Głośniejsze turbo
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Prawidłowo pracująca turbosprężarka jest niemalże w ogóle niesłyszalna, głośniejsze turbo jest oznaką awarii. Oprócz podejrzanych dźwięków takich jak np. gwizd turbiny, towarzyszy temu również spadek mocy samochodu, praca w trybie awaryjnym oraz zapisane błędy w komputerze pojazdu. Innym sposobem, jak rozpoznać uszkodzoną turbinę w dieslu będzie obserwacja rury wydechowej - ciemny, gęsty dym, który jest wynikiem spalania się oleju wskazywać będzie, że turbosprężarka puszcza olej do wydechu. Kiedy zauważymy lub też usłyszymy, że nasza turbosprężarka podejrzanie pracuje nie lekceważmy tego. Warto w taki przypadku oddać turbo do serwisu, gdzie zostanie poddane badaniu technicznemu, a następnie zostanie zregenerowane pod warunkiem, że stan techniczny turbosprężarki będzie na to pozwalał.
Jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Pierwszym działaniem, jakie należy wykonać w przypadku regeneracji turbosprężarki, jak już zostało wcześniej wspomniane, jest sprawdzenie jej stanu technicznego, pozwoli to na określenie czym spowodowana została awaria. Weryfikacja uszkodzeń, a następnie przekazanie informacji na ich temat do Klienta pozwoli na uniknięcie usterek turbo w przyszłości. Do najczęstszych przyczyn awarii turbiny zaliczyć można słabe smarowanie, a jak wiadomo prawidłowa ilość oleju jak i smarowanie są bardzo ważne i mają wpływ na to jak długo będzie pracować turbosprężarka. Do uszkodzenia może również dojść poprzez przedostanie się ciała obcego do jednego z wirników, powodując uszkodzenie jego łopatek. Po rozebraniu turbosprężarki na części należy wymienić uszkodzone elementy, oczyścić kanaliki olejowe i poddać piaskowaniu elementy, które tego wymagają. Dodatkowo bez względu na stan zestawu naprawczego należy go również wymienić. Następie trzeba wyważyć wirniki, jak i również CHRA turbosprężarki. Ważna jest również wymiana wszelkich uszczelek na nowe wraz z uzupełnieniem świeżym olejem. Zabieg, jakim jest regeneracja turbin, powinien zostać przeprowadzony z należytą starannością, ponieważ nawet najmniejszy błąd skutkować będzie ponownym uszkodzeniem lub nieprawidłowym działaniem turbosprężarki, może się na przykład okazać, że turbo po regeneracji gwiżdże, a nie powinno.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbo może stać się głośniejsze z różnych powodów. Oto kilka przykładów:
Uszkodzenie łożysk turbiny - Jeśli łożyska w turbinie są uszkodzone, turbina może się nieprawidłowo obracać, co skutkuje hałasem.
Zanieczyszczenie - Zanieczyszczenia, takie jak piasek lub pył, mogą dostać się do wnętrza turbiny i uszkodzić jej elementy, co prowadzi do hałasu.
Zużycie - Turbo jest elementem mechanicznym, który podlega zużyciu. Zużyte części mogą prowadzić do hałasu.
Nieszczelność - Nieszczelności w dolocie lub wydechu mogą powodować hałas, ponieważ powietrze nie jest prawidłowo odprowadzane.
Aby rozwiązać problem głośniejszego turbo, należy skontaktować się z mechanikiem samochodowym, który przeprowadzi diagnostykę i zidentyfikuje przyczynę hałasu. W razie potrzeby, wymieni uszkodzone części lub naprawi nieszczelności.
Prawda! Jakikolwiek podejrzany dźwięk spod maski samochodu w tym gwizd turbiny należy jak najszybciej zlikwidować i usunąć.