Turbosprężarka 755507-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 755507-3 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
● komplet uszczelek montażowych,
● koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 755507-3 dostępna jest również pod numerem H8200399585.
Pasuje do pojazdów:
● Renault Laguna II 1.9 dCi
Silnik: F9Q758 - F9Q804
Moc: 130 KM
● Renault Megane II 1.9 dCi
Silnik: F9Q758 - F9Q804
Moc: 131 KM
● Renault Scenic II 1.9 dCi
Silnik: F9Q758 - F9Q804
Moc: 130 KM
Turbina 755507-3 - głośniejsze turbo
Podczas jazdy samochodem Twoja turbosprężarka zaczęła pracować głośniej niż zazwyczaj i nie, wiesz czym może być to spowodowane? Turbosprężarka, która wydaje dźwięki przypominające gwizd, świst czy też pohukiwanie sowy, powinny być powodem do niepokoju kierowcy, ponieważ takie dźwięki wskazują na awarię turbo. Jedną z najczęstszych przyczyn awarii turbo może być niewystarczające smarowanie, które może doprowadzić do zatarcia turbiny - objawy przytartej turbiny objawiają się najczęściej poprzez hałas przypominający ścieranie się ze sobą metalowych elementów poprzedzony wyraźnym spadkiem mocy samochodu.
Przypominamy, że podróż samochodem z uszkodzoną turbiną może doprowadzić nie tylko do poważnych i nieodwracalnych uszkodzeń samej turbosprężarki, ale również i jednostki napędowej.
Regeneracja turbin – co ile przeprowadzać?
Nie ma szczegółowo określonej „daty przydatności” turbosprężarki. Producenci zaprojektowali turbo w taki sposób, aby posłużyło mniej więcej tyle, ile posłużyć może silnik samochodu – pod warunkiem, że zarówno jedno, jak i drugie jest prawidłowo eksploatowane. Jeśli zauważysz, że Twoje turbo podejrzanie pracuje, warto skontaktować się z serwisem. W naszym serwisie diagnostyka turbosprężarki przeprowadzana jest bezpłatnie, to Ty decydujesz, czy chcesz ją poddać dalszym naprawom.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli Twoja turbosprężarka Renault Laguna II 1.9 dCi jest głośniejsza niż zwykle, może to oznaczać, że występują problemy z jej działaniem. Niektóre z możliwych przyczyn to: niedrożność układu dolotowego powietrza, uszkodzenie łożysk turbosprężarki, zabrudzenie filtra powietrza oraz niedrożność układu wydechowego. Aby określić dokładną przyczynę, zalecane jest skontaktowanie się z mechanikiem specjalizującym się w silnikach diesla, który może przeprowadzić odpowiednie testy i diagnozę. W razie potrzeby, może być konieczna wymiana turbosprężarki.