Localizations image

Turbosprężarka 5435-970-0006

Czas przeczytania tekstu: 2 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 5435-970-0006 firmy KKK.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 5435-970-0006
Turbosprężarka 5435-970-0006

 

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 54359700006 dostępna jest również pod numerem 73501344.

Pasuje do pojazdów:

- Opel Agila A 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Opel Agila B 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Moc: 70 KM

- Opel Combo C 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Opel Corsa C 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Opel Tigra B 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Suzuki Ignis 1.3 DDiS
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Suzuki Wagon R+ 1.3 DDiS
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM


Turbina 5435-970-0006 | Turbo puszcza olej

Turbina 5435-970-0006  | Turbo puszcza olej
Turbina 5435-970-0006 | Turbo puszcza olej

Zarówno olej od zimnej strony turbiny – na kole kompresji - jak i olej na wirniku turbiny powinien zostać szybko usunięty, a przyczyna powodująca tę awarię naprawiona. Przyczyną powodującą, że turbina puszcza olej najczęściej jest zablokowana odma olejowa, która powoduje występowanie zbyt wysokiego ciśnienia w skrzyni korbowej. Również zbyt wysoki poziom oleju w zbiorniku może spowodować jego wyciek.

Jeśli doszło do awarii Twojego turbo, skontaktuj się z nami i umów wizytę, dokładny koszt naprawy otrzymasz po wstępnej weryfikacji turbosprężarki.


Czy wiesz, dlaczego masz olej w intercoolerze po regeneracji turbo?

Niewielkie ilości oleju w intercoolerze nie powinny nikogo martwić, gorzej wygląda sytuacja, kiedy jego ilość jest spora. Olej w chłodnicy powietrza po wymianie turbiny wskazuje na to, że przed ponownym zamontowaniem turbosprężarki po przeprowadzonej regeneracji nie zadbano o tak podstawowe czynności, jak między innymi dokładne wyczyszczenie układu dolotowego ze starego oleju. Oprócz tego należy pamiętać o wymianie uszczelek i filtrów, a przede wszystkim o wymianie samego oleju na nowy, wysokiej jakości.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Turbosprężarka 765016-2 22 marca 2021

Turbosprężarka 765016-2

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 765016-2...

Turbosprężarki Kraków 12 października 2018

Turbosprężarki Kraków

TURBOSPRĘŻARKI KRAKÓW | Bosch Diesel Service – Regenerujemy turbiny z Krakowa...

Regeneracja turbin Gdynia 02 października 2018

Regeneracja turbin Gdynia

REGENERACJA TURBOSPRĘŻAREK W GDYNI | Pomorskie warsztaty turbosprężarek –...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO