Turbosprężarka 764609-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 764609-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 764609-1 dostępna jest również pod numerem 9661306080.
Pasuje do pojazdów:
- Citroen C 8 2.0 HDi
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM
- Citroen Jumpy 2.0 HDi
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM
- Fiat Scudo 2.0 Multijet 120
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM
- Lancia Phedra 2.0 JTD
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM
- Peugeot 807 2.0 HDi
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM
- Peugeot Expert 2.0 HDi
Silnik: DW10UTED4
Moc: 120 KM
Turbina 764609-1 - technologia VNT
Turbosprężarka ze zmienną geometrią turbiny charakteryzuje się zmiennym kątem nachylenia kierownic spalin. Technologia VNT stosowana jest po to, aby zniwelować do minimum występowanie efektu turbodziury, dodatkowo turbo z łopatkami VNT zwiększa wydajność turbosprężarki. Jednakże nieprawidłowa eksploatacja turbo może doprowadzić do jej usterek. Jedną z najczęściej spotykanych awarii w tego typu turbosprężarkach jest zacinająca się zmienna geometria turbiny. Łopatki blokowane są przez niedopalone cząstki paliwa oraz oleju, jak i inne zanieczyszczenia, które przedostawać się mogą do środka przez kiepskiej jakości filtry.
W przypadku wystąpienia awarii turbosprężarki nie należy bagatelizować nawet najmierniejszych symptomów i jak najszybciej poddać ją naprawie. Nasz serwis oferuje zarówno regenerację turbo, jak i samo czyszczenie zmiennej geometrii turbiny, koszt usług dostępny jest w zakładce cennik.
Jak jeździć autem ze zmienną geometrią turbiny?
Aby zminimalizować ryzyko wystąpienia nagłej awarii turbosprężarki, warto zastosować się do kilku prostych zasad, mianowicie:
1. Odpalanie – należy unikać jazdy na wysokich obrotach, kiedy silnik się jeszcze dobrze nie rozgrzał.
2. Schłodzenie – po dynamicznej jeździe, należy pamiętać o schłodzeniu turbosprężarki – minimum około 60 sekund.
3. Kontrola układu turbodoładowania – warto co jakiś czas zweryfikować stan nie tylko samej turbosprężarki, ale również całego układu turbodoładowania.
Ważne jest również kontrolowanie poziomu oleju, gdyż brak smarowania spowodować możne zatracie turbiny. Również warto przynajmniej 2 razy w tygodniu odbyć dłuższą trasę.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka z technologią VNT (Variable Nozzle Turbine) jest to rodzaj turbosprężarki, w której przepływ gazów spalinowych do turbiny regulowany jest za pomocą zmiennego kąta ustawienia dysz (nozzle) w turbinie. Technologia VNT pozwala na dostosowanie przepływu gazów spalinowych do aktualnych warunków jazdy i wymagań silnika, co przyczynia się do optymalizacji pracy silnika, zwiększenia mocy i efektywności paliwowej oraz zmniejszenia emisji szkodliwych substancji. Turbosprężarka 764609-1 Citroen C 8 2.0 Hdi jest wyposażona w technologię VNT pozwala na lepsze dopasowanie pracy turbosprężarki do warunków jazdy. Dzięki zastosowaniu tej technologii, turbosprężarka jest bardziej efektywna i elastyczna w działaniu, co przyczynia się do lepszych osiągów silnika, a także do niższego zużycia paliwa.