Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Peugeot, model J5
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd należy się udać, żeby najszybciej zregenerować elementy układu doładowania po wyjęciu z samochodu marki Peugeot model J5?
Jakimi etapami charakteryzuje się proces naprawy turbiny z pojazdów z logo Peugeot model J5 w nowoczesnym oraz profesjonalnym laboratorium?
- Przyjmujemy niesprawne układy doładowania prosto od klienta lub od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego usług warto skorzystać w naszym serwisie.
- Realizujemy precyzyjną weryfikację turbin w celu wykrycia obszaru usterek oraz przyczyn awarii.
- Naprawiamy niesprawne turbiny z samochodów marki Peugeot model J5 na wyznaczonych do tego maszynach stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, jaką jest naprawa turbo, oddajemy działające turbo z samochodów z logo Peugeot model J5 do zleceniodawcy w sposób bezpośredni albo odsyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi kurierskiej.
- Do części po renowacji dołączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt wiąże się z renowacją układu doładowania z auta marki Peugeot model J5 w specjalistycznym zakładzie?
Jak najlepiej dostarczyć turbinę z auta marki Peugeot model J5 do zakładu, w którym przeprowadza się regenerację układów turbo?
Czy każdy typ turbin wymontowanych z samochodu osobowego z logo Peugeot model J5 może zostać poddany do renowacji?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią;
- Układy turbosprężarek wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbiny bez zmiennej geometrii.
Jakie oznaki wskazują na to, że w samochodzie osobowym z logo Peugeot model J5 turbo działa nieprawidłowo z powodu awarii?
- wzrost emisji sadzy,
- ograniczenie osiągów,
- wzrost zużycia paliwa,
- brak możliwości odpalenia auta,
- wahania obrotów.
Z jakich powodów w turbo z pojazdów z logo Peugeot model J5 diagnostyką i naprawą najlepiej zajmują się profesjonaliści z naszego serwisu?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Szybko naprawiamy turbo.
Peugeot wyposażył w turbosprężarkę swój model o nazwie J5, aczkolwiek należało pamiętać o odpowiedniej eksploatacji, ponieważ ta turbina była bardzo podatna i wrażliwa na uszkodzenia tworzone przez czynniki zewnętrzne, czy też nieodpowiednie doświadczenie kierowcy na temat zasad użytkowania pojazdu mechanicznego wyposażonego w turbosprężarkę. Peugeot J5 to samochód dostawczy, który był produkowany przez dwanaście lat, a mianowicie od 1981 roku do 1993 roku przez firmę produkującą głównie lekkie pojazdy dostawcze noszącą nazwę Sevel Sud. Pojazd mechaniczny posiadał napęd na przednią oś, czyli Front Wheel Drive, który był przenoszony przez przekładnię biegów sprzężoną z jednostką napędową zasilaną olejem napędowym wyposażoną w turbosprężarkę, która niestety bardzo często ulegała uszkodzeniom i musiała zostać poddana regeneracji lub naprawie, o pojemności 2,5 litra i mocy 115 koni mechanicznych.
Peugeot J5 a usługa regeneracji turbo
Ten pojazd mechaniczny marki Peugeot model J5 mogliśmy spotkać także pod takimi nazwami jak Talbot Express oraz Peugeot Ducato I, był on produkowany we Włoszech w miejscowości Val di Sangro, a jego następcą był Peugeot Boxer. Modelami bliźniaczymi były takie samochody jak Citroen C25 oraz Fiat Ducato, a konkurowały z nim takie pojazdy mechaniczne jak Ford Transit i Renault Master. Jednostka napędowa wyposażona w turbosprężarkę zasilana olejem napędowym mogła zostać zniszczona przez uszkodzoną turbosprężarkę, dlatego też tak ważne jest, aby każda możliwą przyczynę awarii turbiny natychmiastowo diagnozować, jeżeli jednak niestety dojdzie do destrukcji turbo, musi poddać ja jak najszybciej procesowi regeneracji lub naprawy.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Peugeot | J5 | J5 1.9 TD | 1.9 | 92/96 KM | od 1992 | 5314-988-7015 5314-970-7015 | 037558 037559 | BorgWarner KKK |
Peugeot | J5 | J5 2.5 TD | 2.5 | 95 KM | od 1990 | 465247-5001S 465247-0001 | 037524 037557 9563581180 | GARRETT |
Peugeot | J5 | J5 2.5 TD | 2.5 | 113 KM | od 1994 | 5316-988-6737 | 037588 9623067880 | BorgWarner KKK |
Peugeot | J5 | J5 2.5 TD | 2.5 | 113 KM | od 1994 | 5316-988-6723 | 0375C4 9632842480 | BorgWarner KKK |
Peugeot | J5 | J5 2.5 TD | 2.5 | 115 KM | od 1994 | 5314-988-6706 | 037550 037551 | BorgWarner KKK |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Peugeot J5 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Peugeot J5 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Peugeot J5 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Peugeot J5 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Peugeot J5 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Peugeot J5 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Peugeot)
Dodaj komentarz
- Ciechocinek
- Augustów
- Michałowo
- Bolesławiec
- Sawin
- Ciechanów
- Słupiec
- Garwolin
- Wilcza
- Gorlice
- Przyłęk
- Koło
- Miękinia
- Kraków
- Prochowice
- Lubaczów
- Bychawa
- Łosice
- Malbork
- Wola Mielecka
- Dzięcielin
- Gołdap
- Kunów
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Parczew
- Piotrków Trybunalski
- Władysławowo
- Sokołów Małopolski
- Sandomierz
- Zawichost
- Słubice
- Sosnowiec
- Suwałki
- Świdwin
- Tomaszów Lubelski
- Lędziny
- Wadowice
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Zambrów
- Brzezinki Stare
- Brzeg
- Brańsk
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek do samochodów Peugeot J5 polega na naprawie lub wymianie uszkodzonych lub zużytych elementów turbiny. Turbosprężarka składa się z dwóch podstawowych części - wirnika i obudowy. W trakcie regeneracji, najpierw dokładnie badany jest stan turbiny, w celu ustalenia, które elementy wymagają naprawy lub wymiany. Następnie mechanicznie oczyszcza się i przeprowadza obróbkę powierzchni turbiny, a zużyte elementy wymienia się na nowe, w tym łożyska, pierścienie, tłoki, itp. Na końcu turbina jest testowana, aby sprawdzić, czy pracuje poprawnie i spełnia swoje parametry. Peugeot J5 to duża dostawcza furgonetka, która była produkowana w latach 1981-1994. Samochód był oferowany w różnych wersjach, w tym wersjach z jednym lub dwoma rzędami siedzeń. Peugeot J5 był dostępny z różnymi silnikami benzynowymi i diesla, w tym z jednostkami o pojemności od 1.8 do 2.5 litra. Samochód był wyposażony w podstawowe elementy wyposażenia, takie jak elektryczne szyby, centralny zamek i radioodtwarzacz. Peugeot J5 był popularny wśród przedsiębiorców i firm transportowych ze względu na swoją pojemność i wytrzymałość. Jednakże, jak każdy samochód, może mieć swoje wady i problemy, takie jak wycieki oleju, problemy z układem hamulcowym lub elektroniką. Jeśli potrzebujesz regeneracji turbosprężarki do Peugeota J5, ważne jest, aby znaleźć sprawdzonego i doświadczonego mechanika zajmującego się regeneracją turbosprężarek. Regeneracja turbiny może być opłacalną opcją, szczególnie jeśli Twój samochód ma już kilka lat i nie chcesz ponosić kosztów zakupu nowej turbiny. Warto jednak pamiętać, że regeneracja turbosprężarki wymaga specjalistycznych narzędzi i wiedzy, dlatego najlepiej powierzyć tę pracę profesjonalistom.