Poturbowana turbosprężarka – objawy
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Tytuł artykułu jest nieco przewrotny, wskazuje jednak na istotną awarię, jaką jest – ogólnie ujmując – poturbowana turbosprężarka. Objawy uszkodzonego turbo dotyczą zarówno użytkowników pojazdów z samochodami benzynowymi, jak i kierowców Diesli, ponieważ turbodoładowane jednostki napędowe cieszą się niegasnącą popularnością. To właśnie dla nich dedykujemy artykuł, w którym zostały poruszone istotne kwestie dotyczące tego, jak rozpoznać uszkodzoną turbinę w Dieslu, czym jest tak zwana sowa w Dieslu, na co może wskazywać świst turbiny przy przyspieszaniu oraz co zrobić, jeśli zainstalowana w naszym samochodzie turbina padła podczas jazdy. Miłośnicy turbosprężarek, zapraszamy do lektury.
Brak możliwości regeneracji | Wymiana turbosprężarki
Korzystną opcją zakupu turbosprężarki samochodowej jest zakup turbo na wymianę. W naszym serwisie, w którym stanowczo przestrzegamy przed nieodpowiedzialną jazdą z uszkodzoną turbiną, można kupić od ręki dostępne regenerowane turbosprężarki, których testy dowodzą, że turbo wykazuje parametry takie, jak fabrycznie nowa turbina. Dostępność zregenerowanych turbosprężarek w naszym magazynie to opcja, która cieszy się dużym zainteresowaniem Klientów z uwagi na znakomitą jakość turbin oraz korzystną cenę, stanowiącą ułamek kosztu zakupu fabrycznie nowej turbosprężarki. Zacznijmy jednak od tego, co może wpływać na fakt, że turbosprężarki zdemontowanej z samochodu Klienta nie da się zregenerować. Zazwyczaj problem ten dotyczy mniej popularnych turbosprężarek samochodowych, do których naprawy brakuje dostępnych części, inną przyczyną jest natomiast występowanie poważnych usterek mechanicznych. Oczywiście nasi fachowcy, którzy doskonale orientują się w tym, jak sprawdzić, czy turbina jest sprawna, udzielają każdemu Klientowi fachowej porady w zakresie działań z turbosprężarką. Specjalistyczne doradztwo jest dla nas równie istotne w sytuacji, gdy Klient od razu informuje nas o chęci zakupu nowej lub regenerowanej turbosprężarki do swojego samochodu. Wówczas sprawdzamy, czy turbina po VIN może zostać bez problemu dobrana. Zazwyczaj podanie numeru VIN oraz szczegółowych danych pojazdu w zupełności wystarczy. Niektórzy Klienci odczytują także oznaczenie turbosprężarki ze zdemontowanego turbo, a jeśli mają co do tego jakiekolwiek wątpliwości, służymy oczywiście poradą w zakresie tego, jak sprawdzić numer turbiny, aby uniknąć pomyłek w doborze właściwego, pasującego do silnika turbo.
Objawy, które kwalifikują turbo do diagnostyki i regeneracji
Duże luzy na turbinie, świszcząca turbina oraz sytuacje, w których turbo puszcza olej do wydechu to przypadki, które stanowczo powinny pokierować użytkowników samochodów z turbodoładowanymi silnikami do naszego serwisu. Na podobne wnioski powinna naprowadzić nas wyjąca turbina, słyszalny efekt karetki turbo bądź efekt sowy. Uszkodzone turbo dość mocno sygnalizuje problemy. Objawy awarii turbosprężarki odczuwalne są, gdy chcemy odpalić samochód, dynamicznie przyspieszyć lub gdy zostawiamy samochód na biegu jałowym, ponieważ nierówna praca silnika stanowi poważny problem. Istotne jest także powiązanie takie jak turbosprężarka a zużycie oleju, gdyż niesprawne turbo może wpływać na jego zwiększony pobór. W ramach diagnostyki zajmujemy się tym, jak sprawdzić turbinę, czy bierze olej oraz czy działa zgodnie z parametrami wyszczególnionymi przez producenta. Na podzespołach dostarczanych do nas przez Klientów niekiedy widoczny jest nawet kapiący olej z turbiny, co wskazuje na potężne nieszczelności w układzie. Ostatnim dzwonkiem jest sytuacja, w której w układzie pracuje uszkodzona turbina, nie odpala samochód i jesteśmy w pewien sposób uziemieni. Wówczas zachęcamy do kontaktu z naszym autoryzowanym serwisem – w ten sposób przekonasz się, że koszt naprawy turbiny nie musi być wysoki, a awaria turbiny podczas jazdy już więcej Cię nie spotka.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Awaria turbosprężarki może objawiać się różnymi symptomami, w zależności od rodzaju i stopnia uszkodzenia. Oto kilka możliwych objawów awarii turbosprężarki: brak mocy lub pogorszenie osiągów silnika, dymienie z wydechu, hałas podczas pracy silnika, nierównomierna praca silnika, brak reakcji na pedał przyspieszenia, wzrost temperatury silnika, kontrolka awarii układu turbo. Jeśli zauważysz którykolwiek z tych objawów, należy jak najszybciej skonsultować się z mechanikiem, ponieważ awaria turbosprężarki może prowadzić do poważniejszych problemów z silnikiem.
U mnie właśnie niestety tak było, że turbo się tak posypało, że części do naprawy nie było do niej i cyk nowa turbina za 4 tyś...