Turbosprężarka 701164-2
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 7011642 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 701164-2 dostępna jest również pod numerem 8200052297.
Pasuje do pojazdów:
Espace III 2.2 dCi
Silnik: G9T
Pojemnosc: 2200 ccm
Moc: 130 KM
Rok produkcji: od 01.2000
Turbina 7011642 | Docieranie turbosprężarki po regeneracji
Aby móc cieszyć się dłuższa żywotnością turbo po regeneracji, należy również o nie odpowiednio zadbać między innymi poprzez docieranie turbiny po regeneracji. Tak więc pierwsze odpalenie po wymianie turbiny nie powinno wyglądać tak, że kierowca na zimnym silniku wciśnie gaz do dechy. Należy umożliwić pracę pojazdowi przez około 30 minut na biegu jałowym.
Jednak jest kilka innych czynności, które należy wykonać przed montażem, jak i po montażu turbo.
Przed zainstalowaniem nowej turbosprężarki należy w pierwszej kolejności wyczyścić układ turbodoładowania, układ dolotowy oraz układ wylotowy. Skontrolować stan przewodów – uszkodzone należy wymienić na nowe – tak samo postępować należy z uszczelkami i filtrami. Wymiana oleju po regeneracji na nowy jest obowiązkowa, dodatkowo równie ważne jest zalewanie turbiny olejem – zbyt duża ilość powodować może wyciek oleju z turbo oraz przedostanie się go o układu wydechowego, natomiast za mała ilość oleju nie zapewni odpowiedniego smarowania.
Turbina po regeneracji - jak jeździć?
Jeśli zastosowałeś się do wspominanych wyżej zaleceń, a co najważniejsze wymieniłeś olej na świeży i przeprowadziłeś proces docierania turbo, możesz śmiało jeździć samochodem. Oczywiście nie możesz zaniechać przeprowadzania systematycznej kontroli turbo, w którą wlicza się również kontrola poziomu oleju.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Po regeneracji lub naprawie turbosprężarki ważne jest jej odpowiednie docieranie. Docieranie polega na stopniowym zwiększaniu obciążenia silnika, co pozwala na stopniowe rozgrzanie turbosprężarki oraz na zwiększenie jej trwałości. W przypadku turbosprężarki 701164-2 do samochodu Renault Espace III 2.2 dCi, zaleca się aby przez pierwsze kilkaset kilometrów nie przekraczać 2000 obrotów na minutę, a także unikać szybkiego przyspieszania. Kolejne kilkaset kilometrów można już normalnie użytkować samochód, ale nadal unikać maksymalnego obciążenia silnika przez pierwszych kilka tysięcy kilometrów. Jest to ważne, ponieważ podczas regeneracji lub naprawy turbosprężarki zostają zmienione lub wymienione niektóre elementy, które muszą się zestarzeć i dopasować do siebie, aby działały prawidłowo. Dlatego ważne jest, aby przestrzegać zaleceń dotyczących docierania podzespołu, aby zwiększyć trwałość i skuteczność naprawionej lub zregenerowanej turbosprężarki.