Localizations image

Turbosprężarka 5435-970-0006

Czas przeczytania tekstu: 2 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 5435-970-0006 firmy KKK.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 5435-970-0006
Turbosprężarka 5435-970-0006

 

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 54359700006 dostępna jest również pod numerem 73501344.

Pasuje do pojazdów:

- Opel Agila A 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Opel Agila B 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Moc: 70 KM

- Opel Combo C 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Opel Corsa C 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Opel Tigra B 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Suzuki Ignis 1.3 DDiS
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Suzuki Wagon R+ 1.3 DDiS
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM


Turbina 5435-970-0006 - turbo puszcza olej

Turbina 5435-970-0006  | Turbo puszcza olej
Turbina 5435-970-0006 | Turbo puszcza olej

Zarówno olej od zimnej strony turbiny – na kole kompresji - jak i olej na wirniku turbiny powinien zostać szybko usunięty, a przyczyna powodująca tę awarię naprawiona. Przyczyną powodującą, że turbina puszcza olej najczęściej jest zablokowana odma olejowa, która powoduje występowanie zbyt wysokiego ciśnienia w skrzyni korbowej. Również zbyt wysoki poziom oleju w zbiorniku może spowodować jego wyciek.

Jeśli doszło do awarii Twojego turbo, skontaktuj się z nami i umów wizytę, dokładny koszt naprawy otrzymasz po wstępnej weryfikacji turbosprężarki.


Czy wiesz, dlaczego masz olej w intercoolerze po regeneracji turbo?

Niewielkie ilości oleju w intercoolerze nie powinny nikogo martwić, gorzej wygląda sytuacja, kiedy jego ilość jest spora. Olej w chłodnicy powietrza po wymianie turbiny wskazuje na to, że przed ponownym zamontowaniem turbosprężarki po przeprowadzonej regeneracji nie zadbano o tak podstawowe czynności, jak między innymi dokładne wyczyszczenie układu dolotowego ze starego oleju. Oprócz tego należy pamiętać o wymianie uszczelek i filtrów, a przede wszystkim o wymianie samego oleju na nowy, wysokiej jakości.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Zmienna geometria Turbiny w samochodach osobowych i ciężarowych 02 października 2018

Zmienna geometria Turbiny w samochodach osobowych i ciężarowych

1. KKK – Budowa Turbiny – Części do Turbosprężarek – Zmienna geometria...

Turbosprężarka 54359700000 01 kwietnia 2021

Turbosprężarka 54359700000

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700000...

Regeneracja zmiennej geometrii turbiny 07 Grudzień 2020

Regeneracja zmiennej geometrii turbiny

Regeneracja zmiennej geometrii turbiny to usługa dostępna w każdym autoryzowanym...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO