Turbosprężarka 757608-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 757608-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 757608-1 dostępna jest również pod numerem 68037207AA.
Pasuje do pojazdów:
- Chrysler 300C CRD
Silnik: OM642
Moc: 218/225 KM
- Dodge Sprinter
Silnik: OM642
Moc: 218/225 KM
- Jeep Cherokee 3.0 CRD (KK)
Silnik: OM642 Euro 4
Moc: 218 KM
- Mercedes-PKW C-Klasse 320 CDI (W203)
Silnik: OM642
Moc: 224 KM
- Mercedes-PKW E-Klasse 320 CDI (W211)
Silnik: OM642
Moc: 224 KM
- Mercedes-PKW E-Klasse 280 CDI (W211)
Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6)
Moc: 190 KM
- Mercedes-PKW G-Klasse 320 CDI (W164)
Silnik: OM 642 DE 30 LA
Moc: 224 KM
- Mercedes-PKW G-Klasse 280 CDI (W461)
Silnik: OM642 DE 30 LA red. (V6)
Moc: 184 KM
- Mercedes-PKW M-Klasse 280 CDI (W164)
Silnik: OM642
Moc: 190 KM
- Mercedes-PKW M-Klasse 320 CDI (W164)
Silnik: OM642
Moc: 224 KM
- Mercedes-PKW R-Klasse 320 CDI (W251)
Silnik: OM642
Moc: 224 KM
- Mercedes-PKW R-Klasse 280 CDI (W251)
Silnik: OM642
Moc: 190 KM
- Mercedes-PKW Sprinter II 218CDI/318CDI/418CDI/518CDI
Silnik: OM642
Moc: 184 KM
- Mercedes-PKW Viano 3.0 CDI (W639)
Silnik: OM642 DE LA
Moc: 204 KM
- Mercedes-PKW Vito 120 CDI (W639)
Silnik: OM642 DE LA
Moc: 204 KM
Turbina 757608-1 - zalecenia poregeneracyjne turbo
Przed montażem fabrycznie nowej turbiny, jak i turbosprężarki po regeneracji należy pamiętać o kilku bardzo ważnych czynnościach, które mają wpływ na dalszą pracę turbo. W pierwszej kolejności należy zadbać o to, aby zlokalizować oraz usunąć przyczynę powodującą awarię turbo. Również wymiana oleju po regeneracji turbiny na nowy, świeży, zalecany przez producenta, jest istotna, ponieważ stary olej zawierać może zanieczyszczenia, które mogą spowodować awarię nowej turbiny. Nie należy zapominać o weryfikacji przewodów układu turbodoładowania – uszkodzone wymienić no nowe, a zatkane udrożniać. Należy także pamiętać o wymianie filtrów na nowe, które powinny cechować się dobrą jakością filtracji.
To ile wytrzymuje turbina po regeneracji zależy między innymi od sposobu przeprowadzonej regeneracji, a także od późniejszej eksploatacji samochodu wyposażonego w turbo.
Jak sprawdzić smarowanie turbiny samodzielnie?
Odpowiednie smarowanie zapewnia nie tylko wartościowy olej, ale również jego odpowiednia ilość. Aktualny stan poziomu oleju można sprawdzić za pomocą bagnetu. Natomiast jeśli chodzi o klasyfikację lepkości olejów silnikowych oraz to, jak rozszyfrować oznaczenia oleju znajdujące się na butelce, zalecamy zapoznanie się z klasyfikacją SAE.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Aby uniknąć problemów z turbosprężarką 757608-1 Chrysler 300C CRD po regeneracji, należy przestrzegać następujących zaleceń:
Przestrzegaj zalecanego planu serwisowego dotyczącego wymiany oleju silnikowego i filtra oleju.
Unikaj przeciążania silnika.
Unikaj przegrzewania się silnika, np. poprzez jazdę na krótkim dystansie lub jazdę z niedopompowanymi oponami.
Zwróć uwagę na nietypowe dźwięki lub trzaski podczas pracy silnika, ponieważ mogą one oznaczać problemy z turbosprężarką.
Staraj się przestrzegać zalecanego przebiegu trasy, zwłaszcza przy pierwszych jazdach po regeneracji.
Skontaktuj się z mechanikiem, jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy lub niepokojące objawy związane z turbosprężarką.