Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów Mitsubishi Pajero
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie warto się kierować, po to, aby skutecznie wyremontować turbinę po demontażu z pojazdu z logo Mitsubishi model Pajero?
Jakim przebiegiem odznacza się proces regeneracji turbiny z aut z logo Mitsubishi model Pajero w nowoczesnym oraz profesjonalnym serwisie?
- Przyjmujemy uszkodzone turbiny prosto od zleceniodawcy bądź od kuriera, z jakiego pomocy warto skorzystać w naszym serwisie.
- Realizujemy kompleksową diagnostykę układów turbodoładowania w celu znalezienia obszaru usterek oraz powodów wystąpienia usterki.
- Regenerujemy zepsute turbosprężarki z samochodów marki Mitsubishi model Pajero na wysokiej klasy urządzeniach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, jaką jest regeneracja turbosprężarek, oddajemy w pełni sprawne układy doładowania z samochodów marki Mitsubishi model Pajero do rąk zleceniodawcy w sposób bezpośredni lub odsyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej.
- Do turbosprężarki po regeneracji dołączamy pisemną gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaka cena łączy się z regeneracją turbo z auta z logo Mitsubishi model Pajero w autoryzowanym zakładzie?
W jaki sposób dostarczyć turbinę z samochodu z logo Mitsubishi model Pajero do serwisu, w jakim przeprowadza się regenerację turbosprężarek?
Czy wszystkie typy turbosprężarek zdemontowanych z samochodu z logo Mitsubishi model Pajero może zostać poddany do naprawy?
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii VTG;
- Układy turbosprężarek wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbosprężarki bez VGT.
Jakie symptomy wskazują na to, że w samochodzie marki Mitsubishi model Pajero turbo działa niewłaściwie z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- wzrost emisji sadzy,
- zmniejszone osiągi,
- wzrost poboru paliwa,
- problemy z rozruchem,
- wahania obrotów.
Dlaczego w układach doładowania z pojazdów z logo Mitsubishi model Pajero remontem w najlepszy sposób zajmują się mechanicy z naszego zakładu?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
Mitsubishi Motors w roku 1982 zaprezentowała samochód terenowy o nazwie Mitsubishi Pajero. Pierwsza generacja modelu Pajero produkowana była w fabryce w Japonii w latach 1982-1991. Samochód ten przystosowany był do jazdy w terenie, dlatego zawieszenie było specjalnie zaprojektowane do takiej jazdy. Duży prześwit, terenowe koła, elementy ochronne nadwozia czy też wyciągarka za dopłatą gwarantowały wysoką mobilność tego pojazdu w trudnym terenie. Druga generacja Pajero produkowana była w tej samej fabryce w latach 1991-1999. Samochód ten znacznie urósł a także zmienił się stylistycznie. Większy rozstaw osi zapewnił większą przestronność wnętrza, za czym poszła większa praktyczność auta. W latach 1999-2006 koncern Mitsubishi Motors produkował Pajero III generacji. Za projektem nadwozia stoją specjaliści z biura Pininfarina, którzy nadali temu pojazdowi elegancki wygląd. Pod względem mechanicznym, trzecia generacja Pajero w dużej mierze bazowała na poprzedniej generacji tego modelu. Od 2006 roku produkowana jest czwarta generacja tego samochodu terenowego firmy Mitsubishi. Auto stylistycznie nie wiele się różni od poprzednika. Z zewnątrz zauważalną zmianą są przednie oraz tylne reflektory oraz zmieniony wzór felg. Pod względem konstrukcyjnym auto wciąż opiera się na drugiej generacji Pajero.
Regeneracja turbosprężarki do Mitsubishi Pajero
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Pajero I 1982-1991
Benzynowy:
2.0 Turbo 145 KM
Wysokoprężne:
2.5 TD 4WD 84 KM (4D56T)
2.5 TD 87 KM (4D56T)
2.5 TD 95 KM (4D56T)
Pajero II 1991-1999
Wysokoprężne:
2.5 TD 99 KM (4D56T)
2.5 TDiC 99 KM (4D56T)
2.8 TD 125 KM (4M40T)
Pajero III 1999-2006
Wysokoprężne:
2.5 TDi 99 KM (4D56T)
2.5 TDi 115 KM (4D56T)
3.2 DI-D 160 KM (4M41)
3.2 DI-D 165 KM (4M41)
3.2 DI-D 175 KM (4M41)
Pajero IV 2006-obecnie
Wysokoprężne:
3.2 DI-D 165 KM (4M41)
3.2 DI-D 160 KM (4M41)
3.2 DI-D 170 KM (4M41)
3.2 DI-D 190 KM (4M41)
3.2 TD 200 KM (4M41)
Turbo Mitsubishi Pajero
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Mitsubishi | Pajero | Pajero I 2.3 TD | 2.3 | 84 KM | od 1982 do 1984 | 49168-01202 | MD017658 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero I 2.3 TD | 2.3 | 84 KM | od 1984 do 1986 | 49177-01010 | MD083538 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero I 2.5 TD | 2.5 | 84 KM | od 1986 do 1989 | 49177-01500 49177-01501 49177-01510 49177-01511 | MD094740 MD168053 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero I 2.5 TD | 2.5 | 95 KM | od 1989 do 1990 | 49177-01500 49177-01501 49177-01510 49177-01511 | MD094740 MD168053 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero II 2.5 TD | 2.5 | N/D | od 1994 do 1997 | 49377-03033 49377-03031 | ME201635 ME201257 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero II 2.5 TD | 2.5 | 87 KM | od 1990 do 1991 | 49177-01500 49177-01501 49177-01510 49177-01511 | MD094740 MD168053 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero II 2.5 TD | 2.5 | 100 KM | od 1990 do 1997 | 49177-02500 49177-02501 | MD187208 MD170563 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero II 2.5 TD | 2.5 | 100 KM | od 1993 | 49177-01503 49177-01504 49177-01505 | MD194843 MR355223 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero II 2.5 TD | 2.5 | 100 KM | od 1993 | 49177-02512 49177-02513 49177-07612 | MR355225 MD194845 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero II 2.5 TD | 2.5 | 100 KM | od 1997 do 2000 | 49135-02110 | MR212759 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero II 2.5 TD | 2.5 | 100 KM | od 1998 | 49135-02110 | MR212759 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero III 2.5 TD | 2.5 | 100 KM | od 2001 do 2006 | 49135-02682 | MR968773 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero III 2.5 TDI | 2.5 | 115 KM | od 2001 | 49S35-02652 49135-02652 | MR968081 MR968080 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero III 2.5 TDI | 2.5 | 115 KM | od 2002 | 49135-02672 | MR597925 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero II 2.8 TD | 2.8 | N/D | od 1998 | 49135-03130 | ME202578 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero II 2.8 TD | 2.8 | 125 KM | od 1994 do 1997 | 49377-03041 49377-03043 | ME201636 ME201258 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero III 3.2 DI-D | 3.2 | 160 KM | od 2003 do 2006 | 49135-03412 49135-03411 49135-03410 | ME191474 ME203949 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero III 3.2 Di-D | 3.2 | 165 KM | od 2000 do 2003 | 49135-03412 49135-03410 49135-03411 | ME191474 ME203949 2246666 | Mitsubishi |
Mitsubishi | Pajero | Pajero IV 3.2 DI-D | 3.2 | 170 KM | od 2006 do 2009 | VT12 | 1515A026 | IHI |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Mitsubishi Pajero |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Mitsubishi Pajero | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Mitsubishi Pajero | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Mitsubishi Pajero | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Mitsubishi Pajero | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Mitsubishi Pajero (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Mitsubishi)
Dodaj komentarz
- Czeladź
- Michałowo
- Bolesławiec
- Solec Kujawski
- Bytów
- Chorzów
- Złocieniec
- Działdowo
- Nowa Wieś
- Bielawa
- Giżycko
- Wilcza
- Kostrzyn nad Odrą
- Grajewo
- Jastrzębie-Zdrój
- Kępno
- Krzepice
- Kock
- Bychawa
- Koluszki
- Wola Mielecka
- Swadzim
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Sulejów
- Komorniki
- Czerwonak
- Swarzędz
- Raszyn
- Pułtusk
- Głogów Małopolski
- Tyczyn
- Sokołów Podlaski
- Sopot
- Łobez
- Dobiegniew
- Chocicza
- Zbąszynek
- Cekcyn
- Wieliczka
- Ruda Śląska
- Bielsk Podlaski
- Niemodlin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Mitsubishi Pajero to samochód terenowy produkowany od 1982 roku przez japońską firmę Mitsubishi Motors. Na przestrzeni lat, Pajero przeszedł kilka modernizacji, ale jego celem pozostało zapewnienie wyjątkowych możliwości jazdy w terenie i maksymalnej trwałości, co czyni go jednym z najpopularniejszych pojazdów tego typu na świecie. W zależności od rynku, Pajero był oferowany w różnych wersjach nadwozia: 3-drzwiowej, 5-drzwiowej oraz w wersji pick-up. Samochód był również dostępny z różnymi silnikami benzynowymi lub wysokoprężnymi, o pojemności od 2.5 do 3.8 litra. W zależności od wersji, Pajero oferowany był z manualną lub automatyczną skrzynią biegów oraz z napędem na przednią lub obie osie. Charakterystyczną cechą Pajero jest jego solidne i wytrzymałe podwozie, które zapewnia niezwykłą zdolność do pokonywania trudnego terenu i przemierzania nieprzebytej drogi. Samochód był wyposażony w system kontroli trakcji i różnicowego, który pozwalał na płynną jazdę w trudnych warunkach, a także w system hamulców tarczowych na wszystkich kołach, co zapewniało niezawodność i bezpieczeństwo na każdym terenie. W ciągu lat produkcji, Pajero zdobył wiele nagród, w tym tytuł "Car of the Year" w 1983 roku w Japonii, a także kilka zwycięstw w rajdach terenowych, takich jak Rajd Paryż-Dakar. Dzięki swoim wyjątkowym osiągom, Pajero pozostał jednym z najpopularniejszych samochodów terenowych na rynku. Współcześnie, Mitsubishi oferuje najnowszą generację Pajero - Pajero Sport, który kontynuuje tradycję swojego poprzednika, ale oferuje również nowoczesne technologie, takie jak system bezkluczykowego dostępu, system multimedialny z ekranem dotykowym, asystenta pasa ruchu i wiele innych. Regeneracja turbosprężarki w samochodzie Mitsubishi Pajero jest procesem wymagającym specjalistycznej wiedzy, narzędzi i doświadczenia, dlatego zazwyczaj nie jest zalecane, aby osoby nieposiadające odpowiedniego doświadczenia próbowały samodzielnie regenerować turbosprężarki. Regeneracja turbosprężarki polega na demontażu turbiny, oczyszczeniu jej z nagarów i osadów, wymianie zużytych lub uszkodzonych elementów, a następnie ponownym złożeniu turbosprężarki. Wymagane są odpowiednie narzędzi, wiedza techniczna oraz doświadczenie, aby prawidłowo zdiagnozować i naprawić turbosprężarkę. Ponadto, regeneracja turbosprężarki wymaga specjalistycznych urządzeń, takich jak hamownie, które pozwalają na testowanie turbosprężarki pod kątem wydajności i wykrycie wszelkich problemów z jej działaniem. Ostatecznie, próba samodzielnej regeneracji turbosprężarki może prowadzić do poważnych problemów z jej działaniem, a nawet do całkowitego uszkodzenia turbosprężarki lub silnika. Dlatego, w przypadku jakichkolwiek problemów z turbosprężarką w samochodzie Mitsubishi Pajero, zaleca się skontaktowanie się z profesjonalnymi warsztatami zajmującymi się naprawą i regeneracją turbosprężarek. Fachowe podejście i doświadczenie pracowników takiego warsztatu pozwala na szybką i efektywną naprawę turbosprężarki, co zapewnia bezpieczeństwo i optymalne działanie samochodu.