Turbosprężarka 715910-1
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 715910-1 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 715910-1 dostępna jest również pod numerem A6120960599.
Pasuje do pojazdów:
- Mercedes-PKW E-Klasse 270 CDI (W210)
Silnik: OM612
Moc: 170 KM
- Mercedes-PKW M-Klasse 270 CDI (W163)
Silnik: OM612
Moc: 163 KM
Turbina 7159101 Turbodziura
Zjawisko turbodziury jest to chwilowe opóźnienie w reakcji samochodu na wciśnięty pedał gazu. Jak wygląda likwidacja turbodziury? W tym celu zaczęto montować w turbosprężarkach technologię VNT; co prawda nie zostaje ona zredukowana w 100% jednakże jest znacznie mniej odczuwalna. Tak więc, jeśli posiadasz turbo starszego typu - ze stałą geometrią – najlepszym sposobem będzie jego wymiana na turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopatek.
Zdarzyć się może, że turbodziura po regeneracji turbiny również może się pojawiać, oznacza to, że:
- pominięta została kalibracja gruszki turbiny,
- steruje ona łopatkami,
- kalibracja nie została wykonana prawidłowo.
Z tego też powodu regeneracja turbosprężarki powinna być przeprowadzana ze szczególną dokładnością przez doświadczonych pracowników.
Mała podpowiedź, co zrobić, żeby turbo szybciej wstawało
Skrócenie sztangi turbiny wpłynie to na szybsze ciśnienie doładowania. Jednak należy być ostrożnym, ponieważ za bardzo skrócona sztanga spowoduje występowanie za wysokiego ciśnienia doładowania, co może spowodować uszkodzenia CHRA turbo.
Dodaj komentarz
