Turbosprężarka 717626-1
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 717626-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 717626-1 dostępna jest również pod numerem 860055.
Pasuje do pojazdów:
- Opel Signum 2.2 DTI
Silnik: Y22DTR
Moc: 125 KM
- Opel Vectra C 2.2 DTI
Silnik: Y22DTR
Moc: 125 KM
- Saab 9-3 I 2.2 TiD
Silnik: Y2DTR
Moc: 125 KM
- Saab 9-5 2.2 TiD
Silnik: Y22DTR
Moc: 120 KM
Turbina 717626-1 - świst po wymianie turbiny
Dźwięk przypominający pisk, świst czy też gwizd turbiny po jej regeneracji oznaczać może, że proces ten nie został przeprowadzony tak, jak należy, prawdopodobnie nie została dobrze wyregulowana zmienna geometria turbiny.
Powodem, dlaczego Twoja turbina po regeneracji wyje może być również brak szczelności lub też inne awarie układu turbodoładowania, które należy szybko zlokalizować i usunąć. Jazda z niesprawną turbosprężarką nie tylko pogarsza osiągi samochodu, ale również może być przyczyną powstania kolejnych awarii.
O czym należy pamiętać po regeneracji turbo?
Przed przystąpieniem do montażu nowej turbosprężarki należy dokładnie wyczyścić układ dolotowy, układ turbodoładowania oraz układ wydechowy ze starego oleju, oraz innych elementów, które pomogą spowodować ponowną awarię turbosprężarki. Należy także wymienić filtry na nowe, a także przeprowadzić kontrolę przewodów – uszkodzone wymienić na nowe. Nie wolno zapominać o tym, aby po zamontowaniu turbo przeprowadzić docieranie turbiny.
Dodaj komentarz

Komentarze
Świst po wymianie turbosprężarki 717626-1 Opel Signum 2.2 DTI może być spowodowany kilkoma różnymi czynnikami. Może to być spowodowane nieprawidłowym montażem nowej turbosprężarki, nieprawidłowym ustawieniem ciśnienia doładowania lub brakiem odpowiedniej konserwacji po wymianie. Mogło też dojść do uszkodzenia innych elementów związanych z układem turbo, takich jak intercooler, przewody dolotowe lub wydechowe. Aby ustalić przyczynę świstu, należy skontaktować się z profesjonalnym serwisem, który przeprowadzi odpowiednie badanie i diagnozę układu turbo oraz dokona naprawy.