Turbosprężarka VA80
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VA80 firmy IHI Turbo.
CENA od:490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka VA80 dostępna jest również pod numerem 35242095G.
Pasuje do pojazdów:
Chrysler Voyager III 2.5 CRD
Silnik: ENJ / ENC
Pojemnosc: 2499 ccm
Moc: 143 KM F
Chrysler Voyager III 2.8 CRD
Silnik: ENJ / ENC
Pojemnosc: 2800 ccm
Moc: 150 KM
Turbina VA80 - hałas przy schodzeniu z obrotów
Prawidłowo działająca turbina jest niemalże niesłyszalna. Charakterystyczny metaliczny dźwięk przy schodzeniu z obrotów spowodowany może być przez zacinającą się zmienną geometrię turbiny, wyeksploatowany elektrozawór, skoki sztangi siłownika turbiny. Dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów spowodowany może być również nieszczelnością intercoolera lub któregoś z przewodów, a także luzami na wirniku turbiny. Jeśli nie chcesz usłyszeć któregoś dnia, że Twoja turbosprężarka wyje jak karetka, należy szybko zareagować już na pierwsze objawy wskazujące na awarię układu turbodoładowania.
Szuranie przy schodzeniu z obrotów, czyli najczęstsze objawy awarii turbiny
Jednym z pierwszych objawów świadczącym o tym, że coś złego dzieje się z pojazdem jest, kontrolka check engine i praca samochodu w trybie awaryjnym. W przypadku awarii turbo oprócz różnego rodzaju dźwięków porównywalnych do grzechotania, buczenia czy gwizdu będą świadczyły o tym również objawy takie, jak: zwiększone zużycie oleju, kłęby dymu wydostające się z rury wydechowej, falująca praca silnika, szarpanie samochodu, spadek osiągów. Występowanie któregokolwiek ze wspomnianych objawów nie powinno zostać zignorowane, ponieważ skutki tego mogą być opłakane.
Dodaj komentarz
