Turbosprężarka 17201-33010
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 17201-33010 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 1720133010 dostępna jest również pod numerem 11657790867.
Pasuje do pojazdów:
* BMW Mini One D (R50)
Silnik: W17
Moc: 75 KM
* Toyota Yaris D4-D
Silnik: NLP20
Moc: 75 KM
Turbina 1720133010 | Regulacja sztangi
Przeprowadzenie regulacji elementu turbosprężarki, jakim jest sztanga turbiny, jest nieodłączną czynnością związaną z regeneracją turbosprężarki. Regulacja ta polega na precyzyjnym i nieprzypadkowym odkręcaniu i dokręcaniu śrub, nawet najmniejszy jej obrót powoduje zmiany w działaniu turbosprężarki, tak więc samodzielna regeneracja może zabrać dużo czasu. Najlepsze parametry osiągnąć można na specjalistycznej maszynie.
► Skrócenie sztangi turbiny powoduje wcześniejsze zamykanie się łopatek zmiennej geometrii turbiny, powodując szybsze ciśnienie doładowania. Jeśli zatem zastanawiasz się, jak podkręcić ciśnienie turbiny, możesz spróbować skrócić sztangę. Zbytnie skrócenie może spowodować występowanie problemu z płynnym obniżaniem ciśnienia po uzyskaniu ciśnienia zadanego.
► Wydłużenie sztangi turbiny sprawia, że łopatki VNT zamkną się później, co wpłynie na wolniejsze wstawanie turbiny, czyli niższe ciśnienie doładowania.
O tym, że jest źle ustawiona gruszka turbiny, sygnalizować będą objawy podobne do objawów uszkodzonego siłownika: problem z doładowaniem turbo, praca samochodu w trybie awaryjnym, brak komfortu jazdy.
Brak ruchu sztangi turbiny
Jeżeli sztanga turbiny nie rusza się lub występują skoki sztangi, wskazywać to może na zapieczenie kierownic turbiny. Również uszkodzony czy wypięty wężyk będzie miał wpływ na działanie siłownika turbosprężarki. Jeśli chodzi o sam siłownik, mogło również dojść do uszkodzenia jego membrany, co również będzie miało wpływ na sztangę.
Niezależnie od tego, czy kierowca zdecyduje się na jazdę samochodem z uszkodzoną turbosprężarką, czy też z turbo, które nie zostało wyregulowane po regeneracji doprowadzić może do poważnych uszkodzeń takich, jak np. awaria silnika. Z kolei jeśli dojdzie do awarii turbiny podczas jazdy, najlepszym rozwiązaniem jest wezwanie lawety.
Aby jednak uniknąć takich niespodzianek podczas podróży, należy przeprowadzać systematyczną diagnostykę turbosprężarki, sprawdzać poziom oleju oraz jakość filtrów.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regulacja sztangi w turbosprężarce 17201-33010 dla BMW Mini One D (R50) jest procesem, który polega na dostosowaniu położenia sztangi, która jest odpowiedzialna za kontrolowanie ciśnienia doładowania. Proces ten jest często wykonywany przez specjalistyczne warsztaty lub serwisy samochodowe, które posiadają odpowiedni sprzęt i doświadczenie. Regulacja sztangi pozwala na dostosowanie ciśnienia doładowania do indywidualnych potrzeb silnika, co może przełożyć się na lepszą wydajność i efektywność pracy silnika. Jednak regulacja sztangi jest procesem skomplikowanym, który wymaga specjalistycznej wiedzy, specjalistycznego sprzętu oraz odpowiedniej procedury. Dlatego ważne jest, aby zostawić takie zadanie w rękach specjalistów z odpowiednim doświadczeniem, którzy będą mogli przeprowadzić regulację zgodnie z procedurami producenta, aby uniknąć uszkodzenia turbosprężarki lub innych elementów silnika.