Turbosprężarka 711006-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 711006-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 711006-1 dostępna jest również pod numerem: A6110960999.
Pasuje do pojazdów:
*Mercedes C-Klasse 220 CDI (W203)
Silnik: OM611.962
Moc: 143 KM
* Mercedes C-Klasse 220 CDI (W203)
Silnik: OM611.962
Moc: 116 KM
Turbina 711006-1 | Turbodziura - przyczyny
Turbodziura jest to opóźniona, odczuwalna reakcja silnika samochodu na stanowczo wciśnięty pedał gazu. Rozwiązaniem tego problemu było udoskonalenie turbosprężarki o technologię VNT (Variable Nozzle Turbine) potocznie zwanego jako technologia zmiennnej geometrii. Obecnie turbosprężarki ze stałą geometrią spotykaną są już tylko w starszych samochodach.
Zarówno turbodziura w benzynie, jak i w samochodzie z silnikiem diesla, wystąpić może po regeneracji turbo. Oznacza to jedno – turbosprężarka nie została poddana skrupulatnej regeneracji. Starannie przeprowadzona naprawa turbosprężarki to nie tylko dokładne oczyszczenie jej z nagaru i innych zanieczyszczeń, to również wymiana uszkodzonym elementów na nowe, a w przypadku CHRA (rdzenia) dokładne jego wyważenie. Po zakończonym procesie regeneracyjnym należy przeprowadzić regulację turbo.
Regulacja turbosprężarki z mechanizmem zmiennej geometrii łopatek polega na wyregulowaniu zarówno śruby na sztandze turbiny, jak i również śruby zderzaka turbiny. Prawidłowa regulacja ma wpływ na otwieranie się i zamykanie łopatek kierownicy spalin, które odpowiadają za kierowanie strumienia spalin na wirnik turbiny pod ich odpowiednim kątem. Najdokładniejsze parametry regulacji cięgna – sztangi – turbiny uzyskać można w specjalistycznej maszynie. Samodzielna regulacja turbosprężarki może zająć nam bardzo dużo czasu, zanim osiągniemy oczekiwany rezultat.
Również usterka, jaką są zapieczone łopatki zmiennej geometrii, powodują oprócz spadku mocy samochodu, występowanie efektu turbodziury.
Jak pozbyć się turbodziury?
Jeśli posiadasz turbosprężarkę ze stałą geometrią, gdzie zjawisko turbodziury jest jej nieodłącznym elementem i zastanawiasz się, jak w takim przypadku wygląda likwidacja turbodziury, to najlepszym rozwiązaniem będzie wymiana starej turbiny na nowszą z wbudowaną technologią VNT. Oczywiście zmienna geometria łopatek nie gwarantuje, że turbodziura w ogólne nie wystąpi, ale zminimalizuje częstotliwość jej pojawiania się.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
"Turbodziura" (ang. turbo lag) to termin określający opóźnienie w działaniu turbosprężarki, które może być spowodowane przez kilka przyczyn. Oto kilka z nich: uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania, uszkodzone lub zatkane przewody dolotowe powietrza, niedrożne filtry powietrza, uszkodzenie silnika (np. brak oleju), uszkodzenie samej turbosprężarki (np. zużyte łożyska), niedrożność układu wydechowego, niski poziom oleju silnikowego. W przypadku, gdy turbodziura jest spowodowana uszkodzeniem samej turbosprężarki, konieczna będzie jej wymiana. W przypadku pozostałych przyczyn, konieczne będzie usunięcie problemu. Jeśli pojawia się turbodziura, zalecane jest skontaktowanie się z profesjonalnym mechanikiem, który będzie w stanie dokładnie zdiagnozować problem i w razie potrzeby usunąć go.