Alpina B7 regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd należy się wybrać, po to, by skutecznie zregenerować turbinę po demontażu z samochodu z logo Alpina model B7?
Jakimi etapami odznacza się proces renowacji układów turbodoładowania z aut z logo Alpina model B7 w autoryzowanym i profesjonalnym laboratorium?
- Odbieramy niesprawne systemy turbodoładowania bezpośrednio od zleceniodawcy lub od pracownika firmy kurierskiej, z którego pomocy warto skorzystać w naszym zakładzie.
- Przeprowadzamy dokładną weryfikację turbosprężarek w celu zidentyfikowania skali uszkodzeń i przyczyn uszkodzenia.
- Czyścimy i regenerujemy niesprawne turbosprężarki z samochodów z logo Alpina model B7 na przeznaczonych do tego urządzeniach stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, jaką jest regeneracja turbosprężarek, przekazujemy w pełni sprawne turbiny z aut marki Alpina model B7 do klienta bez pośredników bądź odsyłamy na podany przez niego adres dzięki opcji usługi kuriera.
- Do turbosprężarki po naprawie załączamy gwarancję na piśmie bez limitu kilometrów.
Jaki koszt łączy się z przeprowadzeniem renowacji systemu doładowania z samochodu marki Alpina model B7 w naszym warsztacie?
W jaki sposób przywieźć turbosprężarki z samochodu z logo Alpina model B7 do serwisu, w jakim wykonuje się naprawę turbosprężarek?
Czy każda kategoria turbin wyjętych z samochodu marki Alpina model B7 może zostać poddany do regeneracji?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT;
- Doładowania składające się z wielu turbosprężarek;
- Turbosprężarki bez zmiennej geometrii.
Jakie symptomy dostarczają informacji o tym, że w aucie z logo Alpina model B7 turbina funkcjonuje niewłaściwie z powodu awarii?
- zwiększone dymienie,
- zmniejszona moc,
- wzrost zużycia paliwa,
- trudności z odpaleniem samochodu,
- wahania w zakresie obrotów pojazdu.
Co świadczy o tym, że w turbo z samochodów z logo Alpina model B7 renowacją najskuteczniej zajmą się fachowcy z naszego zakładu?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- Nasi pracownicy to specjaliści, którzy stale doskonalą swoje umiejętności w zakresie diagnostyki oraz naprawy turbosprężarek.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
Alpina B7 bądź inaczej nazywana B7 bi-turbo, czyli sprzężony układ dwóch turbosprężarek, jest to samochód klasy wyższej produkowany od 2001 roku wykonany na bazie serii 7. Aktualnie powstały trzy generacje Alpiny, między innymi to B7 (E65/E66), B7 (F01/F02) oraz trzecia generacja B7 (G12). W przypadku pierwszej generacji mamy styczność z jednostką napędową zasilaną paliwem oktanowym o pojemności 4.4 litra i z dźwięcznie brzmiącą widlastą ósemką. Była produkowana w latach 2001-2008, od zwykłej BMW E65/E66 różniła się przednimi i tylnymi zderzakami, dostała dodatkowe spojlery. Alpinę B7 produkowaną na bazie BMW E66 możemy dostać w postaci Long. Posiadała napęd RWD, czyli na tylną oś, który jest przenoszony przez sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów. Moc, jaką posiada widlasta ósemka 4.4 to 500 koni mechanicznych i 368 kW, która jest możliwa dzięki sprężarce odśrodkowej. Przy takiej mocy auto może rozpędzić się do 300 kilometrów na godzinę, a do setki przyśpieszy już nawet w 4,9 sekundy, wersja long w 5.1 sekundy.
O regeneracji mechanizmu turbo dla samochodów Alpina B7
Druga generacja była produkowana na bazie modelu F01 i F02, jej produkcja trwała od 2009 roku do 2015 roku. Silnik benzynowy zasilany dwoma turbosprężarkami, czyli układ Bi-Turbo, który może być narażony na nieudolną eksploatację, będzie nadawał się do regeneracji, która jest możliwa. W modelu B7 F01 widlasta ósemka miała moc 507 koni mechanicznych, 373 kilowatów i generowała 700 niutonometrów przy 3000-4750 obrotach na minutę, zaś w modelu B7 F02 ten sam silnik V8 posiadał już 540 koni mechanicznych, 397 kilowatów oraz przy 2800-5000 obrotach na minutę potrafił wygenerować 730 niutonometrów. Trzecia generacja Alpiny to pięknie wyglądająca G12 z serii 7. Po raz pierwszy została przedstawiona w 2016 roku w Genewie na Geneva Motor Show, aczkolwiek zmieniona wersja G12 została zaprezentowana w 2019 roku w lutym, do sprzedaży wejdzie w lipcu bieżącego roku. B7 G12 ma napęd na wszystkie koła, który jest przenoszony przez ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów Switch-Tronic, jednostki napędowe, jakie tam znajdziemy to widlaste ósemki o pojemnościach 4.4 litra, który posiada 608 koni mechanicznych i 447 kW oraz 4.0 z mocą 564 koni mechanicznych i 415 kilowatów, będzie on dostępnych na chińskim rynku. Silniki wyposażone w sprzężony układ turbodoładowania, czyli Bi-Turbo, jest podatny na wszelakie uszkodzenia. Części do turbosprężarek są z reguły bardzo drogie, mimo to istnieją firmy, które zajmują się regeneracją turbin i mają bardzo dobrze rozwiniętą wiedzę na temat jej budowy. Istnieje również możliwość zakupu nowego turbo.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Alpina | B7 | B7 | 4.4 Biturbo | 507 KM | od 2009 | 795110-5005S 795110-5004S 795110-5002S | 11657596038 | Garrett |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Alpina B7 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Alpina B7 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Alpina B7 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Alpina B7 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Alpina B7 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Alpina B7 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Alpina)
Dodaj komentarz
- Lipsk
- Będzin
- Międzyrzec Podlaski
- Białystok
- Bobrowo
- Solec Kujawski
- Chodzież
- Dąbrowa Tarnowska
- Słupiec
- Lidzbark
- Kietrz
- Nowogard
- Gorzów Wielkopolski
- Szczuczyn
- Milanówek
- Munina
- Kielce
- Wołczyn
- Kościan
- Zdzieszowice
- Dukla
- Koźmin Wielkopolski
- Kwidzyn
- Nieporęt
- Legnica
- Wola Mielecka
- Mońki
- Olecko
- Praszka
- Opole Lubelskie
- Czerwonak
- Mosina
- Prudnik
- Pszczyna
- Kuźnia Raciborska
- Okrajszów
- Suchedniów
- Sosnowiec
- Suwałki
- Imielin
- Ożarów Mazowiecki
- Wągrowiec
- Rumia
- Września
- Barcin
- Żyrardów
- Bielsk Podlaski
- Siemianowice Śląskie
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek