Turbosprężarka 49135-05010
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49135-05010 firmy Mitsubishi (MHI).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
► komplet uszczelek montażowych,
► CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
► protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
► 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
► przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 4913505010 dostępna jest również pod numerem: 99450704.
Pasuje do pojazdu:
► Iveco
Daily II 2.8
Silnik: 8140.23.3700
Pojemnosc: 2798 ccm
Moc: 103 und 122 KM
Rok produkcji: 01.1996 to 01.1999
Turbina 4913505010 | Czyszczenie łopatek turbiny
Z problemem, jakim są zapieczone łopatki turbiny, pracownicy naszego serwisu spotykają się bardzo często. Rozruszanie zmiennej geometrii polega tak naprawdę na wyczyszczeniu łopatek VNT z nagaru, rdzy, a nawet zanieczyszczeń w postaci ziarenek piasku, które przeniknęły do turbiny przez zużyty filtr.
Decydując się na czyszczenie turbiny bez wyciągania, właściciel pojazdu powinien być świadom tego, że w ten sposób nie uzyska oczekiwanych rezultatów, a jeśli już uda mu się w jakimś stopniu ją wyczyścić, problem powróci po pewnym czasie. Proponowane domowe sposoby na czyszczenie turbiny płynem Mr Muscle w pianie, który tak naprawdę służy do czyszczenia piekarników kuchennych, czyli usuwa zupełnie inny rodzaj zanieczyszczenia. Nagar jest bardzo trudny do usunięcia również przy użyciu myjki ciśnieniowej. W naszym serwisie turbosprężarka, jak i jej elementy poddawane są czyszczeniu w specjalistycznych maszynach. Skuteczne, a zarazem precyzyjne czyszczenie łopatek VNT wykonać można wyłącznie poprzez demontaż turbosprężarki z samochodu.
Zapieczone kierownice turbiny - objawy świadczące o tym, to między innymi:
► występowanie przeładowania turbosprężarki,
► gwizd turbiny,
► dźwięk ścierających się ze sobą metalowych elementów,
► brak reakcji samochodu na wciskany pedał gazu.
W pojazdach, których przebieg waha się w granicach około 200 000 km – 250 000 km przyczyną zapieczenia się łopatek VNT mogą być wyeksploatowane uszczelniacze zaworowe. Warto zatem przeprowadzać systematyczną diagnostykę zarówno turbosprężarki, jak i samego samochodu.
Uszkodzona gruszka turbiny a technologia VNT
Jaki związek ma gruszka turbiny z łopatkami zmiennej geometrii? Otóż gruszka, a dokładnie jej sztanga reguluje położenie łopatek VNT. Prawidłowo działająca sztanga wykonuje płynne ruchy, z kolei brak płynnej pracy wspominanego cięgna, czyli jego skoki sugerować mogą zatarcie technologii VNT. Technologię VNT zastosowano w turbosprężarkach w celu zminimalizowania efektu turbodziury.
Wspomniany brak ruchu sztangi turbiny informuje nie tylko o awarii łopatek zmiennej geometrii, ale również o usterce siłownika lub o uszkodzonym elektrozaworze N75.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Czyszczenie łopatek turbiny w turbosprężarce 49135-05010 dla Iveco Daily II 2.8 polega na usunięciu nagromadzonego osadu i zanieczyszczeń z powierzchni łopatek, które mogą powodować ich zniekształcenie lub zwiększać opór toczenia. Proces ten może być wykonywany przez specjalistyczne warsztaty lub serwisy samochodowe, które posiadają odpowiedni sprzęt i doświadczenie. Czyszczenie łopatek turbiny pozwala na poprawę efektywności i wydajności pracy turbosprężarki, co przełoży się na lepszą wydajność silnika.