Turbosprężarka 54399700003
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54399700003 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 54399700003 dostępna jest również pod numerem 038253019P.
Pasuje do pojazdów:
Skoda Fabia 1.9 TDI
Silnik: ATD
Pojemnosc: 1896 ccm
Moc: 100 KM
Rok produkcji: 01.1999 to 04.2002
Turbina 54399700003 | Olej w wydechu
Sytuacja, kiedy to turbo puszcza olej do wydechu nie powinna mieć miejsca. Najczęstszą tego przyczyną jest zablokowana odma. Odma olejowa ma za zadanie odpowietrzania skrzyni korbowej – zbyt wysokie ciśnienie powoduje, że olej zaczyna przedostawać się nie tylko do układu wydechowego, ale też i układu dolotowego (intercoolera). Wyciek oleju z turbo wskazywać również może na wyeksploatowane uszczelki, ale też nieprawidłowe uszczelnienie – błędnie dobrany rozmiar uszczelek, stosowanie past oraz silikonów uszczelniających.
Kapiący olej z wydechu nie zawsze musi wskazywać na awarię turbosprężarki. Czasami przyczyna może być tak kuriozalna, jak np. zbyt wysoki poziom oleju, który spowodować może, że silnik będzie zasysał i spalał olej, doprowadzi to do poważnego problemu, jakim jest rozbieganie się silnika.
Duża ilość oleju w wydechu - jak się go pozbyć?
Czyszczenie układu wydechowego jest najlepszym rozwiązaniem. Można spróbować samodzielnego czyszczenia, jednakże rezultat może być niewystarczający.
W przypadku problemu związanego z olejem w wydechu zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem. Cena usługi dostępna telefonicznie.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli występuje olej w wydechu w samochodzie Skoda Fabia 1.9 TDI z turbosprężarką 54399700003, to możliwe przyczyny mogą być następujące:
Uszkodzenie uszczelniaczy na wałku turbosprężarki - sprawdzić czy uszczelniacze na wałku turbosprężarki nie są uszkodzone i czy nie dopuszczają do przecieku oleju.
Nieszczelność w układzie dolotowym - sprawdzić czy nie ma przecieku powietrza w układzie dolotowym, który może powodować wtłaczanie oleju do wydechu.
Uszkodzenie uszczelniaczy na wałku korbowym - sprawdzić czy uszczelniacze na wałku korbowym nie są uszkodzone i czy nie dopuszczają do przecieku oleju.
Uszkodzony pierścień uszczelniający na tłoku - sprawdzić czy pierścień uszczelniający na tłoku nie jest uszkodzony i czy nie dopuszcza do przecieku oleju.
Uszkodzony zawór PCV - sprawdzić czy zawór PCV działa prawidłowo i czy nie jest uszkodzony.
Jeśli nie jesteś pewien co do przyczyny problemu z olejem w wydechu, należy skonsultować się z mechanikiem lub specjalistą od samochodów w celu dokładnej diagnozy.