Turbosprężarka 54359700005
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700005 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 54359700005 dostępna jest również pod numerem: 73501343.
Turbina 54359700005 | Objawy awarii turbosprężarki
Warunki, w jakich pracuje turbosprężarka, a także nieodpowiednie użytkowanie samochodu wyposażonego w turbo ma wpływ na jego żywotność. Prawidłowo eksploatowane turbo powinno posłużyć właścicielowi pojazdu przez około 200 tys. - 300 tys. kilometrów.
Oto pierwsze objawy uszkodzonego turbo:
- odczuwalny spadek mocy,
- deficyt oleju,
- kontrolka check engine,
- podejrzany świst, gwizd oraz wycie turbiny,
- niebieskiego koloru dym wydobywający się z rury wydechowej.
Nie należy lekceważyć wspominanych objawów, szybka reakcja kierowcy z pewnością uchroni go przed poważniejszymi uszkodzeniami związanymi z dużymi wydatkami. Jak zatem jeździć z turbiną (benzyną oraz dieslem), aby uniknąć jej rychłej awarii?
1. Olej
Turbosprężarka, ze względu na swoje ruchome elementy, jak i wysoką temperaturę, w której pracuje, potrzebuje dobrej jakości oleju, który oprócz smarowania zapewnia chłodzenie turbosprężarki. Najlepiej stosować olej zalecany przez producenta samochodu oraz cyklicznie sprawdzać jego poziom.
2. Filtry
Należy pamiętać o systematycznej wymianie filtrów w samochodzie, takich jak:
- filtr paliwa,
- filtr oleju,
- filtr powietrza,
- filtr kabinowy.
Zadaniem pierwszych trzech jest ochrona pojazdu, a dokładniej silnika i turbosprężarki, z kolej ostatni – kabinowy - chroni kierowcę pojazdu oraz pasażerów. Dlatego również i w przypadku filtrów należy stosować te, które są wysokiej jakości.
3. Jazda
Agresywny start, czyli osiąganie wysokich obrotów na zimnym silniku, tak samo, jak i nagłe wyłączanie silnika samochodu po dynamicznej jeździe, bez chwilowego ochłodzenia turbosprężarki zdecydowanie wpływa na jej szybsze wyeksploatowanie. Również styl jazdy ma wpływ na żywotność turbo, jazda wyłącznie po mieście może spowodować, że po pewnym czasie nastąpić może zacinanie zmiennej geometrii turbiny.
Oczywiście to nie wszystkie zalecenia, ale jedne z najważniejszych. Konieczne jest również przeprowadzanie diagnostyki turbosprężarki. Nasz serwisie przeprowadza ją bezpłatnie. Zapraszamy!
Odblokowanie zmiennej geometrii | Czyszczenie VNT
Nagromadzone zanieczyszczenia takie, jak nagar oraz brak dynamicznej jazdy powodują zacinanie się łopatek zmiennej geometrii turbiny. Na czym polega rozruszanie zmiennej geometrii? Na jej skrupulatnym wyczyszczeniu. Uprzedzamy pytanie: czyszczenie zmiennej geometrii bez rozkręcania turbosprężarki na części pierwsze jest niemożliwe, jeśli chcemy uzyskać zadowalający nas efekt. Najlepszym rozwiązaniem jest oddanie turbosprężarki do regeneracji, gdzie oprócz czynności, jaką jest czyszczenie zmiennej geometrii, zostaną wymienione uszkodzone jej elementy.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 54359700005 jest przeznaczona do użytku w samochodzie Citroen Nemo 1.3 Hdi. Objawy awarii turbosprężarki mogą obejmować:
Spadek mocy silnika - turbosprężarka odpowiada za dostarczanie dodatkowego powietrza do silnika, co pozwala na zwiększenie mocy. Jeżeli turbosprężarka jest uszkodzona, silnik może tracić moc.
Dymienie z wydechu - uszkodzona turbosprężarka może prowadzić do nieprawidłowego spalania paliwa, co może skutkować dymieniem z wydechu.
Huczenie lub piszczenie - uszkodzone łożyska turbosprężarki mogą powodować hałas podczas pracy silnika.
Wzrost zużycia paliwa - awaria turbosprężarki może prowadzić do nieprawidłowego działania silnika, co z kolei może prowadzić do zwiększonego zużycia paliwa.
Błąd komputera pokładowego - w niektórych przypadkach, uszkodzona turbosprężarka może powodować błąd komputera pokładowego, który można odczytać za pomocą specjalistycznego sprzętu diagnostycznego.
Wzrost temperatury silnika - uszkodzona turbosprężarka może powodować przegrzanie silnika.
Wzrost ciśnienia oleju - uszkodzona turbosprężarka może powodować wzrost ciśnienia oleju w silniku.
Wzrost emisji spalin - uszkodzona turbosprężarka może prowadzić do nieprawidłowego działania silnika, co z kolei może prowadzić do zwiększenia emisji spalin.