Localizations image

Turbosprężarka VA80

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbosprężarka VA80

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VA80 firmy IHI Turbo.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka VA80 dostępna jest również pod numerem 35242095G.

Pasuje do pojazdów:

Chrysler Voyager III 2.5 CRD
Silnik: ENJ / ENC
Pojemnosc: 2499 ccm
Moc: 143 KM F

Chrysler Voyager III 2.8 CRD
Silnik: ENJ / ENC
Pojemnosc: 2800 ccm
Moc: 150 KM

serwis regeneracji turbosprężarki

Turbina VA80 - hałas przy schodzeniu z obrotów

Prawidłowo działająca turbina jest niemalże niesłyszalna. Charakterystyczny metaliczny dźwięk przy schodzeniu z obrotów spowodowany może być przez zacinającą się zmienną geometrię turbiny, wyeksploatowany elektrozawór, skoki sztangi siłownika turbiny. Dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów spowodowany może być również nieszczelnością intercoolera lub któregoś z przewodów, a także luzami na wirniku turbiny. Jeśli nie chcesz usłyszeć któregoś dnia, że Twoja turbosprężarka wyje jak karetka, należy szybko zareagować już na pierwsze objawy wskazujące na awarię układu turbodoładowania.

Szuranie przy schodzeniu z obrotów, czyli najczęstsze objawy awarii turbiny

Jednym z pierwszych objawów świadczącym o tym, że coś złego dzieje się z pojazdem jest, kontrolka check engine i praca samochodu w trybie awaryjnym. W przypadku awarii turbo oprócz różnego rodzaju dźwięków porównywalnych do grzechotania, buczenia czy gwizdu będą świadczyły o tym również objawy takie, jak: zwiększone zużycie oleju, kłęby dymu wydostające się z rury wydechowej, falująca praca silnika, szarpanie samochodu, spadek osiągów. Występowanie któregokolwiek ze wspomnianych objawów nie powinno zostać zignorowane, ponieważ skutki tego mogą być opłakane.

Komentarze

Irek 2023-01-20 09:25:08

Jeśli turbosprężarka w samochodzie Chrysler Voyager III 2.5 CRD generuje hałas podczas schodzenia z obrotów, to może to być spowodowane przez kilka różnych problemów. Niektóre z możliwych przyczyn mogą obejmować uszkodzenie łożysk turbosprężarki, które mogą powodować trzaski lub stukanie. Inną przyczyną może być zatkanie filtra oleju, które może prowadzić do zwiększenia ciśnienia w układzie olejowym i skutkować hałasem. Nieszczelności w układzie dolotowym powietrza także mogą prowadzić do hałasu. W celu dokładnej diagnozy i naprawy problemu, należy skonsultować się z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek. Oni mogą przeprowadzić odpowiednie testy, aby określić przyczynę hałasu i zalecić odpowiednie działanie. Niezależnie od przyczyny, ważne jest, aby naprawić problem tak szybko, jak to możliwe, ponieważ opóźnienie w naprawie może prowadzić do poważniejszych uszkodzeń i w konsekwencji do konieczności wymiany całej turbosprężarki, co jest znacznie bardziej kosztowne.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO