Localizations image

Turbosprężarka 700447-3

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbosprężarka 700447-3

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 7004473 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

  • komplet uszczelek montażowych,
  • koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

  • protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
  • 24-miesięczną gwarancję,
  • przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 700447-3 dostępna jest również pod numerem 2247297G.

Pasuje do pojazdów:

  • BMW 318 d ( E46),
  • BMW 320 d ( E46),
  • BMW 320 d ( E46),
  • BMW 520 d ( E39). 
Turbosprężarka 700447-3 naprawa

Turbina 700447-3 | Gwizd turbo

Dźwięki takie jak gwizd turbiny podczas przyspieszania czy sytuacja, kiedy turbina wyje jak karetka świadczyć mogą o jej poważnej awarii. Nie należy ich lekceważyć, gdyż awaria turbo ma wpływ na prawidłowe funkcjonowanie silnika samochodu oraz innych podzespołów układu turbodoładowania.

W takiej sytuacja należy jak najszybciej skontaktować się z naszym serwisem. Czas to pieniądz, im dłużej będziesz zwlekał z naprawą, tym jest większe prawdopodobieństwo, że więcej za nią zapłacisz. Regeneracja turbosprężarki jest zdecydowanie tańsza opcją niż zakup fabrycznie nowej. Dodatkowo, niewielu zdaje sobie sprawę z tego, że turbo po regeneracji tak naprawdę nie różni się niczym od turbiny fabrycznie nowej pod warunkiem, że regeneracja została przeprowadzona właściwie. Co oznacza właściwa regeneracja? Wyjąca turbina, czy też charakterystyczny gwizd turbiny po regeneracji oznaczać może, że mogły zostać pominięte pewne etapy regeneracji. Prawidłowo przeprowadzony proces regeneracji zaczyna się już od wstępnej, dokładnej diagnostyki turbiny. Również dokładne oczyszczenie turbo z nagromadzonego nagaru, wymiana uszkodzonych elementów oraz późniejsza regulacja turbosprężarki wpływają na jej żywotność.

Po przeprowadzonej regeneracji, jak i regulacji należy pamiętać o wymianie oleju na nowy, zlecany przez producenta silnika oraz o wymianie uszczelek. Następnie ważne jest również pierwsze odpalenie samochodu ze zregenerowaną turbiną – docieranie.

Innymi objawami wskazującymi na awarię turbosprężarki są:

  • kłęby dymu wystające się z rury wydechowej, ich kolor również ma znaczenie,
  • zapach spalonego oleju,
  • rozbiegający się silnik – silnik traktuje olej jako paliwo.
Turbina 700447-3 | Gwizd turbo

Przyczyny powodujące gwizd przy dodawaniu gazu | DIESEL

Zastanawiasz się, dlaczego turbina gwiżdże? Najczęstszymi przyczynami powodującymi gwizd przy dodawaniu gazu zarówno w samochodach z silnikiem diesla, jak i w samochodach z silnikiem benzynowym są:

  • uszkodzone koło kompresji,
  • wyeksploatowanie wirnika,
  • awaria intercoolera,
  • nieszczelny elektrozawór N75.

Warto przeprowadzać co jakiś czas diagnostykę zarówno samej turbosprężarki, jak i całego układu turbodoładowania. Unikniesz w ten sposób poważnych awarii, które wiązać się mogę z kosztownymi naprawami.

Komentarze

Wiktor 2023-01-20 10:49:25

Gwizd turbosprężarki 700447-3 BMW 318 d (E46) może mieć kilka przyczyn. Oto kilka najczęstszych:
Zużyte lub uszkodzone łożyska - łożyska w turbosprężarce mogą być zużyte lub uszkodzone, co może powodować gwizd.
Uszkodzone wałki - wałki w turbosprężarce mogą być uszkodzone, co może powodować gwizd.
Zanieczyszczenie - zanieczyszczenie oleju lub inne zanieczyszczenia mogą dostać się do turbosprężarki i uszkodzić elementy, co może powodować gwizd.
Niedostateczne smarowanie - brak wystarczającej ilości oleju lub złej jakości olej może prowadzić do uszkodzenia elementów turbosprężarki, co może powodować gwizd.
Zła praca układu recyrkulacji spalin - zła praca układu recyrkulacji spalin może powodować gwizd.
Jeśli gwizd jest słyszalny, należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który będzie mógł zdiagnozować przyczynę problemu i naprawić uszkodzenie. Należy pamiętać, że niektóre z tych problemów mogą prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki, co może wymagać jej wymiany.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO