Turbosprężarka 765015-4
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 765015-4 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 765015-4 dostępna jest również pod numerem 8200741529B.
Pasuje do pojazdów:
Renault Laguna II 2.0 dCi
Silnik: M9Ra
Moc: 150 KM F
Renault Laguna III 2.0 dCi
Silnik: M9Ra
Moc: 150 KM
Renault Megane II 2.0 dCi
Silnik: M9Ra
Moc: 150 KM
Renault Scenic II 2.0 dCi
Silnik: M9Ra
Moc: 150 KM
Renault Vel Satis 2.0 dCi
Silnik: M9Ra
Moc: 150 KM
Turbina 765015-4 | Odpalanie auta po wymianie turbiny
W przypadku montażu nowej turbiny docieranie jej jest obowiązkową czynnością. Dlaczego? Przede wszystkim docieranie turbiny po regeneracji zdecydowanie wpływa na jej dłuższą żywotność, tak więc pierwsze odpalanie po wymianie turbiny nie powinno się odbywać w sposób agresywny. Należy pozwolić popracować silnikowi, jak i turbosprężarce przez około 30-40 minut na wolnych obrotach.
Po wymienia turbo na nowe ważna jest również eksploatacja samochodu z układem turbodoładowania jak i systematyczna kontrola stanu turbosprężarki. Nie należy zapominać o kontroli poziomu oleju – niedostateczne smarowanie lub jego brak może spowodować uszkodzenie np. wirnika turbiny, a także przegrzanie turbosprężarki.
Po wymianie turbo samochód nie ma mocy – dlaczego?
Przyczyną braku mocy pojazdu w przypadku montażu turbosprężarki po regeneracji może być niedokładnie przeprowadzony proces naprawczy. Podczas regeneracji turbosprężarka mogła nie zostać poprawnie wyczyszczona lub nie przeprowadzono jej regulacji.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Po wymianie turbosprężarki oznaczonej jako 765015-4 w modelu Renault Laguna II z silnikiem 2.0 dCi, ważne jest, aby prawidłowo odpalić auto. Poniżej podaję kilka ważnych kroków, które należy wykonać przed odpaleniem silnika:
Uzupełnienie oleju: Przed odpaleniem silnika należy upewnić się, że poziom oleju w silniku jest odpowiedni.
Sprawdzenie połączeń: Należy upewnić się, że wszystkie połączenia związane z turbosprężarką zostały prawidłowo zamontowane i zabezpieczone.
Oczyszczenie układu dolotowego: Należy upewnić się, że układ dolotowy jest czysty i nie ma w nim żadnych zanieczyszczeń.
Odpalanie silnika: Silnik należy odpalić i pozostawić go na biegu jałowym przez kilka minut, aby upewnić się, że turbosprężarka pracuje prawidłowo.
Przejechanie kilku kilometrów: Po odpaleniu i kilku minutach pracy na biegu jałowym, należy przejechać kilka kilometrów, aby upewnić się, że turbosprężarka jest odpowiednio smarowana i pracuje prawidłowo.
Jeśli po wykonaniu powyższych kroków występują jakieś nieprawidłowości lub usterki, należy skontaktować się z warsztatem mechanicznym, który wymienił turbosprężarkę, aby przeprowadzić dodatkowe diagnostyki i naprawy.