Czy turbo powinno gwizdać?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Czy turbo powinno gwizdać? Każdy głośny dźwięk wydobywający się z naszego samochodu, może być dowodem na awarię turbosprężarki. Jej naprawa jest kosztowna i nie każdy posiadacz samochodu osobowego może sobie na taki wydatek pozwolić. Koszty związane z regeneracją turbosprężarki lub jej wymianą będą na pewno bardzo zróżnicowane, kwestia rodzaju i stopnia zaawansowania usterki maszyny wirnikowej. Jeżeli usłyszymy podejrzane gwizdy – nie zwlekajmy. Zlećmy naszą turbosprężarkę specjalistom w autoryzowanym serwisie Bosch.
Świszcząca turbina – tony nieprzyjazne dla ucha
Turbina gwiżdże przy dodawaniu gazu, lub co gorsza podczas całej trasy, którą właśnie pokonujemy? Gwizd turbiny to objaw, który będzie odpowiadał za spore koszty naprawy. Może okazać się również konieczna wymiana sprężarki. Co odpowiada za gwizdy w naszym samochodzie? Przeważnie to wynik uszkodzenia koła kompresji lub awaria wirnika. Przy odrobinie szczęścia może wystarczy nam zlecenie regeneracji turbosprężarki autoryzowanemu serwisowi. Gwizd turbiny na zimnym silniku oraz czynności powodujące, że turbina piszczy przy dodawaniu gazu, to wyraźna oznaka mówiącą, że wirnik turbiny się wyrobił. Eksploatację tego małego urządzenia mogła spowodować bardzo intensywna praca w za wysokiej temperaturze. Po postawieniu diagnozy i ukończeniu naprawy turbiny, możemy być niezadowoleni. Gwiżdżąca turbina po regeneracji często jest zjawiskiem, który mówi o źle przeprowadzonym procesie regeneracji i wadzie szczelności któregoś z układu. Jeżeli nastąpi gwizd turbiny, to powinniśmy zakończyć podróż i skontaktować się z mechanikiem, który przeprowadzał proces regeneracji maszyny wirnikowej, aby pełna naprawa miała efekt satysfakcjonujący, a usterki zostały raz na zawsze zażegnane. Świstanie, gwizdanie turbosprężarki to tony, których nie wolno pomijać. Kontynuowanie podróży samochodem z gwiżdżącą turbiną to nie tylko brak komfortu jazdy, ale przede wszystkim brak poczucia bezpieczeństwa, oraz zwiększenie wady urządzenia, które może pociągnąć kolejne. Podejmując kwestię regeneracji turbiny, bardzo ważne jest, aby te czynności były zlecane w serwisach cieszących się dobrą opinią. Tylko ekipa specjalistów wraz z odpowiednią pracownią diagnostyczną i dostępem do sprawdzonych części, może dać pozytywny rezultat zmagań z turbosprężarką.
Efekt sowy turbo – wycie czy huczenie?
Krótko mówiąc efekt sowy to wydobywające się dźwięki, wskazujące na wadę turbosprężarki. Ważne jest zrozumienie sytuacji, że cena, za jaką przyjdzie nam zapłacić, w kwestii regeneracji turbosprężarki, jest równa sumie występujących objawów. Hałas przypominający huczenie sowy, przeważnie wydobywa się z silnika wysokoprężnego. Jak powinniśmy się zachować, gdy pod maską naszego auta „znajduje się sowa”? Przede wszystkim musimy się skupić na zdiagnozowaniu przyczyny. Co jest za to odpowiedzialne? Na to pytanie może świadomie i fachowo odpowiedzieć mechanik – specjalista z dziedziny turbosprężarek. Zanalizowanie całej maszyny pomoże dokonać oceny naszej turbosprężarki. Wszystkie dźwięki, które jesteśmy wstanie usłyszeć z naszego samochodu, powinny dać nam sporo do myślenia i działania. Awaria turbosprężarki, która w odpowiednim czasie nie zostanie zażegnana, może skutkować narastaniem wad „ślimaka”, a co za tym idzie – turbodoładowania.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka generuje różne dźwięki podczas pracy, ale niektóre z nich mogą wskazywać na problemy. Gwizdanie, szumienie lub piszczenie mogą być oznakami problemów z turbosprężarką, takich jak uszkodzenie łożysk, zanieczyszczenie gruszki turbiny lub niedrożność w układzie dolotowym. Jednak niektóre gwizdanie jest normalne i pożądane zjawisko, które pochodzi z upustu ciśnienia turbo. Upust ciśnienia jest zaworem, który pozwala na redukcję ciśnienia w układzie turbosprężarki i jest to dźwięk słyszalny jako gwizdanie lub szumienie, kiedy samochód jest zatrzymany lub przy niższych prędkościach jazdy. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do dźwięku wydawanego przez Twoją turbosprężarkę, należy skontaktować się z mechanikiem lub dealerem, którzy mogą dokładnie zdiagnozować i naprawić problem.
U mnie po regeneracji też wyje jak karetka i jeżdżę tak już 2 lata i prócz dźwięku nic się nie dzieje. Przejechałem cała Europe 2 razy i Polskę morze góry i prócz wycia nic. Trochę to denerwujące.
Witam jestem posiadaczką Kia Ceed z 2007 roku 1.6 dci 115km.
Jakis czas temu padła turbosprężarka, ta została oddana na regenerację.
Pomimo regenaracji wyje jakbym jechała karetką.
Mechanik upiera się że wszystko jest ok bo nie kopci i auto ma moc, a gwiżdże tak dlatego bo nie ma osłony termicznej która to wycisza!?
Wiem że to nie jest normalne.
Co zrobić oprócz zmiany mechanika, który i tak sobie przegrał sprawę!