Turbosprężarka 717626-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 717626-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 717626-1 dostępna jest również pod numerem 860055.
Pasuje do pojazdów:
- Opel Signum 2.2 DTI
Silnik: Y22DTR
Moc: 125 KM
- Opel Vectra C 2.2 DTI
Silnik: Y22DTR
Moc: 125 KM
- Saab 9-3 I 2.2 TiD
Silnik: Y2DTR
Moc: 125 KM
- Saab 9-5 2.2 TiD
Silnik: Y22DTR
Moc: 120 KM
Turbina 717626-1 - świst po wymianie turbiny
Dźwięk przypominający pisk, świst czy też gwizd turbiny po jej regeneracji oznaczać może, że proces ten nie został przeprowadzony tak, jak należy, prawdopodobnie nie została dobrze wyregulowana zmienna geometria turbiny.
Powodem, dlaczego Twoja turbina po regeneracji wyje może być również brak szczelności lub też inne awarie układu turbodoładowania, które należy szybko zlokalizować i usunąć. Jazda z niesprawną turbosprężarką nie tylko pogarsza osiągi samochodu, ale również może być przyczyną powstania kolejnych awarii.
Przed przystąpieniem do montażu nowej turbosprężarki należy dokładnie wyczyścić układ dolotowy, układ turbodoładowania oraz układ wydechowy ze starego oleju, oraz innych elementów, które pomogą spowodować ponowną awarię turbosprężarki. Należy także wymienić filtry na nowe, a także przeprowadzić kontrolę przewodów – uszkodzone wymienić na nowe. Nie wolno zapominać o tym, aby po zamontowaniu turbo przeprowadzić docieranie turbiny.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Świst po wymianie turbosprężarki 717626-1 Opel Signum 2.2 DTI może być spowodowany kilkoma różnymi czynnikami. Może to być spowodowane nieprawidłowym montażem nowej turbosprężarki, nieprawidłowym ustawieniem ciśnienia doładowania lub brakiem odpowiedniej konserwacji po wymianie. Mogło też dojść do uszkodzenia innych elementów związanych z układem turbo, takich jak intercooler, przewody dolotowe lub wydechowe. Aby ustalić przyczynę świstu, należy skontaktować się z profesjonalnym serwisem, który przeprowadzi odpowiednie badanie i diagnozę układu turbo oraz dokona naprawy.