Turbina wyje jak karetka
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Jeżeli spotkałeś się z sytuacją, że Twoja turbina wyje jak karetka pogotowia, to może świadczyć o poważnym uszkodzeniu turbosprężarki. W celu zażegnania sytuacji, jaką jest wyjąca turbina, należy sprawdzić w pierwszej kolejności układ pod kątem szczelności, czystości i występujących luzów w turbosprężarce. Taki odgłos, który natęża się lub gaśnie w zależności od obrotów silnikowych, na pewno sygnalizuje usterkę, która będzie kosztowna w regeneracji. Gdy zbagatelizujemy problem wycia turbosprężarki jak syreny, to montaż nowej turbosprężarki będzie stuprocentowy. Każdy posiadacz silnika z układem turbodoładowania zdaje siebie, że takie niepożądane i niemiłe dla ucha hałasy dotyczą dźwięków uszkodzonej turbiny i wiążą się one z koniecznością wizyty w profesjonalnym serwisie samochodowym.
Gwizd turbiny
Nie tylko odgłos wyjącej turbiny jest oznaką, że należy dokonać określonych działań naprawczych w turbo. Głośne huczenie, które jest określane, jako efekt sowy turbo, stukot, metaliczny dźwięk i świst wydobywający się z Twojej turbosprężarki to znak, że problem może być poważny. Podobna sytuacja występuje, gdy słyszymy gwizd turbiny, zwłaszcza w trakcie manewru przyspieszenia. Co jest tego przyczyną? Specjaliści z zakresu naprawy turbosprężarki wskazują, że głównie zapieczenie łopatek turbosprężarki jest sprawcą dźwięku pogwizdywania. Zapieczenie jest to występowanie zaschniętego oleju, który wraz z sadzą skutecznie osiadają na wspomnianych łopatkach, tworząc skorupę w obszarze zmiany kąta kierownicy turbo. Przyblokowanie prawidłowego działania tej ważnej części turbiny uniemożliwia otrzymanie optymalnego turbo przyspieszenia. Zdarza się, że pomimo naprawy, niepożądane dźwięki w dalszym ciągu nie ustępują. Gwizd turbiny po regeneracji nie daje nam możliwości opuszczenia serwisu, dopóki niepożądany hałas nie zostanie przez fachowców całkowicie usunięty.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli turbina wyje jak karetka, oznacza to, że występują problemy z działaniem turbiny. Jest to nietypowy dźwięk, który może być spowodowany różnymi czynnikami, takimi jak:
Uszkodzenie wirnika: Jeśli wirnik jest uszkodzony lub ma luzy, może to prowadzić do nieprawidłowego działania i generowania hałasu.
Zablokowanie łopatek: Jeśli łopatki turbiny są zablokowane lub zanieczyszczone, mogą one nie poruszać się prawidłowo i generować hałas.
Uszkodzenie łożysk: Jeśli łożyska turbiny są uszkodzone, mogą one generować hałas podczas pracy.
Niedrożność układu dolotowego powietrza.
Jeśli turbina wyje jak karetka, należy niezwłocznie skontaktować się z profesjonalnym serwisem, aby usunąć usterkę. Dalsze użytkowanie uszkodzonej turbiny może prowadzić do poważniejszych problemów, a także zwiększonego zużycia paliwa i niższej wydajności.