Wymiana korasa czy regeneracja?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
To, czy należy poddać koras regeneracji, czy lepszym rozwiązaniem jednak będzie jego wymiana na nowy, zależy od rodzaju uszkodzeń, jakie posiada. Dlatego też jednym z ważniejszych etapów regeneracji, a zarazem pierwszym jest weryfikacja turbosprężarki. Czasami wystarczy oczyścić rdzeń z zanieczyszczeń takich, jak nagar, aby przywrócić sprawność CHRA. Jednak poważne uszkodzenia, jak np. urwane łopatki wirnika lub zdeformowane koło kompresji wymagać będą wymiany rdzenia na nowy.
Koras – co to jest, kiedy wymieniać i jak rozpoznać uszkodzenia - RDZEŃ TURBINY 1.9 TDI
Rdzeń turbiny (koras) pełni rolę serca turbosprężarki, a jego najważniejszym elementem jest tzw. zespół wirujący – wirnik oraz koło kompresji. Wymianę rdzenia turbiny najlepiej zlecić specjalistom, ponieważ nie posiadając dostatecznej wiedzy, jak i narzędzi, możesz popełnić wiele błędów podczas montażu. Co więcej, sam proces wyważania wymaga dedykowanego osprzętu, który zapewni odpowiednie wyważanie, dzięki czemu unikniesz powstawania niepotrzebnego rezonansu i drgań podczas pracy turbosprężarki. O awarii rdzenia sygnalizuje między innymi głośna praca turbo oraz spadek mocy pojazdu, czyli typowe objawy niesprawnej turbosprężarki.
Regeneracja turbosprężarki – zrób ją sam w garażu! - KORAS TURBINY
Dysponując wystarczającą wiedzą, jak i sprzętem możesz spróbować przeprowadzić regenerację turbosprężarki samodzielnie w garażu. Jednak musisz mieć świadomość tego, że w przypadku kalibracji turbo wymagany jest specjalistyczny sprzęt. Niedokładnie wyważony koras turbiny lub źle ustawiona sztanga zaworu podciśnienia zaburza prawidłową pracę układu turbodoładowania, co przekłada się na pracę pojazdu.
Nowy rdzeń fabryczny czy regeneracja turbiny w zakładzie? - Wymiana korasa turbiny
W zależności od uszkodzeń turbosprężarki wymagana będzie jej regeneracja bądź tylko wymiana korasa turbiny. W przypadku samodzielnej naprawy turbosprężarki, a dokładniej osadzania rdzenia wymagana jest precyzja. Nieodpowiednie jego ulokowanie spowodować może poważne usterki. Koleją bardzo ważną kwestią jest dobór odpowiedniego rdzenia do turbiny, pomocne okazać się mogą numery turbo, które znaleźć można na obudowie turbo. Tak więc warto zdecydować się na usługi serwisu, który zajmuje się regeneracją i naprawą pojazdów turbodoładowanych.
Regeneracja Turbo - Turbiny - Turbosprężarki – ogólnie - Wymiana turbiny 1.6 HDI – cena
Proces regeneracji może przywrócić uszkodzonej turbosprężarce drugie życie pod warunkiem, że został on przeprowadzony w odpowiednim czasie według ściśle określonych standardów. W przypadku poważnych uszkodzeń turbo, z którymi jako serwis również mamy do czynienia, proces regeneracji niestety nie jest możliwy do przeprowadzenia. Cena wymiany turbiny w pojazdach z silnikiem 1.6 HDI, jak i szczegółowe informacje dotyczące regeneracji turbosprężarki, udzielne są telefonicznie.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wymiana koła turbiny (korasa) to proces, w którym uszkodzone koło turbiny jest usuwane i zastępowane nowym. Jest to rozwiązanie, gdy koło jest znacznie uszkodzone lub nieodwracalnie zużyte. Regeneracja koła turbiny (korasa) to proces polegający na naprawie i przywrócenie koła do stanu używalności. Zazwyczaj koło jest polerowane, wyrównywane i ponownie oszlifowane, aby przywrócić jego kształt i wymiary do pierwotnych danych producenta. Decyzja między wymianą a regeneracją koła turbiny zależy od stopnia uszkodzenia i zużycia koła. Wymiana jest konieczna, gdy koło jest znacznie uszkodzone lub nieodwracalnie zużyte, natomiast regeneracja jest odpowiednia, jeśli koło jest jedynie nieco zużyte. Warto wiedzieć, że regeneracja koła turbiny jest zwykle tańsza niż jego wymiana, jednak jakość i trwałość naprawy może być niższa niż nowe koło. Dlatego zaleca się konsultację z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą przed podjęciem decyzji o naprawie.