Localizations image

Turbosprężarka 701164-2

Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 7011642 firmy Garrett.

CENA od: 490 zł

Turbosprężarka 701164-2
Turbosprężarka 701164-2


W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.   

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 701164-2 dostępna jest również pod numerem 8200052297.

Pasuje do pojazdów:

Espace III 2.2 dCi
Silnik: G9T
Pojemnosc: 2200 ccm
Moc: 130 KM
Rok produkcji: od 01.2000


Turbina 7011642 | Docieranie turbosprężarki po regeneracji

Turbina 7011642 | Docieranie turbosprężarki po regeneracji
Turbina 7011642 | Docieranie turbosprężarki po regeneracji

Aby móc cieszyć się dłuższa żywotnością turbo po regeneracji, należy również o nie odpowiednio zadbać między innymi poprzez docieranie turbiny po regeneracji. Tak więc pierwsze odpalenie po wymianie turbiny nie powinno wyglądać tak, że kierowca na zimnym silniku wciśnie gaz do dechy. Należy umożliwić pracę pojazdowi przez około 30 minut na biegu jałowym.

Jednak jest kilka innych czynności, które należy wykonać przed montażem, jak i po montażu turbo.

Przed zainstalowaniem nowej turbosprężarki należy w pierwszej kolejności wyczyścić układ turbodoładowania, układ dolotowy oraz układ wylotowy. Skontrolować stan przewodów – uszkodzone należy wymienić na nowe – tak samo postępować należy z uszczelkami i filtrami. Wymiana oleju po regeneracji na nowy jest obowiązkowa, dodatkowo równie ważne jest zalewanie turbiny olejem – zbyt duża ilość powodować może wyciek oleju z turbo oraz przedostanie się go o układu wydechowego, natomiast za mała ilość oleju nie zapewni odpowiedniego smarowania.


Turbina po regeneracji - jak jeździć?

Jeśli zastosowałeś się do wspominanych wyżej zaleceń, a co najważniejsze wymieniłeś olej na świeży i przeprowadziłeś proces docierania turbo, możesz śmiało jeździć samochodem. Oczywiście nie możesz zaniechać przeprowadzania systematycznej kontroli turbo, w którą wlicza się również kontrola poziomu oleju.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Jak działa BiTurbo? 22 listopada 2021

Jak działa BiTurbo?

Jak działa BiTurbo? BiTubo, czyli doładowanie równoległe stosowane jest...

Uszkodzony wąż turbiny | Objawy 15 lutego 2021

Uszkodzony wąż turbiny | Objawy

Dobiegający gwizd z okolic turbosprężarki wywołać może również uszkodzony...

To nie tragedia AWARIA TURBOSPRĘŻARKI – gdzie szukać pomocy 02 października 2018

To nie tragedia AWARIA TURBOSPRĘŻARKI – gdzie szukać pomocy

Gdzie szukać pomocy w przypadku awarii turbosprężarki? Turbodoładowanie od...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO