Turbosprężarka 764609-1
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 764609-1 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 764609-1 dostępna jest również pod numerem 9661306080.
Pasuje do pojazdów:
- Citroen C 8 2.0 HDi
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM
- Citroen Jumpy 2.0 HDi
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM
- Fiat Scudo 2.0 Multijet 120
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM
- Lancia Phedra 2.0 JTD
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM
- Peugeot 807 2.0 HDi
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM
- Peugeot Expert 2.0 HDi
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM
Turbina 764609-1 - technologia VNT
Turbosprężarka ze zmienną geometrią turbiny charakteryzuje się zmiennym kątem nachylenia kierownic spalin. Technologia VNT stosowana jest po to, aby zniwelować do minimum występowanie efektu turbodziury, dodatkowo turbo z łopatkami VNT zwiększa wydajność turbosprężarki. Jednakże nieprawidłowa eksploatacja turbo może doprowadzić do jej usterek. Jedną z najczęściej spotykanych awarii w tego typu turbosprężarkach jest zacinająca się zmienna geometria turbiny. Łopatki blokowane są przez niedopalone cząstki paliwa oraz oleju, jak i inne zanieczyszczenia, które przedostawać się mogą do środka przez kiepskiej jakości filtry.
W przypadku wystąpienia awarii turbosprężarki nie należy bagatelizować nawet najmierniejszych symptomów i jak najszybciej poddać ją naprawie. Nasz serwis oferuje zarówno regenerację turbo, jak i samo czyszczenie zmiennej geometrii turbiny, koszt usług dostępny jest w zakładce cennik.
Jak jeździć autem ze zmienną geometrią turbiny?
Aby zminimalizować ryzyko wystąpienia nagłej awarii turbosprężarki, warto zastosować się do kilku prostych zasad, mianowicie:
1. Odpalanie – należy unikać jazdy na wysokich obrotach, kiedy silnik się jeszcze dobrze nie rozgrzał.
2. Schłodzenie – po dynamicznej jeździe, należy pamiętać o schłodzeniu turbosprężarki – minimum około 60 sekund.
3. Kontrola układu turbodoładowania – warto co jakiś czas zweryfikować stan nie tylko samej turbosprężarki, ale również całego układu turbodoładowania.
Ważne jest również kontrolowanie poziomu oleju, gdyż brak smarowania spowodować możne zatracie turbiny. Również warto przynajmniej 2 razy w tygodniu odbyć dłuższą trasę.
Dodaj komentarz
