Turbosprężarka 454083-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454083-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 4540831 dostępna jest również pod numerem 028145701Q.
Pasuje do pojazdów:
- Ford Galaxy 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Alhambra 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Cordoba 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Ibiza II 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Toledo I 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Volkswagen Caddy II 1.9 TDI
Silnik: AHU ALE 1Z
Moc: 90 KM - Volkswagen Golf III 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Jetta III 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Passat B4 1.9 TDI
Silnik: 1Z
Moc: 90 KM - Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: AHU
Moc: 90 KM - Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Sharan I 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU
Moc: 90 KM - Volkswagen Vento 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM
Turbina 4540831 | Variable Geometry Turbocharger
Technologia VNT, zwana również zmienną geometrią turbiny stosowana jest w samochodach w celu zminimalizowania występowania zjawiska, jakim jest turbodziura. Turbo o zmiennej geometrii kierownicy posiada ruchome łopatki, których kąt rozwarcia sterowany jest przez gruszkę turbiny.
Najczęstszą awarią turbosprężarki VNT jest zacinająca się zmienna geometria turbiny. Rdza lub nagromadzone zanieczyszczenia w połączeniu z nagarem blokują ruchy łopatek osadzonych na kierownicy turbiny. Po czym poznać, że nastąpił taki problem?
Obserwując sztangę turbiny:
- brak ruchu sztangi,
- skoki sztangi turbiny.
Prawidłowe ruchy cięgna siłownika powinny być płynne. Są to najczęstsze objawy sugerujące występowanie awarii zmiennej technologii turbosprężarki, innymi mogą być również: brak mocy samochodu, praca pojazdu w trybie awaryjnym.
W przypadku zacinania się technologii VNT najskuteczniejszą metodą oczyszczenia jej będzie oddanie turbosprężarki do regeneracji, gdzie przy pomocy specjalistycznego urządzenia turbosprężarka zostanie wyczyszczona, a uszkodzone jej elementy wymienione na nowe. Przeprowadzana przez nasz serwis regeneracja pozwala na przywrócenie jej stanu, jak i parametrów porównywalnych z fabrycznie nową turbosprężarką. Zdarza się czasem, że turbo, które opuszcza linię produkcyjną, nie jest dostatecznie wyważone. Podczas regeneracji wyważamy oraz doważamy z niższymi tolerancjami niż te w fabrycznie nowym turbo, co zdecydowanie wpływa na dłuższą żywotność turbosprężarki.
Co lepsze, turbina ze zmienną geometrią czy bez?
Rzadkością dziś jest spotkać samochód, którego turbosprężarka nie posiada systemu zmiennej geometrii łopatek. Oczywiście można jeszcze zakupić auto bez VNT, jednak nie natrafimy na stosunkowo młody model. Jaka jest różnica pomiędzy turbosprężarką ze stałą geometrią a tą ze zmienną? Turbosprężarka ze stałą geometrią turbiny jest tańsza oraz prostsza w naprawie, jednak częściej występuje turbodziura, z kolei turbo ze zmienną geometrią turbiny (VNT) jest droższe, a jego samodzielna naprawa jest średnio możliwa, ze względu na jej kalibrację. Turbodziura w przypadku VNT jest praktycznie nieodczuwalna.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 454083-1 jest przeznaczona do użytku w samochodzie Ford Galaxy 1.9 TDI. Jest to turbosprężarka o zmiennej geometrii (Variable Geometry Turbocharger - VGT).
VGT to nowoczesna technologia stosowana w turbosprężarkach, która pozwala na dostosowanie kąta ustawienia łopatek turbiny w zależności od potrzeb silnika. Dzięki temu, przy niskich obrotach silnika łopatki są ustawione tak, aby zwiększyć ciśnienie powietrza w komorze spalania, co pozwala na lepsze wykorzystanie paliwa i zwiększenie mocy silnika. Natomiast przy wysokich obrotach silnika, łopatki są ustawione tak, aby zwiększyć przepływ powietrza, co pozwala na uzyskanie większej mocy. VGT pozwala na uzyskanie lepszych parametrów silnika, takich jak moc, moment obrotowy, efektywność paliwowa oraz emisja spalin. Dzięki zastosowaniu tej technologii, silnik może pracować z większą mocą przy niskich obrotach, co pozwala na lepsze przyspieszenie i osiągi. Ponadto VGT jest bardziej efektywny niż tradycyjne turbosprężarki, ponieważ pozwala na lepsze dostosowanie do potrzeb silnika, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i niższe emisje spalin. VGT jest jednym z najnowocześniejszych rozwiązań stosowanych w turbosprężarkach, które pozwala na uzyskanie lepszych osiągów i efektywności silnika.