Localizations image

Turbosprężarka 755507-3

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.80

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 755507-3 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 755507-3
Turbosprężarka 755507-3

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

● komplet uszczelek montażowych,
● koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 755507-3 dostępna jest również pod numerem H8200399585.

Pasuje do pojazdów:

● Renault Laguna II 1.9 dCi
Silnik: F9Q758 - F9Q804
Moc: 130 KM

● Renault Megane II 1.9 dCi
Silnik: F9Q758 - F9Q804
Moc: 131 KM

● Renault Scenic II 1.9 dCi
Silnik: F9Q758 - F9Q804
Moc: 130 KM


Turbina 755507-3 | Głośniejsze turbo
  

Turbina 755507-3 | Głośniejsze turbo
Turbina 755507-3 | Głośniejsze turbo

Podczas jazdy samochodem Twoja turbosprężarka zaczęła pracować głośniej niż zazwyczaj i nie, wiesz czym może być to spowodowane? Turbosprężarka, która wydaje dźwięki przypominające gwizd, świst czy też pohukiwanie sowy, powinny być powodem do niepokoju kierowcy, ponieważ takie dźwięki wskazują na awarię turbo. Jedną z najczęstszych przyczyn awarii turbo może być niewystarczające smarowanie, które może doprowadzić do zatarcia turbiny - objawy przytartej turbiny objawiają się najczęściej poprzez hałas przypominający ścieranie się ze sobą metalowych elementów poprzedzony wyraźnym spadkiem mocy samochodu.

Przypominamy, że podróż samochodem z uszkodzoną turbiną może doprowadzić nie tylko do poważnych i nieodwracalnych uszkodzeń samej turbosprężarki, ale również i jednostki napędowej.


Regeneracja turbin – co ile przeprowadzać?

Nie ma szczegółowo określonej „daty przydatności” turbosprężarki. Producenci zaprojektowali turbo w taki sposób, aby posłużyło mniej więcej tyle, ile posłużyć może silnik samochodu – pod warunkiem, że zarówno jedno, jak i drugie jest prawidłowo eksploatowane. Jeśli zauważysz, że Twoje turbo podejrzanie pracuje, warto skontaktować się z serwisem. W naszym serwisie diagnostyka turbosprężarki przeprowadzana jest bezpłatnie, to Ty decydujesz, czy chcesz ją poddać dalszym naprawom.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Jak odbywa się regulacja turbiny ze zmienną geometrią? 02 października 2018

Jak odbywa się regulacja turbiny ze zmienną geometrią?

Turbosprężarki VNT VTG, czyli jak działa zmienna geometria. Eksploatacja silnika...

Żywotność turbiny 04 Grudzień 2020

Żywotność turbiny

Żywotność turbiny jest nieokreślona. Zadaniem konstruktorów maszyny wirnikowej...

Twin Turbo - co to jest? 07 Grudzień 2020

Twin Turbo - co to jest?

Nie tylko laik motoryzacyjny zadaje sobie pytanie: Twin Turbo – co to jest? Każdy...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO