Localizations image

Turbosprężarka 764609-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
serwis regeneracji turbo

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 764609-1 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 764609-1 dostępna jest również pod numerem 9661306080.

Pasuje do pojazdów:

- Citroen C 8 2.0 HDi
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM

- Citroen Jumpy 2.0 HDi
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM

- Fiat Scudo 2.0 Multijet 120
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM

- Lancia Phedra 2.0 JTD
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM

- Peugeot 807 2.0 HDi
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM

- Peugeot Expert 2.0 HDi
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM

Turbina 764609-1 - technologia VNT

Turbosprężarka ze zmienną geometrią turbiny charakteryzuje się zmiennym kątem nachylenia kierownic spalin. Technologia VNT stosowana jest po to, aby zniwelować do minimum występowanie efektu turbodziury, dodatkowo turbo z łopatkami VNT zwiększa wydajność turbosprężarki. Jednakże nieprawidłowa eksploatacja turbo może doprowadzić do jej usterek. Jedną z najczęściej spotykanych awarii w tego typu turbosprężarkach jest zacinająca się zmienna geometria turbiny. Łopatki blokowane są przez niedopalone cząstki paliwa oraz oleju, jak i inne zanieczyszczenia, które przedostawać się mogą do środka przez kiepskiej jakości filtry.

W przypadku wystąpienia awarii turbosprężarki nie należy bagatelizować nawet najmierniejszych symptomów i jak najszybciej poddać ją naprawie. Nasz serwis oferuje zarówno regenerację turbo, jak i samo czyszczenie zmiennej geometrii turbiny, koszt usług dostępny jest w zakładce cennik.

Jak jeździć autem ze zmienną geometrią turbiny?

Aby zminimalizować ryzyko wystąpienia nagłej awarii turbosprężarki, warto zastosować się do kilku prostych zasad, mianowicie:

1. Odpalanie – należy unikać jazdy na wysokich obrotach, kiedy silnik się jeszcze dobrze nie rozgrzał.
2. Schłodzenie – po dynamicznej jeździe, należy pamiętać o schłodzeniu turbosprężarki – minimum około 60 sekund.
3. Kontrola układu turbodoładowania – warto co jakiś czas zweryfikować stan nie tylko samej turbosprężarki, ale również całego układu turbodoładowania.

Ważne jest również kontrolowanie poziomu oleju, gdyż brak smarowania spowodować możne zatracie turbiny. Również warto przynajmniej 2 razy w tygodniu odbyć dłuższą trasę.

Komentarze

Wiktor 2023-01-19 14:35:53

Turbosprężarka z technologią VNT (Variable Nozzle Turbine) jest to rodzaj turbosprężarki, w której przepływ gazów spalinowych do turbiny regulowany jest za pomocą zmiennego kąta ustawienia dysz (nozzle) w turbinie. Technologia VNT pozwala na dostosowanie przepływu gazów spalinowych do aktualnych warunków jazdy i wymagań silnika, co przyczynia się do optymalizacji pracy silnika, zwiększenia mocy i efektywności paliwowej oraz zmniejszenia emisji szkodliwych substancji. Turbosprężarka 764609-1 Citroen C 8 2.0 Hdi jest wyposażona w technologię VNT pozwala na lepsze dopasowanie pracy turbosprężarki do warunków jazdy. Dzięki zastosowaniu tej technologii, turbosprężarka jest bardziej efektywna i elastyczna w działaniu, co przyczynia się do lepszych osiągów silnika, a także do niższego zużycia paliwa.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO