Localizations image

Turbosprężarka 757608-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.79

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 757608-1 firmy Garrett.

CENA od: 490 zł

Turbosprężarka 757608-1
Turbosprężarka 757608-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 757608-1 dostępna jest również pod numerem 68037207AA.

Pasuje do pojazdów:

- Chrysler 300C CRD
Silnik: OM642
Moc: 218/225 KM

- Dodge Sprinter
Silnik: OM642
Moc: 218/225 KM

- Jeep Cherokee 3.0 CRD (KK)
Silnik: OM642 Euro 4
Moc: 218 KM

- Mercedes-PKW C-Klasse 320 CDI (W203)
Silnik: OM642
Moc: 224 KM

- Mercedes-PKW E-Klasse 320 CDI (W211)
Silnik: OM642
Moc: 224 KM

- Mercedes-PKW E-Klasse 280 CDI (W211)
Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6)
Moc: 190 KM

- Mercedes-PKW G-Klasse 320 CDI (W164)
Silnik: OM 642 DE 30 LA
Moc: 224 KM

- Mercedes-PKW G-Klasse 280 CDI (W461)
Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6)
Moc: 184 KM

- Mercedes-PKW M-Klasse 280 CDI (W164)
Silnik: OM642
Moc: 190 KM

- Mercedes-PKW M-Klasse 320 CDI (W164)
Silnik: OM642
Moc: 224 KM

- Mercedes-PKW R-Klasse 320 CDI (W251)
Silnik: OM642
Moc: 224 KM

- Mercedes-PKW R-Klasse 280 CDI (W251)
Silnik: OM642
Moc: 190 KM

- Mercedes-PKW Sprinter II 218CDI/318CDI/418CDI/518CDI
Silnik: OM642
Moc: 184 KM

- Mercedes-PKW Viano 3.0 CDI (W639)
Silnik: OM642 DE LA
Moc: 204 KM

- Mercedes-PKW Vito 120 CDI (W639)
Silnik: OM642 DE LA
Moc: 204 KM


Turbina 757608-1 | Zalecenia poregeneracyjne turbo
  

Turbina 757608-1 | Zalecenia poregeneracyjne turbo
Turbina 757608-1 | Zalecenia poregeneracyjne turbo

Przed montażem fabrycznie nowej turbiny, jak i turbosprężarki po regeneracji należy pamiętać o kilku bardzo ważnych czynnościach, które mają wpływ na dalszą pracę turbo. W pierwszej kolejności należy zadbać o to, aby zlokalizować oraz usunąć przyczynę powodującą awarię turbo. Również wymiana oleju po regeneracji turbiny na nowy, świeży, zalecany przez producenta, jest istotna, ponieważ stary olej zawierać może zanieczyszczenia, które mogą spowodować awarię nowej turbiny. Nie należy zapominać o weryfikacji przewodów układu turbodoładowania – uszkodzone wymienić no nowe, a zatkane udrożniać. Należy także pamiętać o wymianie filtrów na nowe, które powinny cechować się dobrą jakością filtracji.

To ile wytrzymuje turbina po regeneracji zależy między innymi od sposobu przeprowadzonej regeneracji, a także od późniejszej eksploatacji samochodu wyposażonego w turbo.


Jak sprawdzić smarowanie turbiny samodzielnie?

Odpowiednie smarowanie zapewnia nie tylko wartościowy olej, ale również jego odpowiednia ilość. Aktualny stan poziomu oleju można sprawdzić za pomocą bagnetu. Natomiast jeśli chodzi o klasyfikację lepkości olejów silnikowych oraz to, jak rozszyfrować oznaczenia oleju znajdujące się na butelce, zalecamy zapoznanie się z klasyfikacją SAE.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
SZUKASZ TURBOSPRĘŻARKI - Dobrze Trafiłeś – regeneracja, czyszczenie, naprawa turbin 02 października 2018

SZUKASZ TURBOSPRĘŻARKI - Dobrze Trafiłeś – regeneracja, czyszczenie, naprawa turbin

Czym jest regeneracja turbosprężarek? Układ turbodoładowany jest nieodzownym...

Turbina 1.9 TDI 02 października 2018

Turbina 1.9 TDI

Turbina 1.9TDI – VAG AUDI | VW | SEAT | SKODA – regeneracja Melett części Produkowane...

Turbo timer – co to jest? 24 września 2020

Turbo timer – co to jest?

Dzisiaj zajmiemy się urządzeniem, jakim jest turbo timer. Co to jest, ile kosztuje...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO