Localizations image

Turbosprężarka 54359700005

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700005 firmy KKK (BorgWarner).


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 54359700005
Turbosprężarka 54359700005

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.


Zadzwoń!
Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 54359700005 dostępna jest również pod numerem: 73501343.

Pasuje do pojazdów:

Marka

Model

Silnik

Citroen

Nemo

1.3 HDi 75 KM

Fiat

Doblo 1.3 JTD

16v Multijet 69 KM

Fiorino III

1.3 Multijet 16V 75 KM

Idea 1.3 JTD

16v Multijet 69 KM

Panda 1.3 JTD

16v Multijet 69 KM

Punto II 1.3 JTD

16v Multijet 69 KM

Qubo 1.3 JTD

16v Multijet 69 KM

Lancia

Musa 1.3

16v Multijet 69 KM

Ypsilon 1.3

16v Multijet 69 KM

Opel

Corsa D 1.3 CDTI

Z13DTJ 75 KM

Peugeot

Bipper

1.3 HDI 75 75 KM


Turbina 54359700005 | Objawy awarii turbosprężarki

Turbina 54359700005 | Objawy awarii turbosprężarki
Turbina 54359700005 | Objawy awarii turbosprężarki

 Warunki, w jakich pracuje turbosprężarka, a także nieodpowiednie użytkowanie samochodu wyposażonego w turbo ma wpływ na jego żywotność. Prawidłowo eksploatowane turbo powinno posłużyć właścicielowi pojazdu przez około 200 tys. - 300 tys. kilometrów.

Oto pierwsze objawy uszkodzonego turbo:
- odczuwalny spadek mocy,
- deficyt oleju,
- kontrolka check engine,
- podejrzany świst, gwizd oraz wycie turbiny,
- niebieskiego koloru dym wydobywający się z rury wydechowej.

Nie należy lekceważyć wspominanych objawów, szybka reakcja kierowcy z pewnością uchroni go przed poważniejszymi uszkodzeniami związanymi z dużymi wydatkami. Jak zatem jeździć z turbiną (benzyną oraz dieslem), aby uniknąć jej rychłej awarii?

1. Olej
Turbosprężarka, ze względu na swoje ruchome elementy, jak i wysoką temperaturę, w której pracuje, potrzebuje dobrej jakości oleju, który oprócz smarowania zapewnia chłodzenie turbosprężarki. Najlepiej stosować olej zalecany przez producenta samochodu oraz cyklicznie sprawdzać jego poziom.

2. Filtry
Należy pamiętać o systematycznej wymianie filtrów w samochodzie, takich jak:
- filtr paliwa,
- filtr oleju,
- filtr powietrza,
- filtr kabinowy.

Zadaniem pierwszych trzech jest ochrona pojazdu, a dokładniej silnika i turbosprężarki, z kolej ostatni – kabinowy - chroni kierowcę pojazdu oraz pasażerów. Dlatego również i w przypadku filtrów należy stosować te, które są wysokiej jakości.

3. Jazda
Agresywny start, czyli osiąganie wysokich obrotów na zimnym silniku, tak samo, jak i nagłe wyłączanie silnika samochodu po dynamicznej jeździe, bez chwilowego ochłodzenia turbosprężarki zdecydowanie wpływa na jej szybsze wyeksploatowanie. Również styl jazdy ma wpływ na żywotność turbo, jazda wyłącznie po mieście może spowodować, że po pewnym czasie nastąpić może zacinanie zmiennej geometrii turbiny.

Oczywiście to nie wszystkie zalecenia, ale jedne z najważniejszych. Konieczne jest również przeprowadzanie diagnostyki turbosprężarki. Nasz serwisie przeprowadza ją bezpłatnie. Zapraszamy!


Odblokowanie zmiennej geometrii | Czyszczenie VNT

Nagromadzone zanieczyszczenia takie, jak nagar oraz brak dynamicznej jazdy powodują zacinanie się łopatek zmiennej geometrii turbiny. Na czym polega rozruszanie zmiennej geometrii? Na jej skrupulatnym wyczyszczeniu. Uprzedzamy pytanie: czyszczenie zmiennej geometrii bez rozkręcania turbosprężarki na części pierwsze jest niemożliwe, jeśli chcemy uzyskać zadowalający nas efekt. Najlepszym rozwiązaniem jest oddanie turbosprężarki do regeneracji, gdzie oprócz czynności, jaką jest czyszczenie zmiennej geometrii, zostaną wymienione uszkodzone jej elementy.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Żywotność turbiny – co na nią wpływa 08 listopada 2021

Żywotność turbiny – co na nią wpływa

Nieumiejętne obchodzenie się z pojazdem turbodoładowanym zdecydowanie obniża...

Turbosprężarka | Jak działa? 15 stycznia 2021

Turbosprężarka | Jak działa?

Praktycznie każdy wie jak wygląda i gdzie jest umiejscowiona turbosprężarka,...

Turbosprężarka VV16 07 kwietnia 2021

Turbosprężarka VV16

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VV16 firmy...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO