blog

Turbosprężarka 5435-970-0006

28 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
serwis regeneracji turbosprężarki

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 5435-970-0006 firmy KKK.

 

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 54359700006 dostępna jest również pod numerem 73501344.

Pasuje do pojazdów:

- Opel Agila A 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Opel Agila B 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Moc: 70 KM

- Opel Combo C 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Opel Corsa C 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Opel Tigra B 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Suzuki Ignis 1.3 DDiS
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM

- Suzuki Wagon R+ 1.3 DDiS
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM



Turbina 5435-970-0006 - turbo puszcza olej

Zarówno olej od zimnej strony turbiny – na kole kompresji - jak i olej na wirniku turbiny powinien zostać szybko usunięty, a przyczyna powodująca tę awarię naprawiona. Przyczyną powodującą, że turbina puszcza olej najczęściej jest zablokowana odma olejowa, która powoduje występowanie zbyt wysokiego ciśnienia w skrzyni korbowej. Również zbyt wysoki poziom oleju w zbiorniku może spowodować jego wyciek.

Jeśli doszło do awarii Twojego turbo, skontaktuj się z nami i umów wizytę, dokładny koszt naprawy otrzymasz po wstępnej weryfikacji turbosprężarki.

Czy wiesz, dlaczego masz olej w intercoolerze po regeneracji turbo?

Niewielkie ilości oleju w intercoolerze nie powinny nikogo martwić, gorzej wygląda sytuacja, kiedy jego ilość jest spora. Olej w chłodnicy powietrza po wymianie turbiny wskazuje na to, że przed ponownym zamontowaniem turbosprężarki po przeprowadzonej regeneracji nie zadbano o tak podstawowe czynności, jak między innymi dokładne wyczyszczenie układu dolotowego ze starego oleju. Oprócz tego należy pamiętać o wymianie uszczelek i filtrów, a przede wszystkim o wymianie samego oleju na nowy, wysokiej jakości.

Oceń wpis Aktualna ocena:  5.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 5.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Waldek
2023-01-20 09:22:29
Jeśli turbosprężarka puszcza olej, oznacza to, że dochodzi do przecieku oleju przez uszczelniacze lub uszkodzenia przewodów olejowych, które doprowadzają olej do turbosprężarki. Przeciek oleju może prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki i silnika, a także do zwiększenia zużycia paliwa. W takim przypadku należy jak najszybciej skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który sprawdzi przyczynę przecieku i wykona niezbędne naprawy. Może to obejmować wymianę uszczelniaczy lub przewodów olejowych oraz generalną naprawę turbosprężarki.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60