Wypalanie oleju po wymianie turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Zabieg jakim jest wypalanie oleju po wymianie turbiny, czy też wypalanie oleju z tłumika przy użyciu np. palnika lub przysłowiowego „przegonienia auta z wysoką prędkością po autostradzie” nie należy do najbezpieczniejszych. Pod wpływem wysokiej temperatury spalin może dojść do zapalenia się sadzy jak i oleju w wydechu.
Najlepszymi sposobami na to, aby wyeliminować olej w układzie wydechowym są:
1. Regularnie przeprowadzane przeglądy turbosprężarki.
2. Stosowanie uszczelek zamiast silikonów i past uszczelniających.
3. Wlewanie prawidłowych ilości oleju.
4. Sprawdzenie drożności, jak i ogólnego stanu przewodów.
Olej w wydechu po wymianie turbiny najczęściej jest symptomem nieprawidłowego dobrania uszczelek, za małe powodują, że nie będzie wystarczającej drożności i nastąpi jego wyciek. Inną przyczyną może być zablokowana odma. Zamiast gdybać i analizować przyczynę plamy oleju pod samochodem, zalecamy do skorzystania z usług naszego serwisu, gdzie nasi mechanicy spotykają się na co dzień z takimi przypadkami i szybko zlokalizują źródło wycieku oleju.
Katalizator zalany olejem
Nie należy bagatelizować dolegliwości jaką jest katalizator zalany olejem. Nieprawidłowe działanie katalizatora wpływa na ogólne zachowania pojazdu. Nierówna praca silnika, większe zużycie paliwa, czy też kontrolka „check engine” należą do najczęstszych objaw zapchanego katalizatora. Na rynku dostępne są specyfiki do czyszczenia katalizatorów, jednak działają one na krótką metę. Lepszym rozwiązaniem jest regeneracja katalizatora w sprawdzonym serwisie.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wypalanie oleju po wymianie turbosprężarki może wynikać z kilku przyczyn. Często jest to spowodowane nieprawidłowym montażem lub uszkodzeniem uszczelniaczy podczas procesu wymiany. Inne przyczyny mogą obejmować zanieczyszczenie oleju po remoncie lub nieszczelności w układzie dolotowym. Aby rozwiązać problem, należy przeprowadzić diagnostykę i upewnić się, że wszystko jest prawidłowo zamontowane i działa poprawnie. Jeśli to konieczne, należy wymienić uszczelniacze lub inne części.