Turbosprężarka 773720-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 773720-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 773720-1 dostępna jest również pod numerem 55211083.
Pasuje do pojazdów:
Fiat Croma II 1.9 JTD
Silnik: 16V Euro 4
Moc: 150 KM
Opel Astra H 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH
Moc: 150 KM
Opel Signum 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH
Moc: 150 KM
Opel Vectra C 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH
Moc: 150 KM
Opel Zafira B 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH
Moc: 150 KM
Saab 9-3 II 1.9 TiD
Silnik: M741 1.9DTH Euro 4
Moc: 150 KM
Turbina 773720-1 - eksploatacja samochodu z turbosprężarką
Jak prawidłowo obchodzić się z pojazdem wyposażonym w turbodoładowanie, aby nie doprowadzić do jej szybkiej degradacji? Oto kilka ważnych czynności, które z pewnością przydadzą się każdemu właścicielowi samochodu z turbo.
Po długiej i dynamicznej podróżny należy pamiętać o tym, aby przed wyłączeniem silnika schłodzić turbinę przez około 1-2 minuty. Również należy pamiętać o tym, aby nie osiągać wysokich obrotów na zimnym silniku – olej jest jeszcze wtedy zimny i gęsty, przez co nie zapewnia wystarczającego smarowania. Ważna jest też jazda po wymianie turbiny, jak i cykliczna kontrola poziomu oleju oraz stanu filtrów. W przypadku występowania dźwięku uszkodzonej turbiny takiego jak świst, buczenie ignorowanie ich może doprowadzić do poważnej awarii pojazdu.
Odpowiadamy na pytanie: czy turbina chodzi na wolnych obrotach?
Turbosprężarka swoją pracę zaczyna zaraz po uruchomianiu silnika – dlatego też uczulamy, aby nie wchodzić na wysokie obroty, kiedy silnik nie jest wystarczająca rozgrzany. Tak więc odpowiedź na zadanie pytanie jest jak najbardziej twierdząca.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 773720-1 jest produkowana przez renomowanego producenta turbo, która jest przeznaczona do samochodów Fiat Croma II 1.9 JTD. Eksploatacja samochodu z turbosprężarką wymaga pewnych specjalnych zabiegów, aby zapewnić prawidłową pracę i długą żywotność turbo. Ważne jest, aby zawsze używać odpowiedniej jakości oleju silnikowego i regularnie wymieniać go, ponieważ olej jest odpowiedzialny za smarowanie i chłodzenie elementów ruchomych turbo. Należy unikać nadmiernego obciążania silnika, ponieważ to może prowadzić do przegrzania turbo i uszkodzenia elementów ruchomych. Należy regularnie kontrolować i wymieniać filtr powietrza, ponieważ zanieczyszczenie może prowadzić do zwiększenia ciśnienia w układzie dolotowym i uszkodzenia turbo. Należy regularnie sprawdzać stan układu chłodzenia turbo, ponieważ niedrożność może prowadzić do przegrzania turbo. W przypadku awarii lub uszkodzenia turbo, należy natychmiast skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który posiada odpowiednie doświadczenie i sprzęt do naprawy lub wymiany turbo. Podsumowując, eksploatacja samochodu z turbosprężarką wymaga specjalnych zabiegów, aby zapewnić prawidłową pracę i długą żywotność turbo, dlatego ważne jest, aby regularnie kontrolować stan silnika i układów oraz przestrzegać zaleceń producenta.