Turbosprężarka 54359700009
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700009 firmy KKK.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 54359700009 dostępna jest również pod numerem 0375G9.
Pasuje do pojazdów:
- Citroen C 1 1.4 HDi
Silnik: DV4TD
Moc: 54 KM
- Citroen C 2 1.4 HDi
Silnik: DV4TD
Moc: 68 KM
- Citroen C 3 1.4 HDi
Silnik: DV4TD
Moc: 68 KM
- Citroen Xsara 1.4 HDi
Silnik: DV4TD
Moc: 68 KM
- Ford Fiesta VI 1.4 TDCi
Silnik: DV4TD
Moc: 68 KM
- Ford Fusion 1.4 TDCi
Silnik: DV4TD
Moc: 68 KM
- Mazda 2 1.4 MZ-CD
Silnik: DV4TD
Moc: 68 KM
- Peugeot 1007 1.4 HDi
Silnik: DV4TD
Moc: 68 KM
- Peugeot 107 1.4 HDi
Silnik: DV4TD
Moc: 54 KM
- Peugeot 206 1.4 HDi
Silnik: DV4TD
Moc: 68 KM
- Peugeot 207 1.4 HDi
Silnik: DV4TD
Moc: 68 KM
- Peugeot 307 1.4 HDi
Silnik: DV4TD
Moc: 68 KM
Turbina 54359700009 - diagnoza turbo testerem diagnostycznym
Weryfikację stanu turbosprężarki można przeprowadzić na kilka sposobów. Jednym z nich jak sprawdzić, czy turbina jest sprawna, jest diagnostyka pomiarowa, którą przeprowadza się przy użyciu komputera diagnostycznego. Dzięki temu urządzeniu można skontrolować ciśnienie doładowania turbiny, a także sprawdzić prawidłowe działanie elektrozaworu N75, jak i siłownika podciśnienia turbo. Tester diagnostyczny umożliwia również ustalenie innych ewentualnych usterek pojazdu.
Weryfikację stanu turbosprężarki można przeprowadzić na kilka sposobów. Jednym z nich jak sprawdzić, czy turbina jest sprawna, jest diagnostyka pomiarowa, którą przeprowadza się przy użyciu komputera diagnostycznego. Dzięki temu urządzeniu można skontrolować ciśnienie doładowania turbiny, a także sprawdzić prawidłowe działanie elektrozaworu N75, jak i siłownika podciśnienia turbo. Tester diagnostyczny umożliwia również ustalenie innych ewentualnych usterek pojazdu.
Kiedy naprawa turbosprężarki? Najczęstsze objawy awarii
Głośna praca turbo, wydobywający się odgłos spod maski przypominający pohukiwanie sowy, spadek mocy samochodu oraz widoczna kontrolka „check engine” na desce rozdzielczej to nieliczne, ale jedne z najczęstszych objawów wyeksploatowanej turbosprężarki. Przyczyny powodujące awarię mogą być różne: uszkodzony elektrozawór N75, zablokowana odma, brak smarowania turbiny, uszkodzona gruszka turbiny, zapieczone łopatki VNT.
W przypadku jakichkolwiek problemów z turbo należy udać się do serwisu, gdyż jazda z uszkodzoną turbosprężarką jest zagrożeniem dla innych części samochodowych.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Diagnozowanie turbosprężarki 54359700009 w Citroen C 1 1.4 Hdi za pomocą testera diagnostycznego polega na podłączeniu tego urządzenia do samochodu i przeprowadzeniu serii testów, aby określić stan podzespołów i znaleźć ewentualne usterki. Tester diagnostyczny pozwala na sprawdzenie parametrów pracy turbosprężarki, takich jak ciśnienie doładowania, temperatura oleju, prędkość obrotową wałka napędowego, ciśnienie oleju oraz parametry silnika, takie jak obroty, ciśnienie paliwa i temperatura. Tester diagnostyczny pozwala również na odczyt i kasowanie błędów z komputera pokładowego. Jeśli tester wykazuje jakieś nieprawidłowości lub błędy, mechaniczny może przeprowadzić dodatkowe testy i przeglądy, aby określić dokładny problem i zalecić odpowiednie działanie. Diagnoza za pomocą testera diagnostycznego jest skutecznym i szybkim sposobem na określenie stanu turbosprężarki, jednak należy pamiętać, że niektóre usterki mogą nie być widoczne na testach, dlatego zaleca się, aby przegląd turbosprężarki był przeprowadzany regularnie przez specjalistów.