TURBOSPRĘŻARKI – nowe, po regeneracji, używane, odnowione – oryginalne cennik Sklep
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Układy turbodoładowania są najwydajniejszym systemem wspomagania silników spalinowych, zarówno wysokoprężnych, jak i benzynowych, dzięki czemu znaleźć je można obecnie w zdecydowanej większości samochodów poruszających się miastami Europy.
Turbosprężarki na dobre zagościły w przemyśle motoryzacyjnym dopiero w drugiej połowie lat siedemdziesiątych, jednak stosowane były sporadycznie w autach ciężarowych już czterdzieści lat wcześniej. Obecnie są montowane do praktycznie każdej jednostki z zapłonem samoczynnym w samochodach osobowych i dostawczych, pojawiają się także coraz częściej przy silnikach z zapłonem iskrowym, a to za sprawą ich wielu zalet oraz miniaturyzacji silników spalinowych przez większość producentów na rynku. Dzięki turbosprężarkom zwiększa się znacząco wydajność spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w jednostce napędowej, co przekłada się bezpośrednio na dużo lepsze osiągi danego silnika oraz zmniejszenie emisji szkodliwych substancji do atmosfery, powstających na wskutek niedopalania mieszanki.
1. Sklep z turbosprężarkami i pracownia regeneracji turbo
Warunki pracy turbosprężarki sprawiają, że do budowy urządzenia potrzebne jest wykorzystanie wysoce odpornych na temperatury, ścieranie i korozję materiałów, takich jak Inconel, MaRM247 czy tytan. Konstrukcja turbosprężarek nie jest nadmiernie skomplikowana, jednak wszystkie elementy muszą być wykonywane z mikroskopijną dokładnością tak, aby turbosprężarka działała prawidłowo przy olbrzymich prędkościach obrotowych rzędu 250 lub nawet trzystu tysięcy obrotów na minutę i temperaturach sięgających tysiąca stopni Celsjusza. Pomimo tak ciężkich warunków, turbosprężarki są w stanie wytrzymywać przebiegi liczone w setkach tysięcy kilometrów pod warunkiem, że pojazd wyposażony w taki układ doładowania jest właściwie eksploatowany przez większość czasu. Właściwa eksploatacja związana jest z niektórymi nawykami takimi jak odczekiwanie po rozruchu silnika przed startem, oraz przed jego zgaszeniem po zakończonej jeździe czy też unikanie gwałtownego zwiększania obrotów przez pierwsze dwie-trzy minuty od uruchomienia jednostki napędowej. Ważne jest także dbanie o odpowiednią ilość oraz czystość oleju silnikowego i stosowanie jedynie zalecanych do danej jednostki napędowej produktów, a także regularne wymienianie filtru powietrza oraz filtru oleju.
Zasady używania turbo
W przypadku niedostosowania się do tych kilku zasad, można spodziewać się rychłej wizyty u mechanika, ponieważ turbosprężarki pomimo swej wytrzymałości nie są urządzeniami niezniszczalnymi. Są one wrażliwe przede wszystkim na wszelkiej maści zanieczyszczenia mogące dostać się do wnętrza turbiny lub sprężarki, które skutecznie doprowadzają do poważnego uszkodzenia wirników, a także na niewłaściwe olejowanie, skutkujące przegrzewaniem się i zatarciem turbosprężarki. Niezależnie jednak od tego, czy do uszkodzenia doszło z powodu wyeksploatowania urządzenia czy jego niewłaściwego użytkowania, najlepszym rozwiązaniem problemu jest oddanie turbosprężarki do specjalistycznego warsztatu TURBOSERWIS MELETT zajmującego się regeneracją, sprzedażą (nowe turbosprężarki sklep - cennik) układów turbodoładowania, niemożliwą do wykonania bez odpowiedniej wiedzy technicznej i zaplecza maszynowego.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarki dostępne są w kilku różnych wariantach:
Nowe: Są to turbosprężarki produkowane przez oryginalnych producentów lub ich licencjonowanych dostawców. Są one fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
Po regeneracji: Są to turbosprężarki, które zostały poddane procesowi regeneracji, czyli naprawie i przeglądowi, aby przywrócić je do stanu, w jakim były przed uszkodzeniem. Regeneracja polega na wymianie uszkodzonych części i przeprowadzeniu testów, aby upewnić się, że turbosprężarka działa prawidłowo.
Używane: Są to turbosprężarki, które zostały wymontowane z używanych pojazdów. Mogą one wymagać naprawy lub regeneracji przed ponownym zamontowaniem.
Odnowione: Są to turbosprężarki, które zostały poddane procesowi odnowienia, czyli czyszczeniu i malowaniu, aby przywrócić je do stanu wizualnego jak nowe.
Wybór odpowiedniego wariantu zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji. Nowe turbosprężarki są zwykle najdroższe, ale oferują najdłuższą gwarancję i największą niezawodność. Turbosprężarki po regeneracji i odnowione są tańsze, ale mogą mieć krótszą gwarancję i mniejszą niezawodność.