Czyszczenie turbiny bez rozbierania
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Czyszczenie turbiny bez rozbierania jest możliwe poprzez zastosowanie różnego rodzaju środków, dodatków do paliwa, które mają za zadanie pozbyć się zanieczyszczeń występujących w układzie turbodoładowania. Większość kierowców posiadających turbosprężarkę wciąż poszukuje alternatywnych sposobów, które mogą ograniczyć wydatki związane z regeneracją turbiny w autoryzowanym serwisie. Aktualnie na rynku jest od ręki dostępny cały wachlarz różnego rodzaju produktów, które mogą pomóc oczyścić turbo z zanieczyszczeń i spowodować jej reaktywację w prawidłowym funkcjonowaniu. Dodatek do paliwa czyszczący turbinę ma swoje zastosowanie zarówno w benzyniakach, jak i w silnikach wysokoprężnych. Wybrany przez nas preparat czyszczący aplikujemy bezpośrednio z paliwem, które tankujemy na stacji benzynowej. Odmierzając określoną przez producenta dawkę, wlewamy płyn bezpośrednio do kolektora powietrza. Co ważne, preparat czyszczący nie może przedostać się do filtra paliwa.
Czyszczenie turbiny – obowiązek serwisowy?
Czyszczenie turbosprężarki jest koniecznością, jeżeli chcemy, żeby nasz układ turbodoładowania był pełni działający. Dlaczego tak wiele osób posuwa się do działań związanych z czyszczeniem turbiny bez rozbierania? Jeżeli turbosprężarka dobitnie wskazuje na konieczność zabiegu, jakim jest czyszczenie turbiny. Cena ma tu wiele do powiedzenia. Warto zaznaczyć, że czyszczenie zmiennej geometrii 1.9 TDI należy do żmudnego i pracochłonnego procesu, który wymaga wiedzy i doświadczenia. Laik motoryzacyjny nie poradzi sobie z czyszczeniem tak skomplikowanego schematu, jakim jest VTG. Gdy występuje zapieczona geometria turbiny, objawy wskazują przede wszystkim na zakłócenie pracy jednostki napędowej. Jak dochodzi do zapieczenia VTG? Głównym problemem jest niepełny proces spalania oleju samochodowego, który skutecznie doprowadza do powstania zabarwionego osadu na kierownicy turbiny, powodując ich blokadę.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Czyszczenie turbosprężarki bez rozbierania jest możliwe, ale trudniejsze niż w przypadku rozbierania. Można to zrobić przez wprowadzenie specjalnych środków czyszczących do układu dolotowego, a następnie uruchomienie silnika na wysokich obrotach przez kilka minut, aby środki te mogły dostać się do turbosprężarki i usunąć zanieczyszczenia. Alternatywnie, można skorzystać z myjki ciśnieniowej, aby skierować strumień wody bezpośrednio do turbosprężarki. Jednak te metody nie zawsze są skuteczne w usuwaniu wszystkich zanieczyszczeń, dlatego zaleca się skonsultowanie się z mechanikiem, aby uzyskać profesjonalną opinię.
Warto również pamiętać, że czyszczenie bez rozbierania nie pozwala na dokładne sprawdzenie stanu turbosprężarki i jej elementów wewnętrznych, które mogły ulec uszkodzeniu, dlatego będzie to tylko tymczasowe rozwiązanie problemu.
Jeżeli zależy wam na dokładnie wyczyszczonej turbinie to lepiej ją rozebrać, co więcej po takiej rozbiórce często okazuje się, że jakaś część jest uszkodzona