Turbosprężarka VA80
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VA80 firmy IHI Turbo.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka VA80 dostępna jest również pod numerem 35242095G.
Pasuje do pojazdów:
Chrysler Voyager III 2.5 CRD
Silnik: ENJ / ENC
Pojemnosc: 2499 ccm
Moc: 143 KM F
Chrysler Voyager III 2.8 CRD
Silnik: ENJ / ENC
Pojemnosc: 2800 ccm
Moc: 150 KM
Turbina VA80 - hałas przy schodzeniu z obrotów
Prawidłowo działająca turbina jest niemalże niesłyszalna. Charakterystyczny metaliczny dźwięk przy schodzeniu z obrotów spowodowany może być przez zacinającą się zmienną geometrię turbiny, wyeksploatowany elektrozawór, skoki sztangi siłownika turbiny. Dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów spowodowany może być również nieszczelnością intercoolera lub któregoś z przewodów, a także luzami na wirniku turbiny. Jeśli nie chcesz usłyszeć któregoś dnia, że Twoja turbosprężarka wyje jak karetka, należy szybko zareagować już na pierwsze objawy wskazujące na awarię układu turbodoładowania.
Szuranie przy schodzeniu z obrotów, czyli najczęstsze objawy awarii turbiny
Jednym z pierwszych objawów świadczącym o tym, że coś złego dzieje się z pojazdem jest, kontrolka check engine i praca samochodu w trybie awaryjnym. W przypadku awarii turbo oprócz różnego rodzaju dźwięków porównywalnych do grzechotania, buczenia czy gwizdu będą świadczyły o tym również objawy takie, jak: zwiększone zużycie oleju, kłęby dymu wydostające się z rury wydechowej, falująca praca silnika, szarpanie samochodu, spadek osiągów. Występowanie któregokolwiek ze wspomnianych objawów nie powinno zostać zignorowane, ponieważ skutki tego mogą być opłakane.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli turbosprężarka w samochodzie Chrysler Voyager III 2.5 CRD generuje hałas podczas schodzenia z obrotów, to może to być spowodowane przez kilka różnych problemów. Niektóre z możliwych przyczyn mogą obejmować uszkodzenie łożysk turbosprężarki, które mogą powodować trzaski lub stukanie. Inną przyczyną może być zatkanie filtra oleju, które może prowadzić do zwiększenia ciśnienia w układzie olejowym i skutkować hałasem. Nieszczelności w układzie dolotowym powietrza także mogą prowadzić do hałasu. W celu dokładnej diagnozy i naprawy problemu, należy skonsultować się z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek. Oni mogą przeprowadzić odpowiednie testy, aby określić przyczynę hałasu i zalecić odpowiednie działanie. Niezależnie od przyczyny, ważne jest, aby naprawić problem tak szybko, jak to możliwe, ponieważ opóźnienie w naprawie może prowadzić do poważniejszych uszkodzeń i w konsekwencji do konieczności wymiany całej turbosprężarki, co jest znacznie bardziej kosztowne.