Turbosprężarka 54359700005
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700005 firmy KKK (BorgWarner).
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 54359700005 dostępna jest również pod numerem: 73501343.
Pasuje do pojazdów:
Marka | Model | Silnik |
Citroen | Nemo | 1.3 HDi 75 KM |
Fiat | Doblo 1.3 JTD | 16v Multijet 69 KM |
Fiorino III | 1.3 Multijet 16V 75 KM | |
Idea 1.3 JTD | 16v Multijet 69 KM | |
Panda 1.3 JTD | 16v Multijet 69 KM | |
Punto II 1.3 JTD | 16v Multijet 69 KM | |
Qubo 1.3 JTD | 16v Multijet 69 KM | |
Lancia | Musa 1.3 | 16v Multijet 69 KM |
Ypsilon 1.3 | 16v Multijet 69 KM | |
Opel | Corsa D 1.3 CDTI | Z13DTJ 75 KM |
Peugeot | Bipper | 1.3 HDI 75 75 KM |
Turbina 54359700005 Objawy awarii turbosprężarki
Warunki, w jakich pracuje turbosprężarka, a także nieodpowiednie użytkowanie samochodu wyposażonego w turbo ma wpływ na jego żywotność. Prawidłowo eksploatowane turbo powinno posłużyć właścicielowi pojazdu przez około 200 tys. - 300 tys. kilometrów.
Oto pierwsze objawy uszkodzonego turbo:
- odczuwalny spadek mocy,
- deficyt oleju,
- kontrolka check engine,
- podejrzany świst, gwizd oraz wycie turbiny,
- niebieskiego koloru dym wydobywający się z rury wydechowej.
Nie należy lekceważyć wspominanych objawów, szybka reakcja kierowcy z pewnością uchroni go przed poważniejszymi uszkodzeniami związanymi z dużymi wydatkami. Jak zatem jeździć z turbiną (benzyną oraz dieslem), aby uniknąć jej rychłej awarii?
1. Olej
Turbosprężarka, ze względu na swoje ruchome elementy, jak i wysoką temperaturę, w której pracuje, potrzebuje dobrej jakości oleju, który oprócz smarowania zapewnia chłodzenie turbosprężarki. Najlepiej stosować olej zalecany przez producenta samochodu oraz cyklicznie sprawdzać jego poziom.
2. Filtry
Należy pamiętać o systematycznej wymianie filtrów w samochodzie, takich jak:
- filtr paliwa,
- filtr oleju,
- filtr powietrza,
- filtr kabinowy.
Zadaniem pierwszych trzech jest ochrona pojazdu, a dokładniej silnika i turbosprężarki, z kolej ostatni – kabinowy - chroni kierowcę pojazdu oraz pasażerów. Dlatego również i w przypadku filtrów należy stosować te, które są wysokiej jakości.
3. Jazda
Agresywny start, czyli osiąganie wysokich obrotów na zimnym silniku, tak samo, jak i nagłe wyłączanie silnika samochodu po dynamicznej jeździe, bez chwilowego ochłodzenia turbosprężarki zdecydowanie wpływa na jej szybsze wyeksploatowanie. Również styl jazdy ma wpływ na żywotność turbo, jazda wyłącznie po mieście może spowodować, że po pewnym czasie nastąpić może zacinanie zmiennej geometrii turbiny.
Oczywiście to nie wszystkie zalecenia, ale jedne z najważniejszych. Konieczne jest również przeprowadzanie diagnostyki turbosprężarki. Nasz serwisie przeprowadza ją bezpłatnie. Zapraszamy!
Odblokowanie zmiennej geometrii Czyszczenie VNT
Nagromadzone zanieczyszczenia takie, jak nagar oraz brak dynamicznej jazdy powodują zacinanie się łopatek zmiennej geometrii turbiny. Na czym polega rozruszanie zmiennej geometrii? Na jej skrupulatnym wyczyszczeniu. Uprzedzamy pytanie: czyszczenie zmiennej geometrii bez rozkręcania turbosprężarki na części pierwsze jest niemożliwe, jeśli chcemy uzyskać zadowalający nas efekt. Najlepszym rozwiązaniem jest oddanie turbosprężarki do regeneracji, gdzie oprócz czynności, jaką jest czyszczenie zmiennej geometrii, zostaną wymienione uszkodzone jej elementy.
Dodaj komentarz

Komentarze
Turbosprężarka 54359700005 jest przeznaczona do użytku w samochodzie Citroen Nemo 1.3 Hdi. Objawy awarii turbosprężarki mogą obejmować:
Spadek mocy silnika - turbosprężarka odpowiada za dostarczanie dodatkowego powietrza do silnika, co pozwala na zwiększenie mocy. Jeżeli turbosprężarka jest uszkodzona, silnik może tracić moc.
Dymienie z wydechu - uszkodzona turbosprężarka może prowadzić do nieprawidłowego spalania paliwa, co może skutkować dymieniem z wydechu.
Huczenie lub piszczenie - uszkodzone łożyska turbosprężarki mogą powodować hałas podczas pracy silnika.
Wzrost zużycia paliwa - awaria turbosprężarki może prowadzić do nieprawidłowego działania silnika, co z kolei może prowadzić do zwiększonego zużycia paliwa.
Błąd komputera pokładowego - w niektórych przypadkach, uszkodzona turbosprężarka może powodować błąd komputera pokładowego, który można odczytać za pomocą specjalistycznego sprzętu diagnostycznego.
Wzrost temperatury silnika - uszkodzona turbosprężarka może powodować przegrzanie silnika.
Wzrost ciśnienia oleju - uszkodzona turbosprężarka może powodować wzrost ciśnienia oleju w silniku.
Wzrost emisji spalin - uszkodzona turbosprężarka może prowadzić do nieprawidłowego działania silnika, co z kolei może prowadzić do zwiększenia emisji spalin.