Localizations image

Turbosprężarka 454083-1

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.77

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454083-1 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 454083-1
Turbosprężarka 454083-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

  • komplet uszczelek montażowych,
  • rdzeń turbosprężarki.

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

  • protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
  • 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
  • przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.


Zadzwoń!
Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 4540831 dostępna jest również pod numerem 028145701Q.

Pasuje do pojazdów:

  • Ford Galaxy 1.9 TDI
    Silnik: 1Z / AHU
    Moc: 90 KM
  • Seat Alhambra 1.9 TDI
    Silnik: 1Z / AHU
    Moc: 90 KM
  • Seat Cordoba 1.9 TDI
    Silnik: 1Z / AHU
    Moc: 90 KM
  • Seat Ibiza II 1.9 TDI
    Silnik: 1Z / AHU
    Moc: 90 KM
  • Seat Toledo I 1.9 TDI
    Silnik: 1Z / AHU
    Moc: 90 KM
  • Volkswagen Caddy II 1.9 TDI
    Silnik: AHU ALE 1Z
    Moc: 90 KM
  • Volkswagen Golf III 1.9 TDI
    Silnik: 1Z AHU ALE
    Moc: 90 KM
  • Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
    Silnik: 1Z AHU ALE
    Moc: 90 KM
  • Volkswagen Jetta III 1.9 TDI
    Silnik: 1Z AHU ALE
    Moc: 90 KM
  • Volkswagen Passat B4 1.9 TDI
    Silnik: 1Z
    Moc: 90 KM
  • Volkswagen Polo III 1.9 TDI
    Silnik: AHU
    Moc: 90 KM
  • Volkswagen Polo III 1.9 TDI
    Silnik: ALE
    Moc: 90 KM
  • Volkswagen Sharan I 1.9 TDI
    Silnik: 1Z AHU
    Moc: 90 KM
  • Volkswagen Vento 1.9 TDI
    Silnik: 1Z AHU ALE
    Moc: 90 KM


Turbina 4540831 | Variable Geometry Turbocharger
 

Turbina 4540831 |  Variable Geometry Turbocharger
Turbina 4540831 | Variable Geometry Turbocharger


Technologia VNT, zwana również zmienną geometrią turbiny stosowana jest w samochodach w celu zminimalizowania występowania zjawiska, jakim jest turbodziura.
Turbo o zmiennej geometrii kierownicy posiada ruchome łopatki, których kąt rozwarcia sterowany jest przez gruszkę turbiny.

Najczęstszą awarią turbosprężarki VNT jest zacinająca się zmienna geometria turbiny. Rdza lub nagromadzone zanieczyszczenia w połączeniu z nagarem blokują ruchy łopatek osadzonych na kierownicy turbiny. Po czym poznać, że nastąpił taki problem?

Obserwując sztangę turbiny:

  • brak ruchu sztangi,
  • skoki sztangi turbiny.

Prawidłowe ruchy cięgna siłownika powinny być płynne. Są to najczęstsze objawy sugerujące występowanie awarii zmiennej technologii turbosprężarki innymi mogą być również: brak mocy samochodu, praca pojazdu w trybie awaryjnym.

W przypadku zacinania się technologii VNT najskuteczniejszą metodą oczyszczenia jej będzie oddanie turbosprężarki do regeneracji, gdzie przy pomocy specjalistycznego urządzenia turbosprężarka zostanie wyczyszczona, a uszkodzone jej elementy wymienione na nowe. Przeprowadzana przez nasz serwis regeneracja pozwala na przywrócenie jej stanu, jak i parametrów porównywalnych z fabrycznie nową turbosprężarką. Zdarza się czasem, że turbo, które opuszcza linię produkcyjną, nie jest dostatecznie wyważone. Podczas regeneracji wyważamy oraz doważamy z niższymi tolerancjami niż te w fabrycznie nowym turbo, co zdecydowanie wpływa na dłuższą żywotność turbosprężarki.


Co lepsze, turbina ze zmienną geometrią czy bez?

Rzadkością dziś jest spotkać samochód, którego turbosprężarka nie posiada systemu zmiennej geometrii łopatek. Oczywiście można jeszcze zakupić auto bez VNT, jednak nie natrafimy na stosunkowo młody model. Jaka jest różnica pomiędzy turbosprężarką ze stałą geometrią a tą ze zmienną? Turbosprężarka ze stałą geometrią turbiny jest tańsza oraz prostsza w naprawie, jednak częściej występuje turbodziura, z kolei turbo ze zmienną geometrią turbiny (VNT) jest droższe, a jego samodzielna naprawa jest średnio możliwa, ze względu na jej kalibrację. Turbodziura w przypadku VNT jest praktycznie nieodczuwalna.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Doładowanie silników 02 października 2018

Doładowanie silników

DOŁADOWANIE SILNIKÓW | Rodzaje turbodoładowania samochodów – Turbosprężarka...

Turbina Samochodowa – Bosch Car Service - Pawlik 02 października 2018

Turbina Samochodowa – Bosch Car Service - Pawlik

Regeneracja turbiny w Bosch Car Service Pawlik Turbina to nieodłączny element...

Części Do Turbosprężarek - Budowa oraz ceny części do turbo 02 października 2018

Części Do Turbosprężarek - Budowa oraz ceny części do turbo

Budowa oraz ceny części do turbosprężarek samochodowych Teoretycznie turbosprężarka...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO