
  • spadek osiągów,
  • zwiększone dymienie,
  • wzrost poboru paliwa,
  • wahania obrotów,
  • unieruchomienie pojazdu.

Czemu opłaca się postawić na firmy przeprowadzające usługę Regeneracja turbo i nasz serwis?

Warto wybrać naszą ofertę gdyż:
  • Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
  • Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
  • Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
  • Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
  • Mamy bardzo atrakcyjne ceny,
  • Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.

Regeneracja turbo – kiedy regenerować turbo?

Regeneracja turbo to smutny moment w rzeczywistości wszystkich korzystających z silników diesla, wyposażonych w turbodoładowanie. Turbosprężarka, o ile wykorzystywana jest z zachowaniem odpowiednich procedur, powinna "przeżyć" silnik, jednak z doświadczenia wiemy, że jest tak bardzo rzadko. Główną przyczyną jest niewłaściwa eksploatacja podzespołu, brak smarowania, zbyt rzadko wymieniany olej lub filtry. W takiej sytuacji dochodzi do uszkodzenia turbosprężarki i konieczna jest regeneracja turbo, stąd też odpowiadając na pytanie z tytułu artykułu, kiedy regenerować turbo, kiedy tylko się zepsuje.

Turbosprężarka nadająca się do regeneracji
Regeneracja turbo – kiedy regenerować turbo?


Jakie turbo ma zadanie w samochodzie?

Turbosprężarka jest jednym z najważniejszych elementów współpracujących z silnikiem, mającym na celu poprawienie osiągów i zmniejszenie emisji spalin. Tłoczone do silnika powietrze pozwala na uzyskanie lepszych osiągów bez konieczności zmiany konstrukcji silnika. Co ciekawe samochody z silnikiem diesla wyposażone w turbosprężarkę mają dopuszczalne zadymienie w granicach 3,5 jednostki, natomiast wolnossące silniki diesla tylko 3 jednostki. Trzeba w tym momencie zaznaczyć, że turbosprężarka samochodowa, prosta w swojej konstrukcji oraz pełniąca stosunkowo proste zadanie pracuje w bardzo trudnych warunkach, w bardzo zanieczyszczonym środowisku oraz w bardzo wysokiej temperaturze. Napędzana jest [turbosprężarka] gazami wydechowymi, które wyrzucane z komory spalania w silniku bogate są we wszelkie zanieczyszczenia, od sadzy i cząstek stałych począwszy, na nagarach oleju kończąc. Wszystkie te zanieczyszczenia sprawiają, że część ciepła potrafi niemal zabić się nawarstwiającymi się zanieczyszczeniami, a łopatki turbiny czy kierownice spalin pracują w takim obciążeniu, że nierzadko właśnie zanieczyszczenia są przyczyną uszkodzeń w turbo.

Turbosprężarka samochodowa zregenerowana
Jakie turbo ma zadanie w samochodzie?


Gdzie i za ile regenerować turbo?

Aby odpowiednio opisać turbodoładowanie w silniku diesla, należy oprzeć się w rozważaniach na jego konstrukcji. Istnieją bardzo istotne różnice pomiędzy turbosprężarkami, jakie stosuje się w starych silnikach diesla, na przykład wyprodukowanych przed 2000 rokiem, a turbosprężarkami w nowoczesnych samochodach o bieżącej dacie produkcji. Stare turbosprężarki były znacznie bardziej tolerancyjne, jeśli chodzi o czystość spalin czy oleju, uzyskiwały mniejszą prędkość obrotową, czy miały turbo-dziurę, natomiast te nowe turbosprężarki, pracujące w sprzężonych ze sobą układach kilku turbin, oprócz znacznie lepszych osiągów i wydajności, cechują się również większą awaryjnością, głównie z racji większej ilości elementów, a co za tym idzie większej ilości "rzeczy, które mogą się zepsuć". Naprawa takiej turbosprężarki (wyposażonej w zmienną geometrię, zawór BOV, elektronicznie sterowany siłownik) będzie znacznie droższa, niż naprawa turbosprężarki starego typu i najprawdopodobniej będzie nas czekać znacznie wcześniej, niż regeneracja turbo ze starego Passata B5. Regenerować turbo należy w autoryzowanym zakładzie i raczej nie ma rzetelnej alternatywy. Wszystkie zakłady posiadające kwalifikowany sprzęt jak najprędzej zabiegają o uzyskanie autoryzacji, którą dostać nie jest trudno, o ile dysponuje się wspomnianym sprzętem oraz doświadczoną i przeszkoloną kadrą. Zdolna kadra i odpowiedni sprzęt to gwarancja jakości wykonania zlecenia na właściwym poziomie, a jednocześnie jest to podstawa do uzyskania autoryzacji ze strony producenta turbin. Jak łatwo się domyślić brak autoryzacji świadczy zarówno o braku odpowiedniego sprzętu, jak i może świadczyć o słabo przeszkolonej kadrze. Szczerze odradzamy podobne ryzyko, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że nawet nieco nieodpowiednio złożona turbina cechująca się nieszczelnościami na uszczelnieniu dynamicznym może doprowadzić do strasznego w skutkach rozbiegania się silnika diesla, które wywoływane jest przez olej silnikowy, służący do smarowania turbiny, do komory spalania, gdzie ulega utlenieniu z wytworzeniem dużej ilości białego dymu, który rozpędza jeszcze bardziej turbinę, która tłoczy jeszcze więcej oleju, który się spala i jeszcze bardziej rozpędza turbinę. Sytuacja taka i jej skutki nawarstwiają się aż do rozerwania turbosprężarki, zatarcia rdzenia lub w wypadkach krytycznych rozerwania głowicy silnika. Regeneracja turbo to koszt od 500 złotych w górę.

Serwisy zajmujące się regeneracją turbin - turbosprężarka po regeneracji
Gdzie i za ile regenerować turbo?

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Regeneracja turbo

Cena i koszt (netto)
Wycena naprawy turbiny 0 złotych
Sprawdzenie turbo 0 złotych
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbin 0 złotych
Rozbiórka turbosprężarki 0 złotych
Cena regeneracji turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbin do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Naprawa turbo do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Regeneracja turbiny do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Czyszczenie geometrii turbosprężarek 163 złote (netto) + części
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbo do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Naprawa zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Cena podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Cena podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Regeneracja turbo)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Bodzio 2023-04-17 14:10:35

Regeneracja turbosprężarki oraz naprawa turbosprężarki to dwa pojęcia, które często są używane zamiennie, ale mogą różnić się nieco pod względem zakresu prac i kosztów. Oto krótkie wyjaśnienie różnicy między nimi:
Regeneracja turbosprężarki - jest to proces odnowienia lub przywrócenia sprawności turbosprężarki poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części, czyszczenie, usunięcie osadów, kalibrację układów sterujących oraz testy wydajnościowe. Regeneracja turbosprężarki może obejmować kompleksowe prace naprawcze, które przywracają turbosprężarce jej pierwotne parametry i osiągi.
Naprawa turbosprężarki - jest to proces, który koncentruje się na naprawie konkretnego uszkodzenia lub defektu w turbosprężarce, takiego jak np. wymiana uszkodzonego łożyska, uszczelnienia, kompresora lub turbiny. Naprawa turbosprężarki może być mniej kompleksowa niż regeneracja i może obejmować tylko konkretne naprawy, które są konieczne do usunięcia konkretnego uszkodzenia.
W praktyce terminy "regeneracja" i "naprawa" turbosprężarki mogą być używane zamiennie, w zależności od konkretnej sytuacji i zakresu prac wykonywanych w danym serwisie. Warto zawsze skonsultować się z profesjonalnym serwisem lub warsztatem, aby uzyskać dokładne informacje na temat zakresu prac i kosztów związanych z regeneracją lub naprawą turbosprężarki w konkretnym przypadku.

Dawid 2020-03-31 09:00:19

A taka regenerowane turbina to ile posłuży? Ze 2,3 lata pojeżdżę?

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO