Localizations image

Turbosprężarka 703894-2

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbo 70389421

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
pracownia regeneracji turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 703894-2 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
   

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 703894-2 dostępna jest również pod numerem 9202690.

Pasuje do pojazdów:

Opel Vectra B 2.2 DTI
Silnik: Y22DTR
Pojemność: 2172 ccm
Moc: 125 KM
Rok produkcji: 10.2000 to 07.2003


Turbina 7038942 | Zadane ciśnienie doładowania

Zadane ciśnienie doładowanie w turbosprężarce 7038942

Żądane, czy też zadane ciśnienie doładowania jest to ciśnienie wymagane programowo przez sterownik ECU na podstawie pracy silnika. Jeśli zastanawiasz się nad tym, jak sprawdzić, czy prawidłowe ciśnienie doładowania turbiny występuje w Twoim samochodzie - posłuży Ci do tego urządzenie zwane manometrem lub testerem diagnostycznym. Jeśli jednak nie jesteś pewien jak zmierzyć ciśnienie doładowania lub nie masz wspomnianych narzędzi zapraszamy do skorzystania z usług naszego serwisu.

Skaczące ciśnienie doładowania – przyczyny

Falujące, niestabilne ciśnienie doładowania wskazywać może na awarię zaworu N75 lub nieszczelność któregoś z przewodów. Różnica ciśnienia doładowania będzie miała wpływ na pracę turbo, co z kolei przekładać się będzie na pracę samochodu. Jakie powinno być ciśnienie doładowania turbo? W samochodach fabrycznych samochodach wartość ciśnienia powinna mieścić się w przedziale od 0,4 bara do 1,1 bara. Jeśli natomiast jesteś właścicielem sportowego auta wartość ta może przekroczyć nawet 2 bary.

Komentarze

Filip 2023-01-20 09:40:57

Ciśnienie doładowania, które jest zadawane przez turbosprężarkę 703894-2 stosowanej w samochodzie Opel Vectra B z silnikiem 2.2 DTI, zależy od kilku czynników, w tym od mocy silnika, warunków jazdy oraz ustawień komputera pokładowego. Standardowe ciśnienie doładowania dla tego typu silnika i turbosprężarki jest około 0,8-1,2 barów. Jednak, ciśnienie doładowania może być różne w zależności od warunków jazdy, takich jak obciążenie silnika, prędkość jazdy, czy też temperatura powietrza. Jeśli ciśnienie doładowania jest zbyt niskie, to może to prowadzić do zmniejszenia mocy silnika i oszczędności paliwa. Natomiast, jeśli ciśnienie doładowania jest zbyt wysokie, to może prowadzić do przegrzania silnika i uszkodzenia układu doładowania. Aby dokładnie określić zadanie ciśnienie doładowania, zaleca się skonsultowanie się z producentem lub specjalistą w tej dziedzinie.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO