Turbosprężarka 49131-06004
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49131-06004 firmy Mitsubishi (MHI).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 49131-06004 dostępna jest również pod numerem 860070.
Pasuje do pojazdów:
Opel Astra H 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 100 KM
Opel Combo C 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 100 KM
Opel Corsa C 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 100 KM
Opel Meriva A 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 101 KM
Turbina 49131-06004 - przegrzanie turbo
Do przegrzania turbosprężarki najczęstszej dochodzi w przypadku niedostatecznej ilości oleju, ale również w okolicznościach nieprawidłowego obchodzenia się z samochodem wyposażonym w turbo. Mało kto wie, że również niedrożny filtr cząsteczek stałych (DPF) powodować może wspomnianą awarię turbosprężarki. Jednym ze znaków rozpoznawczych jest uszkodzony wirnik turbosprężarki – jego łopatki są charakterystycznie wygięte do dołu - widoczne są również przebarwienia na wałku turbiny są; one oznaką przegrzania turbo.
Awaria turbiny może okazać się dla właściciela pojazdu sporym kosztem jeżeli zignoruje on typowe usterki turbosprężarki. W przypadku pierwszych objawów usterki liczy się czas reakcji.
Turbosprężarka wyje jak syrena
Świst, zgrzytanie, a nawet dźwięk uszkodzonej turbiny przypominający syrenę wskazuje na niesprawność turbo. Aby nie doprowadzić do poważnych usterek zarówno samej turbiny, jak i jednostki napędowej, należy jak najszybciej podjąć kroki mające na celu wyeliminowanie problemu, w przeciwnym razie może dojść do sytuacji, kiedy jedynym wyjściem będzie zakup fabrycznie nowego turbo, które tanie nie jest.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 49131-06004 jest produkowana przez renomowanego producenta turbo, która jest przeznaczona do samochodów Opel Astra H 1.7 CDTI. Przegrzanie turbo oznacza, że jego temperatura pracy jest zbyt wysoka, co może prowadzić do uszkodzenia elementów ruchomych, takich jak wałek turbiny lub łożyska. Przegrzanie turbo może być spowodowane przez wiele czynników, takich jak niedostateczna ilość oleju silnikowego, zabrudzenie filtra powietrza lub niedrożność układu chłodzenia turbo. Objawami przegrzania turbo mogą być hałas podczas pracy, spadek mocy silnika, trudności z rozruchem lub dymienie z wydechu. W przypadku przegrzania turbo, konieczne jest skontaktowanie się z profesjonalnym mechanikiem, który zdiagnozuje przyczynę i dokona odpowiedniej naprawy lub wymiany turbo.