Localizations image

Turbosprężarka 703894-2

Czas przeczytania tekstu: 2 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.77

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 703894-2 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 703894-2
Turbosprężarka 703894-2

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
   

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 703894-2 dostępna jest również pod numerem 9202690.

Pasuje do pojazdów:

Opel Vectra B 2.2 DTI
Silnik: Y22DTR
Pojemnosc: 2172 ccm
Moc: 125 KM
Rok produkcji: 10.2000 to 07.2003


Turbina 7038942 | Zadane ciśnienie doładowania
 

Turbina 7038942 | Zadane ciśnienie doładowania
Turbina 7038942 | Zadane ciśnienie doładowania


Żądane, czy też zadane ciśnienie doładowania jest to ciśnienie wymagane programowo przez sterownik ECU na podstawie pracy silnika.
Jeśli zastanawiasz się nad tym, jak sprawdzić, czy prawidłowe ciśnienie doładowania turbiny występuje w Twoim samochodzie - posłuży Ci do tego urządzenie zwane manometrem lub testerem diagnostycznym. Jeśli jednak nie jesteś pewien jak zmierzyć ciśnienie doładowania lub nie masz wspomnianych narzędzi zapraszamy do skorzystania z usług naszego serwisu.


Skaczące ciśnienie doładowania – przyczyny

Falujące, niestabilne ciśnienie doładowania wskazywać może na awarię zaworu N75 lub nieszczelność któregoś z przewodów. Różnica ciśnienia doładowania będzie miała wpływ na pracę turbo, co z kolei przekładać się będzie na pracę samochodu. Jakie powinno być ciśnienie doładowania turbo? W samochodach fabrycznych samochodach wartość ciśnienia powinna mieścić się w przedziale od 0,4 bara do 1,1 bara. Jeśli natomiast jesteś właścicielem sportowego auta wartość ta może przekroczyć nawet 2 bary.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Regeneracja gruszki turbiny 31 Grudzień 2020

Regeneracja gruszki turbiny

Jeżeli posiadana przez Ciebie turbosprężarka jest najwyraźniej w fazie awarii,...

Turbosprężarka 789016-2 06 kwietnia 2021

Turbosprężarka 789016-2

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 789016-2...

Zadane ciśnienie doładowania 10 lutego 2021

Zadane ciśnienie doładowania

Zastanawiałeś się pewnie, czym jest zadane ciśnienie doładowania turbiny? Wartość...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO