Podpowiadamy, jak sprawdzić, ile dmucha turbo?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Zastanawiasz się, jak sprawdzić, ile dmucha turbo? Takie dane uzyskamy po podłączeniu komputera diagnostycznego pod samochód, pod warunkiem, że posiada on odpowiednie gniazdo OBD (złącze diagnostyczne). Przy pomocy wspominanego testera możemy również sprawdzić turbosprężarkę – tak więc, jeśli zadajesz sobie pytanie „Jak sprawdzić jaką mam turbinę?”, a kod VIN niestety nie podaje takiej informacji, numery turbo sprawdzisz przy pomocy testera diagnostycznego. Interfejs VCDS jest stosowany do diagnostyki samochodów koncernu motoryzacyjnego VAG (Volkswagen), czyli Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, a nawet Bentley oraz innych. Posiadając tester diagnostyczny można również sprawdzić wartość ciśnienia doładowania turbosprężarki.
Jeśli posiadasz informację na temat tego, jakie jest prawidłowe ciśnienie doładowania turbiny, a nie posiadasz testera diagnostycznego, możesz sprawdzić je manometrem.

Zaawansowana diagnostyka VCDS [TURBO TEST]
Za pomocą VCDS (VAG-COM), czy też innego urządzenia diagnostycznego np. DELPHI, możesz przeprowadzić diagnostykę układu turbodoładowania. Oprócz sprawdzenia turbiny testerem VCDS, możesz również przeprowadzić takie czynności jak:
- ustawić łopatki zmiennej geometrii,
- przeprowadzić kalibrację gruszki turbiny,
- odczytać błędy zapisane w pamięci komputera,
- sprawdzić ciśnienie turbosprężarki,
- zweryfikować działanie czujnika ciśnienia lub zaworu N75,
- specyfikację turbosprężarki.
Oczywiście to tylko nieliczne czynności, które możemy wykonać za pomocą testera diagnostycznego związane z turbosprężarką, możemy także przeprowadzić diagnozę całego samochodu np. sprawdzić jego historię, czy też wypalić filtr cząstek stałych.

Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Aby sprawdzić, ile dmucha turbo, należy skorzystać z narzędzi diagnostycznych, takich jak interfejs diagnostyczny lub specjalistyczny tester ciśnienia doładowania.
Interfejs diagnostyczny: Interfejs diagnostyczny pozwala na podłączenie do samochodu i odczytanie różnych parametrów pracy silnika, w tym ciśnienia doładowania.
Tester ciśnienia doładowania: Tester ciśnienia doładowania jest specjalistycznym narzędziem pozwalającym na pomiar ciśnienia doładowania w układzie dolotowym.
Oba te narzędzia pozwolą na określenie ilości powietrza, którą dmucha turbo.
Sprawdzenie turbiny przy użyciu VCDS będzie świetnym rozwiązaniem, ale lepiej, zeby zajeli sie tym specjalisci!
Jak chcecie sprawdzić jakie jest ciśnienie doładowania turbosprężarki to najlepiej zwrócić się z tym do specjalistów!