Localizations image

Turbosprężarka 733783-7

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.50
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
serwis regeneracji turbosprężarek

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 733783-7 firmy Garrett.

 

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 733783-7 dostępna jest również pod numerem 045253019L.

Pasuje do pojazdów:

- Seat Arosa 1.4 TDI
Silnik: BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Seat Cordoba 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM

- Skoda FABIA 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM

- Skoda Roomster 1.4 TDI
Silnik: BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Volkswagen Fox 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM

- Volkswagen Lupo 1.4 TDI
Silnik: BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Volkswagen Polo IV 1.4 TDI
Silnik: AMF BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Volkswagen Polo IV 1.4 TDI
Silnik: BNV
Moc: 80 KM

- Volkswagen Polo IV 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM

Turbina 733783-7 - co zrobić, żeby turbo gwizdało

Na początku należy zaznaczyć, że istnieje znaczna różnica pomiędzy dźwiękiem uszkodzonej turbiny a dźwiękiem turbosprężarki w samochodzie sportowym. Ten pierwszy dźwięk w skrajnych przypadkach przypominać może pohukiwanie sowy lub nieprzyjemny zgrzyt, z kolei sportowe turbo w R35 GT-R z podwójnie turbodoładowanym silnikiem V6 o mocy 530 KM wydaje przyjemny dla ucha charakterystyczny dźwięk. Najprostszym rozwiązaniem na to, co zrobić, aby turbo syczało, jest zakup auta w wersji GT czy też STi. Jednakże istnieją inne tańsze metody, takie jak np. poddanie seryjnego auta tuningowi. Jednakże należy mieć też na uwadze dobro samego pojazdu, ponieważ zmiany w oprogramowaniu ECU obciążają silnik. Przeprowadzenie chip tuningu w samochodzie z wadliwym silnikiem doprowadzić może do uszkodzenia nie tylko jednostki napędowej, ale i innych jego podzespołów.

Hybrydowa turbosprężarka

Zastosowanie hybrydowego turbo ma sens w samochodach sportowych, gdzie warunki pracy turbosprężarki są jeszcze cięższe niż w samochodach seryjnych. Cena nowej hybrydowej turbosprężarki to wydatek około kilku tysięcy złotych w zależności od rodzaju, jaki potrzebuje właściciel pojazdu. Możliwy jest również tuning turbosprężarek, którego kwota jest znacznie niższa od nowej hybrydy.

Komentarze

Robert 2023-01-20 09:23:27

Jeśli turbosprężarka gwiżdże, oznacza to, że mogą być zablokowane lub zużyte łożyska turbosprężarki, co prowadzi do nieprawidłowego działania układu doładowania. Gwizdanie może również wynikać z zanieczyszczenia lub zużycia turbosprężarki, a także z nieprawidłowego działania układu olejowego. W takim przypadku należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który dokona diagnostyki i oceni stopień uszkodzenia turbosprężarki. Może to obejmować wymianę łożysk lub regenerację całej turbosprężarki. W przypadku braku odpowiedniej naprawy, może dojść do dalszego pogorszenia się stanu turbosprężarki, a nawet do jej awarii.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO