Jak jeździć po wymianie turbo?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Jak jeździć po wymianie turbiny, żeby prędko nie wrócić do drzwi autoryzowanego serwisu, w którym została zlecona regeneracja lub wymiana naszego turbo? Turbosprężarka jest elementem układu turbodoładowania, którego awaria wymaga sporych nakładów finansowych i mimo że jej trwałość miała być absolutna, to niestety praca turbiny w tak ciężkich warunkach oraz nieodpowiednie działania kierowców przyczyniają się do jej zguby. Jazda po wymianie turbiny powinna opierać się na przemyślanym działaniu, które wejdzie nam w krew i będzie naszą codziennością w poruszaniu się. Przestrzeganie odpowiedniej techniki poruszania się samochodem osobowym powinno być zawsze zachowane, jeżeli chcemy w przyszłości ustrzec się przed niepożądaną niesprawnością turbo. Na pytanie, ile wytrzymuje turbina po regeneracji, musimy odpowiedzieć sobie sami. Żywotność prawidłowo zregenerowanej turbiny powinna być nieograniczona. Przeszkodą do uzyskania takiego stanu rzeczy, jest nasze podejście do posiadanego pojazdu.

Zasady obowiązujące po wymianie turbo
Niekorzystną sytuacją rozpoczęcia każdego etapu podróżowania jest „zimny rozruch”. „Suchy start” to działanie silnika z nową turbiną, ale bez odpowiedniej ilości oleju samochodowego. Wprawienie w ruch samochodu, który nie uzyskał odpowiedniej temperatury, może skutkować zatarciem poszczególnych części, składających się na urządzenie turbo. Dlaczego tak się dzieje? Znajdujący się w pojeździe zimny olej jest jeszcze gęstą cieczą, która nie ma możliwości dotarcia do wszystkich zakamarków pojazdu, które jego obecności wymagają. Zatarty silnik po wymianie turbiny nikogo już nie może dziwić. Dlatego tak istotną czynnością jest wymiana oleju po regeneracji turbiny. Takie działanie jest przeprowadzane w każdym serwisie po zakończeniu wszystkich napraw zmierzających do usprawniania układu turbodoładowania. Specjalista mechanik musi zadbać o wyczyszczenie i udrożnienia instalacji smarowania, która wymaga przygotowania do zalania świeżym i wysokogatunkowym olejem. Skoro tak ważne jest wprawianie auta w ruch, to także nie sposób zapomnieć o prawidłowym zakończeniu każdej podróży. Wystarczy zaledwie minuta, aby studzeniu uległa turbosprężarka, a olej zdecydowanie obniżył swoją temperaturę, przed zgaszeniem silnika. Nie należysz do cierpliwych kierowców? Zainwestuj w turbo timer, który skutecznie odciąży Cię, a zarazem wspomoże studzenie turbiny w Twoim aucie.

Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Po wymianie turbo ważne jest, aby przestrzegać kilku ważnych zaleceń, aby zapewnić prawidłowe działanie nowego turbo i uniknąć jego uszkodzenia:
Przed pierwszym uruchomieniem silnika po wymianie turbo należy odczekać kilka minut, aby olej miał szansę na napełnienie nowego turbo.
Przez pierwsze kilka minut jazdy należy unikać ciągłego obciążania silnika, a zwłaszcza przyspieszania na wysokich obrotach.
Przez pierwsze kilkaset kilometrów należy unikać ciągłego obciążania silnika, a zwłaszcza przyspieszania na wysokich obrotach, aby umożliwić nowemu turbo "rozruch" i zapewnić prawidłowe działanie.
Należy regularnie sprawdzać poziom oleju silnikowego i uzupełniać go w razie potrzeby.
Regularnie sprawdzać poziom ciśnienia doładowania, aby upewnić się, że turbo działa prawidłowo.
Należy przestrzegać zaleceń producenta dotyczących okresu przeglądu i serwisowania, aby zapewnić prawidłowe działanie turbo.