Turbosprężarka 54399700070
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54399700070 firmy KKK.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 54399700070 dostępna jest również pod numerem 14411-00Q0F.
Pasuje do pojazdów:
- Nissan Qashqai 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 103 KM
- Renault Clio III 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 106 KM
- Renault Megane II 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 106 KM
- Renault Modus 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 106 KM
- Renault Scenic II 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 106 KM
Turbina 54399700070 - zatarta turbosprężarka
Awarię turbo, której towarzyszy charakterystyczny zgrzyt, metaliczny dźwięk ścierających się ze sobą metalowych elementów, należy jak najszybciej zlokalizować i wyeliminować. Wspominane objawy świadczyć mogą o zatartej turbinie. Najczęstszą przyczyną takiego stanu rzeczy jest niewystarczające smarowanie lub jego brak, który ma destrukcyjny wpływ na wszelkie elementy wirujące. Brak oleju spowodować może przegrzanie turbosprężarki, co z kolei może spowodować pęknięcie wirnika turbiny, a także pojawienie się przebarwień na wałku wirnika powstałe wskutek wysokiej temperatury splin – olej ma również właściwości chłodzące.
Jak długo można jeździć z uszkodzoną turbosprężarką?
Wystąpienie awarii turbo podczas jazdy może zdarzyć się każdemu w najmniej oczekiwanym momencie. Co należy zrobić w takiej sytuacji? Najlepszym rozwiązaniem jest przerwanie podróży i wezwanie lawety, ponieważ kontynuowanie jazdy niesprawną turbosprężarką może spowodować poważną awarię jednostki napędowej.
W naszym serwisie przeprowadzamy regenerację turbosprężarek znanych światowych producentów, a sam koszt procesu regeneracji jest znacznie niższy niż w przypadku zakupu fabrycznie nowego tubo. Dodatkowo jeśli jesteś ciekaw, jak sprawdzić, czy turbina jest sprawna, zapraszamy do nas, przeprowadzamy również diagnostykę układu turbodoładowania.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli turbosprężarka 54399700070 w samochodzie Nissan Qashqai 1.5 dCi jest zatarta, oznacza to, że łożyska lub inne elementy wewnętrzne zużyły się do tego stopnia, że turbosprężarka nie może już prawidłowo funkcjonować. Przyczyny zatarcia mogą być różne, takie jak: zanieczyszczenie olejem silnikowym, brak wymiany oleju silnikowego w odpowiednim czasie, brak filtra oleju, niedopuszczalne ciśnienie oleju, a także przegrzanie turbosprężarki. Aby naprawić zatartą turbosprężarkę, należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą od regeneracji turbosprężarek. Może być konieczna wymiana uszkodzonych elementów lub całej turbosprężarki. Warto również przestrzegać zaleceń dotyczących eksploatacji i konserwacji turbosprężarki, aby uniknąć przyszłych problemów.