Błąd przeładowania turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Błąd przeładowania turbiny może informować właściciela pojazdu o trudnościach w układzie sterowania doładowaniem. Częstą przyczyną takiego stanu rzeczy jest nieprawidłowa kalibracja łopatek turbosprężarki o zmiennej geometrii w fazie produkcyjnej, w trakcie regeneracji turbiny w serwisie czy też w wyniku awarii łopatek zmiennej geometrii, które uległy zatarciu. Co należy zrobić, jeżeli w naszym pojeździe wystąpi niepożądane zjawisko, jakim jest przeładowanie turbiny? Jak naprawić naszą turbinę, aby raz na zawsze pozbyć się przeładowania? Zlećmy regenerację turbosprężarki serwisowi, który posiada w swoim punkcie najwyższej klasy narzędzia, sprzęt komputerowy, który odpowiada za prawidłowe ustawienie zmiennej geometrii turbosprężarki. Przeładowanie turbiny po regeneracji przeprowadzanej w sposób prawidłowy przez fachowców z prawdziwego zdarzenia pomoże usunąć wszelkie nieprawidłowości związane z regulacją ciśnienia.
Czym jest spowodowane przeładowanie turbiny?
Przeładowanie turbiny 2.0 TDI pokazuje zawiłości związane z układem regulacji ciśnienia doładowania i jest wynikiem nieprawidłowego procesu regulacji układu zmiennej geometrii, który dowodzi o błędnym doładowaniu turbiny lub jego braku. Po uruchomieniu silnika i uzyskaniu wysokich obrotów następuje spora nadwyżka doładowania. Takie przeładowanie turbosprężarki natychmiast tworzy zapisy o błędach w sterowniku. Każda występująca prędkość obrotowa jest porównywana przez urządzenie, jakim jest czujnik ciśnienia doładowania. Zajmuje się on porównaniem wartości rzeczywistej z wartością nominalną. Jeżeli próg akceptacji błędu zostaje przekroczony, to nasz silnik będzie znajdować się w trybie serwisowym. Uzyskanie przez pojazd takiego trybu w momencie przyspieszenia, przeważnie pokazuje problem z turbo, sterującym turbosprężarką zaworem N75 lub nieprawidłowym ustawieniem zmiennej geometrii, co było wspomniane już na początku.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Błąd przeładowania turbiny to sytuacja, w której turbosprężarka produkuje zbyt wysokie ciśnienie doładowania. Może to prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych podzespołów samochodu. Przyczyny błędu przeładowania turbiny mogą być różne, ale mogą obejmować:
Uszkodzenie turbosprężarki, takie jak zatarty wałek, zużyte łożyska lub uszkodzony kompresor
Nieprawidłowe działanie układu dolotowego, takie jak zatkany filtr powietrza lub uszkodzony intercooler
Nieprawidłowe działanie układu wydechowego, takie jak zatkany katalizator lub uszkodzony układ wydechowy
Błędy w mapowaniu silnika, które mogą powodować zbyt wysokie ciśnienie doładowania.
Jeśli pojawia się błąd przeładowania turbiny, należy skontaktować się z mechanikiem, aby przeprowadzić diagnostykę i naprawić usterkę.
Miałam w ostatnim czasie sytuacje, kiedy moje turbo przeładowywało, na szczęście szybko oddałam je do regulacji. W przeciwnym razie mogłoby to skończyć się o wiele gorzej i drożej