Nowe turbo gwiżdże
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
W sytuacji, kiedy nowe turbo gwiazda świadczyć to może o nieprawidłowym jego montażu. Charakterystyczny gwizd turbiny po regeneracji wskazywać może na niedokładnie przeprowadzony proces regeneracyjno-naprawczy układu turbodoładowania. Decydując się na regenerację turbosprężarki, najlepiej zlecić to specjalistom, którzy na co dzień zajmują się problemami związanymi z turbosprężarkami.
1. Dlaczego turbina gwiżdże?
To, dlaczego Twoja turbosprężarka gwiżdże, nie tylko spowodowane może być jej nieprawidłowym montażem, ale także niesprawnym układem turbodoładowania. Problemy związane z wyeksploatowaniem komponentów turbiny – łopatek wirnika. Charakterystyczny gwizd lub świst, któremu towarzyszyć może spadek osiągów pojazdu oraz przejście w pracę w trybie awaryjnym, wskazywać może na nieszczelne turbo.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów układu turbodoładowania należy jak najszybciej udać się do serwisu, gdzie zostanie przeprowadzona diagnostyka, która umożliwi zlokalizowanie przyczyny powodującej usterkę.
Głośna praca turbo podczas przyspieszania
Wspomniany gwizd podczas przyspieszania samochodem wskazywać może na wyrobiony wirnik turbiny. Przyczyną tego mogła być niedostateczna ilość oleju silnikowego, która odprowadziła do deformacji wirnika poprzez występowanie zbyt wysokiej temperatury. Wirnik może zostać również uszkodzony w sposób naturalny, ale także poprzez kontakt z ciałem obcym np. z kamykiem, który przedostał się przez układ dolotowy do układu turbodoładowania.
Innymi objawami wskazującymi na problem z turbiną mogą być kłęby dymu wydobywające się z układu wydechowego, znaczny spadek mocy pojazdu, ubytek oleju, a nawet wyczuwalny charakterystyczny zapach palonego oleju.
Nie należy bagatelizować nawet najmniejszych objawów wskazujących na uszkodzoną turbosprężarkę, ponieważ podróżowanie z niesprawnym układem turbodoładowania spowodować może poważną awarię jednostki napędowej, ale również i samej turbosprężarki. Wiąże się to z dodatkowymi (niemałymi) kosztami naprawy.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli nowo zainstalowana turbosprężarka gwiżdże, to może to oznaczać kilka rzeczy:
Błąd instalacji: Jeśli turbosprężarka nie została prawidłowo zamontowana, może to prowadzić do gwizdania.
Nieszczelność: Jeśli istnieją nieszczelności w układzie dolotowym lub wydechowym, to może to prowadzić do gwizdania.
Brak oleju: Brak lub niski poziom oleju w silniku może prowadzić do uszkodzenia łożysk turbosprężarki, co może skutkować gwizdaniem.
Nieodpowiedni ciśnienie: Jeśli ciśnienie doładowania jest nieodpowiednie, może to prowadzić do gwizdania.
Uszkodzenie mechaniczne: Jeśli turbosprężarka jest uszkodzona mechanicznie, może to prowadzić do gwizdania.
Jeśli nowo zainstalowana turbosprężarka gwiżdże, należy skontaktować się z mechanikiem, który przeprowadzi odpowiednią diagnostykę i naprawę. Warto też sprawdzić czy montaż nowego turbo przeprowadził profesjonalista i czy używany turbo nie jest podróbką.
Świetny artykuł!