Demontaż turbin Diagnostyka turbosprężarek Regeneracja turbo i turbin Zobacz cennik
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Czy można naprawić turbo a także przeprowadzić usługę Demontaż turbin?
Jak przebiega usługa Demontaż turbin dla układów doładowania?
- Wysyłamy turbo pocztą lub przywozimy turbiny do serwisu regeneracji.
- Turbiny są sprawdzane podczas rozbiórki a następnie dzwonimy z informacją o zakresie uszkodzeń turbosprężarki.
- Układy doładowania są poddawane testom na stołach probierczych.
- Części czyści się i naprawia na profesjonalnych stołach diagnostycznych.
- Po odzyskaniu możliwości systemów doładowania odsyłamy do zamawiającego.
Jaki jest koszt usługi Demontaż turbin w firmach regenerujących turbo?
Jak przywieźć turbinę do pracowni regeneracji?
Jakie turbiny da się remontować, które turbiny można poddawać serwisowi Demontaż turbin?
- Turbosprężarki bez zmiennej geometrii,
- Turbiny ze zmienną geometrią VNT,
- Systemy doładowania składające się z wielu turbosprężarek.
Jakie są objawy usterki systemów doładowania które można remontować i wykonywać usługę Demontaż turbin?
- zmniejszona moc,
- zwiększone dymienie,
- wzrost poboru paliwa,
- wahania obrotów,
- unieruchomienie pojazdu.
Z jakiego powodu opłaca się wybrać laboratoria realizujące usługę Demontaż turbin i nasz serwis?
- Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju,
- Możemy pochwalić się autoryzacją największych na rynku producentów części,
- Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Nasze ceny są konkurencyjne,
- Używamy tylko oryginalnych części.
Demontaż turbin to nie tylko wyjęcie turbosprężarki z samochodu, ale również rozłożenie jej na podstawowe elementy w celu przeprowadzenia jej dokładnej weryfikacji, czyszczenia oraz ewentualnie, regeneracji. Choć turbosprężarka nie jest sama w sobie urządzeniem skomplikowanym, to rozłożenie i złożenie jej z powrotem nie jest zadaniem prostym, ba, można powiedzieć, że jest zadaniem wymagającym. Jak więc przebiega demontaż turbin w specjalistycznych pracowniach, zajmujących się regeneracją turbosprężarek? O czym warto wiedzieć podczas demontażu turbiny z samochodu, a o czym należy pamiętać podczas rozbiórki turbosprężarki? Co może pójść nie tak w czasie demontażu turbiny? Czy demontaż turbiny to już jej regeneracja? Wszystko na temat demontażu turbosprężarek znaleźć można w treści poniższego artykułu, do którego lektury serdecznie zapraszamy.
Jak przebiega demontaż turbiny, a jak wygląda rozbiórka turbiny?
Na temat rozbiórki turbiny szerzej będziemy rozwodzić się w naszym artykule "demontaż turbosprężarek", a w tym tekście zajmiemy się niuansami demontażu turbosprężarki z samochodu i problemami, z jakimi borykają się demontujący turbosprężarki z samochodów mechaników w warsztatach w całej Polsce. Po pierwsze i chyba najważniejsze w przygotowaniu samochodu do demontażu turbosprężarki jest jej zlokalizowanie. Choć może wydawać się to śmieszne i nieznaczące, to znalezienie turbo może nie być wcale tak proste, jak się właśnie wydaje. Prosto wydostaje się turbosprężarki z Passatów B6, jednak znacznie trudniejsze jest wyjęcie turbosprężarki z Land Rovera czy z Peugeota z silnikiem 2.7 HDi. Niekiedy najprostszą drogą na wyjęcie turbosprężarki z silnika jest... demontaż silnika, a następnie wygodne usunięcie turbosprężarki. Nie trzeba tu chyba nadmieniać, że wszystkie te działania, przeprowadzać powinno się na zimnym silniku i zatrzymanej turbosprężarce. Aby z kolei przeprowadzić demontaż turbiny, konieczne jest zidentyfikowanie, z jakim typem turbosprężarki mamy do czynienia. Jeśli jest to turbina wyposażona w elektroniczny nastawnik lub potencjometr aktuatora konieczne jest wypięcie wszystkich wtyczek. Kolejnym krokiem na drodze do demontażu turbiny jest odpięcie przewodów, czyli tak zwanych wężyków, zajmujących się doprowadzaniem i odprowadzaniem oleju do rdzenia turbosprężarki. Kolejnym przewodem (wężykiem), który należy odpiąć, jest przewód podciśnienia. Przewód ten prowadzi do trójdzielnego zaworu elektromechanicznego, który na przykład w silnikach VAG nosi nazwę zaworu N75. Jego zadaniem jest łączenie siłownika turbosprężarki z pompą vacuum oraz powietrzem atmosferycznym (to właśnie ten podział na 3 kanały). Kolejnym elementem na naszej trasie do demontażu turbiny jest usunięcie połączeń, najczęściej w postaci rur, pomiędzy turbosprężarką a kanałem dolotowym i zainstalowanym w nim filtrem powietrza, pomiędzy turbosprężarką a intercoolerem (międzystopniową chłodnicą powietrza), między turbiną a tłumikiem oraz pomiędzy turbo a zaworem EGR (który to zawór EGR w samochodach spod znaku Volkswagena często znajdziemy połączony z kolektorem wydechowym). Dopiero po wykonaniu wszystkich tych czynności usuwamy mocowania turbiny i wymontowujemy ją z samochodu.
Co może pójść nie tak w czasie demontażu turbiny?
Jak widać po poprzednim akapicie, demontaż turbiny nie jest tak prosty, jak odkręcenie kilku śrubek. Jednak ze wszystkich rzeczy, które mogą pójść nie tak, w zasadzie najbardziej denerwujące są właśnie te śrubki. Jeśli są zapieczone, a silnika nie da się wygodnie wyjąć, ani dostać się do turbo, trzeba te mocowania poucinać, a finalnie może się to łączyć z koniecznością rozwiercenia gwintów mocowań turbosprężarki. Dodatkowo warto wspomnieć o konieczności zachowania możliwie jak najwyższego stopnia czystości w czasie demontażu turbiny, zwłaszcza w starszych typach samochodów, ponieważ to, co zostanie w rurze łączącej turbo z silnikiem, ostatecznie znajdzie się w silniku. Uczulają na to wszyscy mechanicy, o specjalistycznych pracowniach nie wspominając. Jeśli nie zwrócimy na to uwagi, podobna niedbałość może finalnie doprowadzić do uszkodzenia silnika poprzez choćby zatarcie tłoka. Demontaż turbiny z samochodu nie należy do najbardziej wymagających zadań podczas wymiany czy regeneracji turbosprężarki, potrafią poradzić sobie z tym praktycznie wszystkie warsztaty – znacznie trudniejszym, wymagającym większej wiedzy i doświadczenia zadaniem jest demontaż turbosprężarek.
Czy demontaż turbiny to już jej regeneracja?
Demontażu turbiny z samochodu przy najszczerszych nawet chęciach nie można nazwać jej regeneracją. Znacznie łatwiej pod regenerację jest podciągnąć demontaż turbiny z turbosprężarki. Ponieważ są elementy, których się nie czyści, tylko wymienia przy każdej rozbiórce turbosprężarki, takie jak osłony termiczne czy zestawy naprawcze, przy odrobinie wyrozumiałości można w ten sposób określić proces demontażu turbiny. Warto tu jednak zaznaczyć, że demontaż turbiny, nie musi oznaczać jej wymiany – jeśli właściwości rdzenia nie odbiegają od norm, nie ma konieczności jego wymiany – odpowiednio wyczyszczony może zostać zamontowany ponownie. Dlatego też znacznie bardziej ergonomicznym rozwiązaniem w czasie eksploatacji turbosprężarki jest reagowanie na najmniejsze nawet objawy zużycia, niż czekanie "aż coś się stanie", ponieważ w takim momencie bardzo często doszło już do uszkodzenia w turbosprężarce i demontaż turbiny trzeba będzie połączyć z regeneracją turbosprężarki lub wymianą turbiny.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Demontaż turbin |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarek | 0 złotych |
Wycena naprawy turbosprężarki | 0 złotych |
Sprawdzenie turbo | 0 złotych |
Rozbiórka turbiny | 0 złotych |
Cena regeneracji turbin do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbin do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbiny do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbo do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Wymiana VNT, VTG, VGT turbosprężarki | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja geometrii turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Naprawa VNT, VTG, VGT turbiny do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Demontaż turbin)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Czarna Białostocka
- Supraśl
- Białystok
- Jasienica
- Borowina
- Bolesławiec
- Chełmno
- Choszczno
- Markusy
- Pasłęk
- Pruszcz Gdański
- Gliwice
- Szczuczyn
- Grodzisk Mazowiecki
- Tarczyn
- Janów Lubelski
- Radymno
- Chmielnik
- Krośniewice
- Legionowo
- Mierzowice
- Łańcut
- Chorzelów
- Rzemień
- Międzyrzecz
- Chomranice
- Sława
- Kosmolów
- Wolbrom
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Ostróda
- Działoszyn
- Władysławowo
- Pułtusk
- Szczecin
- Książ Wielkopolski
- Tczew
- Wałcz
- Reda
- Wejherowo
- Marki
- Zabrze
- Zielona Góra
- Sulechów
- Szprotawa
- Żuromin
- Żyrardów
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Demontaż turbosprężarki, diagnostyka turbosprężarek oraz regeneracja turbosprężarki są często wykonywanymi usługami w serwisach zajmujących się naprawą i konserwacją układów turbodoładowania. Oto krótkie omówienie tych usług i ich celów:
Demontaż turbosprężarki - jest to proces odłączenia turbosprężarki od silnika, co umożliwia dostęp do podzespołu w celu przeprowadzenia jego diagnostyki, regeneracji, wymiany lub innych prac konserwacyjnych. Demontaż turbosprężarki może być konieczny w przypadku wykrycia usterek, które wymagają naprawy lub wymiany turbosprężarki.
Diagnostyka turbosprężarek - jest to proces oceny stanu technicznego turbosprężarki w celu zidentyfikowania ewentualnych usterek, problemów lub innych nieprawidłowości. Diagnostyka podzespołu może obejmować różnego rodzaju testy, pomiary, ocenę wydajności oraz wizualną ocenę turbosprężarki. Jest to istotny krok, który pozwala na dokładne zdiagnozowanie problemów z turbosprężarką i określenie najlepszego podejścia do naprawy lub regeneracji.
Regeneracja turbosprężarki - jest to proces kompleksowej odnowy turbosprężarki, włączając w to naprawę uszkodzonych lub zużytych części, wyważenie turbiny oraz czyszczenie turbosprężarki od osadów i zanieczyszczeń. Regeneracja turbosprężarki może przywrócić jej optymalną wydajność oraz przedłużyć jej żywotność, często będąc bardziej ekonomicznym rozwiązaniem w porównaniu z zakupem nowej turbosprężarki.
W przypadku wystąpienia usterek, problemów z wydajnością, zużycia lub innych nieprawidłowości związanych z turbosprężarką, demontaż, diagnostyka oraz regeneracja mogą być konieczne w celu jej naprawy. Cena tych usług zależy od wielu czynników, takich jak marka i model turbosprężarki, zakres prac, stopień uszkodzeń i polityka cenowa konkretnego serwisu. Zawsze najlepiej jest skonsultować się z profesjonalnym serwisem lub warsztatem specjalizującym się w turbosprężarkach w celu uzyskania dokładnej wyceny usługi oraz prawidłowego postępowania w przypadku problemów z turbosprężarką.
Wymiana turbiny krok po kroku. Znajdę u was taki artykuł może?