
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 7004473 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 700447-3 dostępna jest również pod numerem 2247297G.
Pasuje do pojazdów:
- BMW 318 d ( E46),
- BMW 320 d ( E46),
- BMW 320 d ( E46),
- BMW 520 d ( E39).

Turbina 700447-3 | Gwizd turbo
Dźwięki takie jak gwizd turbiny podczas przyspieszania czy sytuacja, kiedy turbina wyje jak karetka świadczyć mogą o jej poważnej awarii. Nie należy ich lekceważyć, gdyż awaria turbo ma wpływ na prawidłowe funkcjonowanie silnika samochodu oraz innych podzespołów układu turbodoładowania.
W takiej sytuacja należy jak najszybciej skontaktować się z naszym serwisem. Czas to pieniądz, im dłużej będziesz zwlekał z naprawą, tym jest większe prawdopodobieństwo, że więcej za nią zapłacisz. Regeneracja turbosprężarki jest zdecydowanie tańsza opcją niż zakup fabrycznie nowej. Dodatkowo, niewielu zdaje sobie sprawę z tego, że turbo po regeneracji tak naprawdę nie różni się niczym od turbiny fabrycznie nowej pod warunkiem, że regeneracja została przeprowadzona właściwie. Co oznacza właściwa regeneracja? Wyjąca turbina, czy też charakterystyczny gwizd turbiny po regeneracji oznaczać może, że mogły zostać pominięte pewne etapy regeneracji. Prawidłowo przeprowadzony proces regeneracji zaczyna się już od wstępnej, dokładnej diagnostyki turbiny. Również dokładne oczyszczenie turbo z nagromadzonego nagaru, wymiana uszkodzonych elementów oraz późniejsza regulacja turbosprężarki wpływają na jej żywotność.
Po przeprowadzonej regeneracji, jak i regulacji należy pamiętać o wymianie oleju na nowy, zlecany przez producenta silnika oraz o wymianie uszczelek. Następnie ważne jest również pierwsze odpalenie samochodu ze zregenerowaną turbiną – docieranie.
Innymi objawami wskazującymi na awarię turbosprężarki są:
- kłęby dymu wystające się z rury wydechowej, ich kolor również ma znaczenie,
- zapach spalonego oleju,
- rozbiegający się silnik – silnik traktuje olej jako paliwo.

Przyczyny powodujące gwizd przy dodawaniu gazu | DIESEL
Zastanawiasz się, dlaczego turbina gwiżdże? Najczęstszymi przyczynami powodującymi gwizd przy dodawaniu gazu zarówno w samochodach z silnikiem diesla, jak i w samochodach z silnikiem benzynowym są:
- uszkodzone koło kompresji,
- wyeksploatowanie wirnika,
- awaria intercoolera,
- nieszczelny elektrozawór N75.
Warto przeprowadzać co jakiś czas diagnostykę zarówno samej turbosprężarki, jak i całego układu turbodoładowania. Unikniesz w ten sposób poważnych awarii, które wiązać się mogę z kosztownymi naprawami.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze