Wyjąca turbina
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Czy wiesz dlaczego turbina gwiżdże i wyje?
Sytuacja taka, jak gwiżdżąca lub wyjąca turbina, nie tylko wskazywać może, ale już świadczy o tym, że doszło do poważnej awarii w układzie turbodoładowania. Dźwięk uszkodzonej turbiny przypominający świst, gwizd czy nawet pohukiwanie sowy wskazywać może na to, że doszło do awarii jednego z jej wirujących elementów. Kiedy Twoja turbina gwiżdże przy dodawaniu gazu, oznaczać to może, że nastąpiło wyeksploatowanie jej wirnika. Zdarzają się również sytuacje, kiedy to turbina wyje jak karetka, co również nie powinno mieć miejsca.
Najczęstszymi przyczynami głośnej pracy turbiny między innymi są:
- pęknięcia w układzie dolotowym – np. uszkodzone przewody intercoolera,
- dziury w układzie wydechowym – np. awaria kolektora wydechowego,
- niesprawność w układzie rozrządu,
- usterka łożyska alternatora,
- brak wyważenia CHRA,
- luzy na wałku,
- wyeksploatowany wirnik turbiny.
W przypadku nieszczelności lub uszkodzenia układu dolotowego czy też układu wylotowego obecne będzie charakterystyczne wycie turbiny przy schodzeniu z obrotów. Co w takim przypadku? Oczywiście najlepszym rozwiązaniem będzie wizyta w serwisie specjalizującym się w naprawie i regeneracji turbosprężarek. Decyzja o podróżowaniu z niesprawną turbosprężarką spowodować może poważnie i nieodwracalne uszkodzenia jednostki napędowej.
Skutki nieprawidłowo przeprowadzonej regeneracji turbiny
Może dojść do sytuacji, kiedy regeneracja turbosprężarki nie zostanie przeprowadzona poprawnie, czego efektem może być gwizd turbiny po regeneracji. Spowodowane to może być tym, że nie została przeprowadzona regulacja turbosprężarki po jej procesie naprawczym lub samego procesu nie zrealizowano ze starannością. W takiej sytuacji należy turbosprężarkę oddać do ponownej regeneracji, tym razem wybierając serwis, który wykona ją bezbłędnie.
Bosch Diesel Service w Stalowej Woli zajmuje się regeneracją i naprawą turbin od ponad 25 lat – nowoczesna technologia, a co najważniejsze doświadczony i wykwalifikowany personel to klucz do naszego sukcesu.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wyjąca turbosprężarka to powszechny objaw awarii turbosprężarki. Ten dźwięk zazwyczaj jest spowodowany brakiem smarowania, co może prowadzić do zużycia łożysk wewnątrz turbosprężarki i emitowania dźwięku o wysokiej częstotliwości. Innym powodem, dla którego turbosprężarka może wydawać dźwięki jest ograniczenie w układzie dolotu lub wydechu powietrza, co może powodować, że turbosprężarka pracuje ciężej niż powinna. Inne możliwe przyczyny dźwięku wyjącej turbosprężarki mogą być awarią zaworu odpowietrzającego, który reguluje ciśnienie w turbosprężarce, lub uszkodzonym kołem sprężarki. W niektórych przypadkach może to być spowodowane obcym przedmiotem, takim jak kawałek zanieczyszczenia, który dostał się do turbosprężarki. Ważne jest, aby natychmiast zająć się dźwiękiem wyjącej turbosprężarki, ponieważ może to prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki, spadku wydajności silnika i zwiększenia emisji. Najlepiej skontaktować się z wykwalifikowanym mechanikiem, który przeprowadzi diagnozę i zaleci odpowiednie naprawy. Ważne jest, aby pamiętać, że dźwięk wyjącej turbosprężarki może być również oznaką nadchodzącej awarii, dlatego ważne jest, aby natychmiast podjąć działanie, aby uniknąć poważniejszych uszkodzeń.