Regeneracja gruszki turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Jeżeli posiadana przez Ciebie turbosprężarka jest najwyraźniej w fazie awarii, to bardzo prawdopodobne jest, że obowiązkowa okaże się regeneracja gruszki turbiny, a przede wszystkim jej wymiana. Specjaliści z zakresu regeneracji turbosprężarek często opowiadają się za nieopłacalnością regeneracji tego zaworu, ze względu na krótką metę jego działania. Zastanawiasz się nad wagą tego urządzenia w Twoim turbo - gruszka turbiny? Do czego służy i za co tak naprawdę odpowiada w układzie turbodoładowania? Jest to zawór podciśnieniowy, którego podstawowym zadaniem jest sterowanie sztangą turbosprężarki, jak również łopatkami. W jej wnętrzu znajduje się siłownik, zwany również actuatorem, który porusza się dzięki podciśnieniu z zasobnika. Zmiana pozycji zasobnika jest równoznaczne ze zmianą pozycji, w której znajduje się wspomniana sztanga oraz łopatki kierownicy turbiny. Jeżeli następuje zwiększenie prędkości obrotowej turbosprężarki, gruszka wraz ze sztangą przestawia swoją lokalizację, to znaczy, że części te działają w sposób prawidłowy. Jeżeli tak nie jest, to widocznie grucha uległa uszkodzeniu. Obawiasz się, że usterce uległa właśnie Twoja gruszka turbiny? Objawy o tym mówiące to na pewno odczuwalne zjawisko turbo dziury, jak również wyraźny spadek osiągów posiadanego przez Ciebie silnika, zawłaszcza w trakcie jazdy pod górkę.
Uszkodzona gruszka - wymiana
W większości przypadków gruszka turbiny 2.0 TDI z wadą, na przykład występującą w jej wnętrzu korozją lub mocnym wgniecenie korpusu, podlega całkowitej wymianie. Jeżeli gruszka występuje w parze z potencjometrem, w zależności od rodzaju posiadanej turbiny, również podlega on obowiązkowej wymianie. Zawór podciśnieniowy nie jest elementem kosztownym w zakupie, w zależności od posiadanej turbiny oraz modelu samochodu, ceny wahają się między 50 zł a 500 zł, więc śmiało możemy przystąpić do działania demontażu wadliwej gruchy, jeżeli mamy umiejętności motoryzacyjne. Jeżeli takich nie posiadamy, najlepszym rozwiązaniem będzie zlecenie montażu nowej gruszki w naszej turbosprężarce w autoryzowanym serwisie Bosch Car Service w Stalowej Woli, który specjalizuje się właśnie w zakresie regeneracji turbosprężarek oraz ich wymiany. W serwisie po dokonaniu demontażu starej gruszki i montażu nowej, zostanie przeprowadzona poprawna regulacja gruszki turbiny. Dlaczego jest to tak ważny proces w funkcjonowaniu Twojej turbosprężarki? Otóż źle ustawiona gruszka turbiny, objawy o tym mówiące, to przede wszystkim wątpliwa praca silnika Twojego samochodu osobowego.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja gruszki turbosprężarki, czyli wałka turbiny, polega na wymianie uszkodzonych lub zużytych elementów gruszki na nowe lub po regeneracji. Proces regeneracji zaczyna się od demontażu gruszki, a następnie przeglądu i oceny jej stanu. Następnie uszkodzone elementy, takie jak łożyska, uszczelniacze oraz wałki rotorowe, są wymieniane na nowe lub po regeneracji. Gruszka jest montowana z powrotem i przechodzi testy, aby upewnić się, że działa prawidłowo. Regeneracja gruszki turbosprężarki jest często tańszym i bardziej ekologicznym rozwiązaniem niż zakup nowej gruszki. Dlatego też jest to popularne rozwiązanie dla właścicieli samochodów z uszkodzoną gruszką turbosprężarki. Jeśli masz problemy z gruszką turbosprężarki, należy skontaktować się z profesjonalnym serwisem, aby dokonać odpowiedniej diagnozy i ustalić, czy regeneracja jest odpowiednim rozwiązaniem.