Turbosprężarka 700447-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 7004473 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 700447-3 dostępna jest również pod numerem 2247297G.
Pasuje do pojazdów:
- BMW 318 d ( E46),
- BMW 320 d ( E46),
- BMW 320 d ( E46),
- BMW 520 d ( E39).
Turbina 700447-3 | Gwizd turbo
Dźwięki takie jak gwizd turbiny podczas przyspieszania czy sytuacja, kiedy turbina wyje jak karetka świadczyć mogą o jej poważnej awarii. Nie należy ich lekceważyć, gdyż awaria turbo ma wpływ na prawidłowe funkcjonowanie silnika samochodu oraz innych podzespołów układu turbodoładowania.
W takiej sytuacja należy jak najszybciej skontaktować się z naszym serwisem. Czas to pieniądz, im dłużej będziesz zwlekał z naprawą, tym jest większe prawdopodobieństwo, że więcej za nią zapłacisz. Regeneracja turbosprężarki jest zdecydowanie tańsza opcją niż zakup fabrycznie nowej. Dodatkowo, niewielu zdaje sobie sprawę z tego, że turbo po regeneracji tak naprawdę nie różni się niczym od turbiny fabrycznie nowej pod warunkiem, że regeneracja została przeprowadzona właściwie. Co oznacza właściwa regeneracja? Wyjąca turbina, czy też charakterystyczny gwizd turbiny po regeneracji oznaczać może, że mogły zostać pominięte pewne etapy regeneracji. Prawidłowo przeprowadzony proces regeneracji zaczyna się już od wstępnej, dokładnej diagnostyki turbiny. Również dokładne oczyszczenie turbo z nagromadzonego nagaru, wymiana uszkodzonych elementów oraz późniejsza regulacja turbosprężarki wpływają na jej żywotność.
Po przeprowadzonej regeneracji, jak i regulacji należy pamiętać o wymianie oleju na nowy, zlecany przez producenta silnika oraz o wymianie uszczelek. Następnie ważne jest również pierwsze odpalenie samochodu ze zregenerowaną turbiną – docieranie.
Innymi objawami wskazującymi na awarię turbosprężarki są:
- kłęby dymu wystające się z rury wydechowej, ich kolor również ma znaczenie,
- zapach spalonego oleju,
- rozbiegający się silnik – silnik traktuje olej jako paliwo.
Przyczyny powodujące gwizd przy dodawaniu gazu | DIESEL
Zastanawiasz się, dlaczego turbina gwiżdże? Najczęstszymi przyczynami powodującymi gwizd przy dodawaniu gazu zarówno w samochodach z silnikiem diesla, jak i w samochodach z silnikiem benzynowym są:
- uszkodzone koło kompresji,
- wyeksploatowanie wirnika,
- awaria intercoolera,
- nieszczelny elektrozawór N75.
Warto przeprowadzać co jakiś czas diagnostykę zarówno samej turbosprężarki, jak i całego układu turbodoładowania. Unikniesz w ten sposób poważnych awarii, które wiązać się mogę z kosztownymi naprawami.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Gwizd turbosprężarki 700447-3 BMW 318 d (E46) może mieć kilka przyczyn. Oto kilka najczęstszych:
Zużyte lub uszkodzone łożyska - łożyska w turbosprężarce mogą być zużyte lub uszkodzone, co może powodować gwizd.
Uszkodzone wałki - wałki w turbosprężarce mogą być uszkodzone, co może powodować gwizd.
Zanieczyszczenie - zanieczyszczenie oleju lub inne zanieczyszczenia mogą dostać się do turbosprężarki i uszkodzić elementy, co może powodować gwizd.
Niedostateczne smarowanie - brak wystarczającej ilości oleju lub złej jakości olej może prowadzić do uszkodzenia elementów turbosprężarki, co może powodować gwizd.
Zła praca układu recyrkulacji spalin - zła praca układu recyrkulacji spalin może powodować gwizd.
Jeśli gwizd jest słyszalny, należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który będzie mógł zdiagnozować przyczynę problemu i naprawić uszkodzenie. Należy pamiętać, że niektóre z tych problemów mogą prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki, co może wymagać jej wymiany.