Peugeot 5008 regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie należy się udać, po to, by najlepiej poddać regeneracji turbo po demontażu z samochodu osobowego marki Peugeot model 5008?
Czym charakteryzuje się proces naprawy turbosprężarki z samochodów z logo Peugeot model 5008 w autoryzowanym oraz profesjonalnym zakładzie?
- Odbieramy niedziałające turbiny bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z którego usług warto skorzystać w naszym warsztacie.
- Realizujemy wnikliwą diagnostykę turbosprężarek w celu zidentyfikowania skali usterek oraz przyczyn usterki.
- Regenerujemy uszkodzone turbosprężarki z samochodów osobowych marki Peugeot model 5008 na zaawansowanych technologicznie stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, jaką jest naprawa turbosprężarek, dostarczamy naprawione turbo z samochodów marki Peugeot model 5008 do zleceniodawcy bez pośredników lub przesyłamy na wskazany przez niego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej.
- Do elementów po naprawie dołączamy gwarancję na piśmie pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt łączy się z naprawą turbiny z samochodu osobowego z logo Peugeot model 5008 w autoryzowanym zakładzie?
Jak dostarczyć turbo z auta marki Peugeot model 5008 do zakładu, w jakim realizuje się naprawę turbosprężarek?
Czy każda kategoria turbosprężarek zdemontowanych z samochodu marki Peugeot model 5008 nadaje się do remontu?
- Turbosprężarki VGT – o zmiennej geometrii;
- Systemy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbosprężarki konwencjonalne.
Jakie oznaki informują o tym, że w samochodzie z logo Peugeot model 5008 turbo pracuje nieprawidłowo z powodu uszkodzeń?
- wzrost emisji sadzy,
- wyraźnie słabsza moc,
- konieczność częstszego tankowania,
- niemożność rozruchu silnika,
- wahania w zakresie obrotów pojazdu.
Z jakich przyczyn w układach doładowania z pojazdów z logo Peugeot model 5008 diagnostyką i regeneracją najlepiej zajmą się specjaliści z autoryzowanej pracowni?
- Naprawione w serwisie elementy obejmujemy gwarancją.
- Nasi pracownicy to specjaliści, którzy stale doskonalą swoje umiejętności w zakresie diagnostyki oraz naprawy turbosprężarek.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Działamy szybko i skutecznie w zakresie regeneracji turbo.
Francuski koncern PSA, a konkretnie firma Peugeot w 2009 roku zaprezentowała i rozpoczęła produkcję samochodu segmentu minivan. Peugeot 5008 konstrukcyjnie jest mocno spokrewniony z Citroenem Grand C4, od którego też przejął jednostki napędowe. Auto rozmiarami ustępuje starszemu modelowi Peugeota – 807. Auto oferowane jest w odmianie pięcioosobowej a także siedmioosobowej, co poszerza grono klientów pragnących kupić wygodny samochód rodzinny. Peugeot 5008 dostępny jest ponadto w trzech wersjach wyposażenia, z czego najbogatsza charakteryzuje się szklanym dachem. Peugeot 5008 napędzany może być jednym z czterech silników, z czego dwa to silniki benzynowe a pozostałe dwa to diesle z rodziny HDi. Samochód ten cieszy się największą popularnością wyłącznie na rodzimym rynku.
Peugeot 5008 oraz skuteczna regeneracja turbiny
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
5008 2009-obecnie
Benzynowy:
1.6 THP 156 KM (EP6CDT)
Wysokoprężny:
1.6 HDi FAP 109 KM (DV6TED4)
2.0 HDi FAP 150 KM (DW10CTEDD4)
2.0 HDi FAP 163 KM (DW10CTEDD4)
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Peugeot | 5008 | 5008 1.6 HDi FAP 110 | 1.6 | 109 KM | od 2009 | 753420-5006S 753420-9006S 753420-5005S 753420-5004S 753420-0004 753420-0002 750030-0002 740821-0002 | 0375J6 0375J8 0375J7 | GARRETT |
Peugeot | 5008 | 5008 1.6 THP 155 | 1.6 | 156 KM | od 2009 | 5303-988-0121 5303-970-0121 5303-988-0120 5303-988-0104 | 0375N7 0375L0 0375R9 | BorgWarner KKK |
Peugeot | 5008 | 5008 2.0 HDi FAP 150 | 2.0 | 150 KM | od 2009 | 806497-5001S 783248-5003S 783248-0003 | 0375P2 0375S8 0375S6 | GARRETT |
Peugeot | 5008 | 5008 2.0 HDi FAP 150 | 2.0 | 163 KM | od 2009 | 806497-5001S 783248-5003S 783248-0003 | 0375P2 0375S8 0375S6 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Peugeot 5008 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Peugeot 5008 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Peugeot 5008 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Peugeot 5008 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Peugeot 5008 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Peugeot 5008 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Peugeot)
Dodaj komentarz
- Ciechocinek
- Augustów
- Michałowo
- Bolesławiec
- Sawin
- Ciechanów
- Słupiec
- Garwolin
- Wilcza
- Gorlice
- Przyłęk
- Koło
- Miękinia
- Kraków
- Prochowice
- Lubaczów
- Bychawa
- Łosice
- Malbork
- Wola Mielecka
- Dzięcielin
- Gołdap
- Kunów
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Parczew
- Piotrków Trybunalski
- Władysławowo
- Sokołów Małopolski
- Sandomierz
- Zawichost
- Słubice
- Sosnowiec
- Suwałki
- Świdwin
- Tomaszów Lubelski
- Lędziny
- Wadowice
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Zambrów
- Brzezinki Stare
- Brzeg
- Brańsk
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja i naprawa turbosprężarek do samochodu Peugeot 5008 zależy od rodzaju usterki i wymagań klienta. Najczęstszymi usterkami są zużycie łożysk, uszkodzenie wirnika, zanieczyszczenie układu smarowania, uszkodzenie klapki sterującej i przepływomierza lub nieszczelność obudowy. Proces regeneracji turbosprężarki Peugeot 5008 może obejmować następujące etapy: demontaż turbosprężarki z silniki, rozbicie turbosprężarki na części składowe, wymiana uszkodzonych części na nowe lub regenerowane, czyszczenie części turbosprężarki w specjalnych urządzeniach, składanie turbosprężarki z wykorzystaniem nowych elementów, a także wymianę łożysk i uszczelek, montaż turbosprężarki z powrotem na silniku oraz testowanie turbosprężarki w celu potwierdzenia jej właściwej pracy. Peugeot 5008 to samochód typu SUV produkowany od 2009 roku. Model ten cechuje się przestronnym wnętrzem, bogatym wyposażeniem, wysokim poziomem bezpieczeństwa i dynamicznym napędem. Samochód oferowany jest z różnymi jednostkami napędowymi, w tym silnikami benzynowymi i diesla z turbosprężarką. Peugeot 5008 jest jednym z najpopularniejszych modeli marki Peugeot, cieszącym się uznaniem zarówno wśród kierowców indywidualnych, jak i flotowych. Dzięki swojemu dynamicznemu napędowi i wygodnemu wnętrzu, Peugeot 5008 jest świetnym wyborem dla osób, które szukają samochodu do jazdy po mieście i poza miastem. W przypadku wystąpienia awarii turbosprężarki w Peugeocie 5008, warto skorzystać z usług profesjonalnego warsztatu specjalizującego się w naprawie i regeneracji turbosprężarek. Dzięki temu można przywrócić pełną sprawność turbosprężarce i cieszyć się z dynamicznej jazdy bez obaw o usterki.