W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Zabieg jakim jest wypalanie oleju po wymianie turbiny, czy też wypalanie oleju z tłumika przy użyciu np. palnika lub przysłowiowego „przegonienia auta z wysoką prędkością po autostradzie” nie należy do najbezpieczniejszych. Pod wpływem wysokiej temperatury spalin może dojść do zapalenia się sadzy jak i oleju w wydechu.
Najlepszymi sposobami na to, aby wyeliminować olej w układzie wydechowym są:
1. Regularnie przeprowadzane przeglądy turbosprężarki.
2. Stosowanie uszczelek zamiast silikonów i past uszczelniających.
3. Wlewanie prawidłowych ilości oleju.
4. Sprawdzenie drożności, jak i ogólnego stanu przewodów.
Olej w wydechu po wymianie turbiny najczęściej jest symptomem nieprawidłowego dobrania uszczelek, za małe powodują, że nie będzie wystarczającej drożności i nastąpi jego wyciek. Inną przyczyną może być zablokowana odma. Zamiast gdybać i analizować przyczynę plamy oleju pod samochodem, zalecamy do skorzystania z usług naszego serwisu, gdzie nasi mechanicy spotykają się na co dzień z takimi przypadkami i szybko zlokalizują źródło wycieku oleju.
Katalizator zalany olejem
Nie należy bagatelizować dolegliwości jaką jest katalizator zalany olejem. Nieprawidłowe działanie katalizatora wpływa na ogólne zachowania pojazdu. Nierówna praca silnika, większe zużycie paliwa, czy też kontrolka „check engine” należą do najczęstszych objaw zapchanego katalizatora. Na rynku dostępne są specyfiki do czyszczenia katalizatorów, jednak działają one na krótką metę. Lepszym rozwiązaniem jest regeneracja katalizatora w sprawdzonym serwisie.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie
Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi
Komentarze