Localizations image

Turbosprężarka 711006-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbosprężarka 711006-1

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Turbo w naprawie

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 711006-1 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 711006-1 dostępna jest również pod numerem: A6110960999.

Pasuje do pojazdów:

*Mercedes C-Klasse 220 CDI (W203)
Silnik: OM611.962
Moc: 143 KM
* Mercedes C-Klasse 220 CDI (W203)
Silnik: OM611.962
Moc: 116 KM

Turbina 711006-1 | Turbodziura - przyczyny 

Turbina 711006-1 | Turbodziura - przyczyny

Turbodziura jest to opóźniona, odczuwalna reakcja silnika samochodu na stanowczo wciśnięty pedał gazu. Rozwiązaniem tego problemu było udoskonalenie turbosprężarki o technologię VNT (Variable Nozzle Turbine) potocznie zwanego jako technologia zmiennnej geometrii. Obecnie turbosprężarki ze stałą geometrią spotykaną są już tylko w starszych samochodach.

Zarówno turbodziura w benzynie, jak i w samochodzie z silnikiem diesla, wystąpić może po regeneracji turbo. Oznacza to jedno – turbosprężarka nie została poddana skrupulatnej regeneracji. Starannie przeprowadzona naprawa turbosprężarki to nie tylko dokładne oczyszczenie jej z nagaru i innych zanieczyszczeń, to również wymiana uszkodzonym elementów na nowe, a w przypadku CHRA (rdzenia) dokładne jego wyważenie. Po zakończonym procesie regeneracyjnym należy przeprowadzić regulację turbo.

Regulacja turbosprężarki z mechanizmem zmiennej geometrii łopatek polega na wyregulowaniu zarówno śruby na sztandze turb
iny, jak i również śruby zderzaka turbiny. Prawidłowa regulacja ma wpływ na otwieranie się i zamykanie łopatek kierownicy spalin, które odpowiadają za kierowanie strumienia spalin na wirnik turbiny pod ich odpowiednim kątem. Najdokładniejsze parametry regulacji cięgna – sztangi – turbiny uzyskać można w specjalistycznej maszynie. Samodzielna regulacja turbosprężarki może zająć nam bardzo dużo czasu, zanim osiągniemy oczekiwany rezultat.

Również usterka, jaką są zapieczone łopatki zmiennej geometrii, powodują oprócz spadku mocy samochodu, występowanie efektu turbodziury.

Jak pozbyć się turbodziury?

Jeśli posiadasz turbosprężarkę ze stałą geometrią, gdzie zjawisko turbodziury jest jej nieodłącznym elementem i zastanawiasz się, jak w takim przypadku wygląda likwidacja turbodziury, to najlepszym rozwiązaniem będzie wymiana starej turbiny na nowszą z wbudowaną technologią VNT. Oczywiście zmienna geometria łopatek nie gwarantuje, że turbodziura w ogólne nie wystąpi, ale zminimalizuje częstotliwość jej pojawiania się.

Komentarze

Łukasz 2023-01-20 10:43:48

"Turbodziura" (ang. turbo lag) to termin określający opóźnienie w działaniu turbosprężarki, które może być spowodowane przez kilka przyczyn. Oto kilka z nich: uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania, uszkodzone lub zatkane przewody dolotowe powietrza, niedrożne filtry powietrza, uszkodzenie silnika (np. brak oleju), uszkodzenie samej turbosprężarki (np. zużyte łożyska), niedrożność układu wydechowego, niski poziom oleju silnikowego. W przypadku, gdy turbodziura jest spowodowana uszkodzeniem samej turbosprężarki, konieczna będzie jej wymiana. W przypadku pozostałych przyczyn, konieczne będzie usunięcie problemu. Jeśli pojawia się turbodziura, zalecane jest skontaktowanie się z profesjonalnym mechanikiem, który będzie w stanie dokładnie zdiagnozować problem i w razie potrzeby usunąć go.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO