
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 733783-7 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 733783-7 dostępna jest również pod numerem 045253019L.
Pasuje do pojazdów:
- Seat Arosa 1.4 TDI
Silnik: BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Seat Cordoba 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM
- Skoda FABIA 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM
- Skoda Roomster 1.4 TDI
Silnik: BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Volkswagen Fox 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM
- Volkswagen Lupo 1.4 TDI
Silnik: BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Volkswagen Polo IV 1.4 TDI
Silnik: AMF BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Volkswagen Polo IV 1.4 TDI
Silnik: BNV
Moc: 80 KM
- Volkswagen Polo IV 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM
Turbina 733783-7 - co zrobić, żeby turbo gwizdało
Na początku należy zaznaczyć, że istnieje znaczna różnica pomiędzy dźwiękiem uszkodzonej turbiny a dźwiękiem turbosprężarki w samochodzie sportowym. Ten pierwszy dźwięk w skrajnych przypadkach przypominać może pohukiwanie sowy lub nieprzyjemny zgrzyt, z kolei sportowe turbo w R35 GT-R z podwójnie turbodoładowanym silnikiem V6 o mocy 530 KM wydaje przyjemny dla ucha charakterystyczny dźwięk. Najprostszym rozwiązaniem na to, co zrobić, aby turbo syczało, jest zakup auta w wersji GT czy też STi. Jednakże istnieją inne tańsze metody, takie jak np. poddanie seryjnego auta tuningowi. Jednakże należy mieć też na uwadze dobro samego pojazdu, ponieważ zmiany w oprogramowaniu ECU obciążają silnik. Przeprowadzenie chip tuningu w samochodzie z wadliwym silnikiem doprowadzić może do uszkodzenia nie tylko jednostki napędowej, ale i innych jego podzespołów.

Hybrydowa turbosprężarka
Zastosowanie hybrydowego turbo ma sens w samochodach sportowych, gdzie warunki pracy turbosprężarki są jeszcze cięższe niż w samochodach seryjnych. Cena nowej hybrydowej turbosprężarki to wydatek około kilku tysięcy złotych w zależności od rodzaju, jaki potrzebuje właściciel pojazdu. Możliwy jest również tuning turbosprężarek, którego kwota jest znacznie niższa od nowej hybrydy.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze