Czyszczenie zaworu N75
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Czyszczenie zaworu N75 nie ominie każdego, kto jest posiadaczem diesla z układem turbodoładowania. Czyszczenie tego zaworu będzie konieczne, jeżeli zauważalne będzie takie niepożądane zjawisko, jakim jest brak mocy silnika w trakcie manewru przyspieszenia lub efekt turbo dziury. Turbo zaczyna szwankować. Jeżeli takie sytuacje mają miejsce, to znak, że czyszczenie N75 jest rzeczą priorytetową. Zawór N75 ulokowany pomiędzy przodem silnika a chłodnicą, w głównej mierze odpowiada za transport określonej ilości spalin na wirnik turbosprężarki. Dlatego jego prawidłowe działanie odgrywa istotną rolę w pracy turbosprężarki.
Czy wiesz, jak sprawdzić zawór N75?
Zawór N75 jest urządzeniem, które kosztuje nie więcej niż 200 zł. Jeżeli nie mamy parcia na samodzielną jego naprawę, to możemy zdecydować się na zakup nowego urządzenia. Jeżeli jesteśmy fanami motoryzacji i „grzebanie” w samochodzie sprawia nam przyjemność, to możemy sami sprawdzić stan, w jakim znajduje się zawór N75. Własnoręcznie po prostu należy zlokalizować jego położenie, doprowadzić do jego demontażu i zaobserwować jego dysfunkcję, określając ilość zabrudzenia znajdującego się w zaworze. Proces, jakim jest czyszczenie zaworu podciśnienia, jest związany z posiadaniem przede wszystkim śrubokręta krzyżowego, za którego pomocą odkręcimy śruby mocujące zawór N75. Nie można pominąć przewodów ciśnieniowych, które koniecznie należy odczepić. W następnej kolejności zdejmujemy pierścień łączący główkę z podstawą zaworu N75, co daje efekt odłączenia tych dwóch elementów. Następnie pozbywamy się tłoczka z gumową membraną i czyścimy go za pomocą fragmentu szmatki nasączonego odrdzewiaczem, aby definitywnie pozbyć się wszystkich nagromadzonych zanieczyszczeń. W taki sam sposób podlegają czyszczeniu oraz wysuszeniu wszystkie kanały zaworowe N75. Nie można zapomnieć o zawartości wnętrza troczka, w którym jest ulokowana sprężyna. Jej wyczyszczenie polega na użyciu sprężonego powietrza. Po zakończeniu wszystkich etapów czyszczenia elementów składających się na zawór N75 zawór należy ponownie zamontować w samochodzie osobowym, dokładnie w miejscu swego docelowego występowania.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Zawór N75 jest zaworem elektromagnetycznym, który odpowiada za regulację ciśnienia doładowania w układzie turbo. Czyszczenie tego zaworu jest ważnym elementem utrzymania prawidłowego działania turbosprężarki. Aby wyczyścić zawór N75, należy: odłączyć zasilanie elektryczne zaworu, odkręcić zawór z układu, oczyścić zawór z zanieczyszczeń i osadów, używając specjalnego rozpuszczalnika lub rozpuszczalnika chemicznego, sprawdzić działanie zaworu, podłączając go do prądu i ustawiając napięcie, zmontować zawór z powrotem do układu.
Czyszczenie zaworu N75 powinno być przeprowadzane przez wykwalifikowanego mechanika, który posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie w tego typu naprawach.