Turbo puszcza olej do wydechu
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Powodami, dlaczego turbo puszcza olej do wydechu, mogą być:
- awaria turbosprężarki,
- zatkana odma, a nawet,
- zbyt wysoki poziom oleju również spowoduje występowanie oleju w wydechu,
Jednym ze sposobów, jak sprawdzić czy turbina przepuszcza olej, będzie obserwacja miejsca w którym stoi nasze auto. Plama oleju po samochodem, powinna spowodować naszą szybką reakcję. Jeśli zauważymy, że silnik wyrzuca olej przez wydech, to również sygnał do natychmiastowego działania. Bagatelizowanie wspomnianych symptomów prędzej czy później spowoduje, że nasz samochód odmówi nam posłuszeństwa.
Olej w wydechu, jak się pozbyć?
Jeśli zauważyłeś olej w wydechu, zastanawiasz się również nad tym jak się go pozbyć? Są na to dwa sposoby, pierwszy z nich nie wymaga fizycznej ingerencji w układ wydechowy, ponieważ możemy go wyczyścić przy użyciu dostępnego na rynku środka czyszczącego, niestety taka metoda nie jest wystarczająco skuteczna. Kolejny sposób polega już na zdemontowaniu układu wydechowego i jest on skuteczniejszy, kapiący olej z turbiny, który dotarł do wydechu usuniemy silnym strumieniem wody przy użyciu myjki z podajnikiem preparatu czyszczącego i gorącej wody. Przedostatnim etapem jest osuszanie układu wydechowe oraz jego montaż.
Naturalną czynnością przed przystąpieniem do oczyszczenia jest zlokalizowanie i usunięcie usterki powodującej puszczanie oleju do wydechu. Ostatnim etapem jest jazda testowa, która pozwoli sprawdzić czy przyczyna powodująca to, że turbina puszcza olej do wydechu została zlikwidowana.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli turbosprężarka "puszcza" olej do układu wydechowego, oznacza to, że olej dostaje się do komory spalania. Może to mieć kilka przyczyn, takich jak:
Uszkodzenie uszczelniaczy: Uszczelniacze w turbosprężarce mogą się zużywać lub uszkodzić, co powoduje przeciekanie oleju do komory spalania.
Nieszczelność w układzie dolotowym: Olej może przedostawać się do komory spalania przez nieszczelności w układzie dolotowym.
Zanieczyszczony olej: Zanieczyszczony olej może powodować zatykanie przepustnic i prowadzić do uszkodzenia uszczelniaczy.
Nieprawidłowy montaż: Nieprawidłowy montaż turbosprężarki może prowadzić do uszkodzenia uszczelniaczy i przecieków oleju.
Aby rozwiązać problem, należy przeprowadzić diagnostykę i upewnić się, że wszystko jest prawidłowo zamontowane i działa poprawnie. Jeśli to konieczne, należy wymienić uszczelniacze lub inne części. Pamiętaj, że olej jest krytyczny dla pracy turbosprężarki, dlatego ważne jest, aby regularnie kontrolować poziom oleju i wymieniać go zgodnie z zaleceniami producenta.