Turbosprężarka 5435-970-0006
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 5435-970-0006 firmy KKK.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 54359700006 dostępna jest również pod numerem 73501344.
Pasuje do pojazdów:
- Opel Agila A 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM
- Opel Agila B 1.3 CDTI
Silnik: Z13DTJ
Moc: 70 KM
- Opel Combo C 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM
- Opel Corsa C 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM
- Opel Tigra B 1.3 CDTI
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM
- Suzuki Ignis 1.3 DDiS
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM
- Suzuki Wagon R+ 1.3 DDiS
Silnik: Z13DT
Moc: 70 KM
Turbina 5435-970-0006 - turbo puszcza olej
Zarówno olej od zimnej strony turbiny – na kole kompresji - jak i olej na wirniku turbiny powinien zostać szybko usunięty, a przyczyna powodująca tę awarię naprawiona. Przyczyną powodującą, że turbina puszcza olej najczęściej jest zablokowana odma olejowa, która powoduje występowanie zbyt wysokiego ciśnienia w skrzyni korbowej. Również zbyt wysoki poziom oleju w zbiorniku może spowodować jego wyciek.
Jeśli doszło do awarii Twojego turbo, skontaktuj się z nami i umów wizytę, dokładny koszt naprawy otrzymasz po wstępnej weryfikacji turbosprężarki.
Czy wiesz, dlaczego masz olej w intercoolerze po regeneracji turbo?
Niewielkie ilości oleju w intercoolerze nie powinny nikogo martwić, gorzej wygląda sytuacja, kiedy jego ilość jest spora. Olej w chłodnicy powietrza po wymianie turbiny wskazuje na to, że przed ponownym zamontowaniem turbosprężarki po przeprowadzonej regeneracji nie zadbano o tak podstawowe czynności, jak między innymi dokładne wyczyszczenie układu dolotowego ze starego oleju. Oprócz tego należy pamiętać o wymianie uszczelek i filtrów, a przede wszystkim o wymianie samego oleju na nowy, wysokiej jakości.
Dodaj komentarz

Komentarze
Jeśli turbosprężarka puszcza olej, oznacza to, że dochodzi do przecieku oleju przez uszczelniacze lub uszkodzenia przewodów olejowych, które doprowadzają olej do turbosprężarki. Przeciek oleju może prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki i silnika, a także do zwiększenia zużycia paliwa. W takim przypadku należy jak najszybciej skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który sprawdzi przyczynę przecieku i wykona niezbędne naprawy. Może to obejmować wymianę uszczelniaczy lub przewodów olejowych oraz generalną naprawę turbosprężarki.