Localizations image

Turbosprężarka 717626-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 717626-1 firmy Garrett.

Turbosprężarka 717626-1
Turbosprężarka 717626-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
   

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 717626-1 dostępna jest również pod numerem 860055.

Pasuje do pojazdów:

- Opel Signum 2.2 DTI
Silnik: Y22DTR
Moc: 125 KM

- Opel Vectra C 2.2 DTI
Silnik: Y22DTR
Moc: 125 KM

- Saab 9-3 I 2.2 TiD
Silnik: Y2DTR
Moc: 125 KM

- Saab 9-5 2.2 TiD
Silnik: Y22DTR
Moc: 120 KM


Turbina 717626-1 | Świst po wymianie turbiny

Turbina  717626-1 |  Świst po wymianie turbiny
Turbina 717626-1 | Świst po wymianie turbiny


Dźwięk przypominający pisk, świst czy też gwizd turbiny po jej regeneracji oznaczać może, że proces ten nie został przeprowadzony tak, jak należy, prawdopodobnie nie została dobrze wyregulowana zmienna geometria turbiny.

Powodem, dlaczego Twoja turbina po regeneracji wyje może być również brak szczelności lub też inne awarie układu turbodoładowania, które należy szybko zlokalizować i usunąć. Jazda z niesprawną turbosprężarką nie tylko pogarsza osiągi samochodu, ale również może być przyczyną powstania kolejnych awarii.


O czym należy pamiętać po regeneracji turbo?

Przed przystąpieniem do montażu nowej turbosprężarki należy dokładnie wyczyścić układ dolotowy, układ turbodoładowania oraz układ wydechowy ze starego oleju, oraz innych elementów, które pomogą spowodować ponowną awarię turbosprężarki. Należy także wymienić filtry na nowe, a także przeprowadzić kontrolę przewodów – uszkodzone wymienić na nowe. Nie wolno zapominać o tym, aby po zamontowaniu turbo przeprowadzić docieranie turbiny.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Turbosprężarka 454097-1 29 marca 2021

Turbosprężarka 454097-1

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454097-1...

Wymiana turbiny 02 października 2018

Wymiana turbiny

Demontaż i montaż turbosprężarki do regeneracji – Wymiana turbiny |...

Uszczelnienie turbospręzarek - Budowa i zastosowanie układu 02 października 2018

Uszczelnienie turbospręzarek - Budowa i zastosowanie układu

Typy uszczelnień w turbosprężarkach Turbosprężarki to teraźniejszość i...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO