Localizations image

Turbosprężarka 715910-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
pracownia regeneracji turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Turbo 71591011

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 715910-1 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 715910-1 dostępna jest również pod numerem A6120960599.

Pasuje do pojazdów:

- Mercedes-PKW E-Klasse 270 CDI (W210)
Silnik: OM612
Moc: 170 KM

- Mercedes-PKW M-Klasse 270 CDI (W163)
Silnik: OM612
Moc: 163 KM


Turbina 7159101 | Turbodziura

Turbosprężarka 7159101 - turbodziura

Zjawisko turbodziury jest to chwilowe opóźnienie w reakcji samochodu na wciśnięty pedał gazu. Jak wygląda likwidacja turbodziury? W tym celu zaczęto montować w turbosprężarkach technologię VNT; co prawda nie zostaje ona zredukowana w 100% jednakże jest znacznie mniej odczuwalna. Tak więc, jeśli posiadasz turbo starszego typu - ze stałą geometrią – najlepszym sposobem będzie jego wymiana na turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopatek.

Zdarzyć się może, że turbodziura po regeneracji turbiny również może się pojawiać, oznacza to, że:

- pominięta została kalibracja gruszki turbiny,
- steruje ona łopatkami,
- kalibracja nie została wykonana prawidłowo.

Z tego też powodu regeneracja turbosprężarki powinna być przeprowadzana ze szczególną dokładnością przez doświadczonych pracowników.

Mała podpowiedź, co zrobić, żeby turbo szybciej wstawało

Skrócenie sztangi turbiny wpłynie to na szybsze ciśnienie doładowania. Jednak należy być ostrożnym, ponieważ za bardzo skrócona sztanga spowoduje występowanie za wysokiego ciśnienia doładowania, co może spowodować uszkodzenia CHRA turbo.

Komentarze

Paweł 2023-01-20 10:36:07

Turbodziura (ang. turbo lag) jest to opóźnienie w reakcji turbosprężarki, które powoduje trudności w przyspieszaniu po naciśnięciu pedału przyspieszenia. Może to być spowodowane przez różne czynniki, takie jak: zużycie łożysk turbosprężarki, niedrożność układu dolotowego, niski poziom oleju w układzie smarowania, zanieczyszczenie filtra powietrza, a także szkodzenie wałka kompresji. W przypadku turbosprężarki 715910-1 Mercedes-PKW E-Klasse 270 CDI (W210) jeśli zauważysz objawy turbodziury należy jak najszybciej skontaktować się z mechanikiem, aby dokładnie zdiagnozować usterkę i ewentualnie wymienić uszkodzoną część. Ignorowanie problemów związanych z turbosprężarką może prowadzić do poważniejszych awarii silnika i większych kosztów naprawy.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO