blog

Turbosprężarka 733783-7

27 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
serwis regeneracji turbosprężarek

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 733783-7 firmy Garrett.

 

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 733783-7 dostępna jest również pod numerem 045253019L.

Pasuje do pojazdów:

- Seat Arosa 1.4 TDI
Silnik: BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Seat Cordoba 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM

- Skoda FABIA 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM

- Skoda Roomster 1.4 TDI
Silnik: BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Volkswagen Fox 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM

- Volkswagen Lupo 1.4 TDI
Silnik: BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Volkswagen Polo IV 1.4 TDI
Silnik: AMF BAY 3 Zyl.
Moc: 75 KM

- Volkswagen Polo IV 1.4 TDI
Silnik: BNV
Moc: 80 KM

- Volkswagen Polo IV 1.4 TDI
Silnik: BNM
Moc: 70 KM

Turbina 733783-7 - co zrobić, żeby turbo gwizdało

Na początku należy zaznaczyć, że istnieje znaczna różnica pomiędzy dźwiękiem uszkodzonej turbiny a dźwiękiem turbosprężarki w samochodzie sportowym. Ten pierwszy dźwięk w skrajnych przypadkach przypominać może pohukiwanie sowy lub nieprzyjemny zgrzyt, z kolei sportowe turbo w R35 GT-R z podwójnie turbodoładowanym silnikiem V6 o mocy 530 KM wydaje przyjemny dla ucha charakterystyczny dźwięk. Najprostszym rozwiązaniem na to, co zrobić, aby turbo syczało, jest zakup auta w wersji GT czy też STi. Jednakże istnieją inne tańsze metody, takie jak np. poddanie seryjnego auta tuningowi. Jednakże należy mieć też na uwadze dobro samego pojazdu, ponieważ zmiany w oprogramowaniu ECU obciążają silnik. Przeprowadzenie chip tuningu w samochodzie z wadliwym silnikiem doprowadzić może do uszkodzenia nie tylko jednostki napędowej, ale i innych jego podzespołów.

Hybrydowa turbosprężarka

Zastosowanie hybrydowego turbo ma sens w samochodach sportowych, gdzie warunki pracy turbosprężarki są jeszcze cięższe niż w samochodach seryjnych. Cena nowej hybrydowej turbosprężarki to wydatek około kilku tysięcy złotych w zależności od rodzaju, jaki potrzebuje właściciel pojazdu. Możliwy jest również tuning turbosprężarek, którego kwota jest znacznie niższa od nowej hybrydy.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.50

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.50
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Robert
2023-01-20 09:23:27
Jeśli turbosprężarka gwiżdże, oznacza to, że mogą być zablokowane lub zużyte łożyska turbosprężarki, co prowadzi do nieprawidłowego działania układu doładowania. Gwizdanie może również wynikać z zanieczyszczenia lub zużycia turbosprężarki, a także z nieprawidłowego działania układu olejowego. W takim przypadku należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który dokona diagnostyki i oceni stopień uszkodzenia turbosprężarki. Może to obejmować wymianę łożysk lub regenerację całej turbosprężarki. W przypadku braku odpowiedniej naprawy, może dojść do dalszego pogorszenia się stanu turbosprężarki, a nawet do jej awarii.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60