
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454083-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 4540831 dostępna jest również pod numerem 028145701Q.
Pasuje do pojazdów:
- Ford Galaxy 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Alhambra 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Cordoba 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Ibiza II 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Toledo I 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Volkswagen Caddy II 1.9 TDI
Silnik: AHU ALE 1Z
Moc: 90 KM - Volkswagen Golf III 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Jetta III 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Passat B4 1.9 TDI
Silnik: 1Z
Moc: 90 KM - Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: AHU
Moc: 90 KM - Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Sharan I 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU
Moc: 90 KM - Volkswagen Vento 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM

Turbina 4540831 | Variable Geometry Turbocharger
Technologia VNT, zwana również zmienną geometrią turbiny stosowana jest w samochodach w celu zminimalizowania występowania zjawiska, jakim jest turbodziura. Turbo o zmiennej geometrii kierownicy posiada ruchome łopatki, których kąt rozwarcia sterowany jest przez gruszkę turbiny.
Najczęstszą awarią turbosprężarki VNT jest zacinająca się zmienna geometria turbiny. Rdza lub nagromadzone zanieczyszczenia w połączeniu z nagarem blokują ruchy łopatek osadzonych na kierownicy turbiny. Po czym poznać, że nastąpił taki problem?
Obserwując sztangę turbiny:
- brak ruchu sztangi,
- skoki sztangi turbiny.
Prawidłowe ruchy cięgna siłownika powinny być płynne. Są to najczęstsze objawy sugerujące występowanie awarii zmiennej technologii turbosprężarki, innymi mogą być również: brak mocy samochodu, praca pojazdu w trybie awaryjnym.
W przypadku zacinania się technologii VNT najskuteczniejszą metodą oczyszczenia jej będzie oddanie turbosprężarki do regeneracji, gdzie przy pomocy specjalistycznego urządzenia turbosprężarka zostanie wyczyszczona, a uszkodzone jej elementy wymienione na nowe. Przeprowadzana przez nasz serwis regeneracja pozwala na przywrócenie jej stanu, jak i parametrów porównywalnych z fabrycznie nową turbosprężarką. Zdarza się czasem, że turbo, które opuszcza linię produkcyjną, nie jest dostatecznie wyważone. Podczas regeneracji wyważamy oraz doważamy z niższymi tolerancjami niż te w fabrycznie nowym turbo, co zdecydowanie wpływa na dłuższą żywotność turbosprężarki.

Co lepsze, turbina ze zmienną geometrią czy bez?
Rzadkością dziś jest spotkać samochód, którego turbosprężarka nie posiada systemu zmiennej geometrii łopatek. Oczywiście można jeszcze zakupić auto bez VNT, jednak nie natrafimy na stosunkowo młody model. Jaka jest różnica pomiędzy turbosprężarką ze stałą geometrią a tą ze zmienną? Turbosprężarka ze stałą geometrią turbiny jest tańsza oraz prostsza w naprawie, jednak częściej występuje turbodziura, z kolei turbo ze zmienną geometrią turbiny (VNT) jest droższe, a jego samodzielna naprawa jest średnio możliwa, ze względu na jej kalibrację. Turbodziura w przypadku VNT jest praktycznie nieodczuwalna.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze