
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49135-05010 firmy Mitsubishi (MHI).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
► komplet uszczelek montażowych,
► CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
► protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
► 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
► przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 4913505010 dostępna jest również pod numerem: 99450704.
Pasuje do pojazdu:
► Iveco
Daily II 2.8
Silnik: 8140.23.3700
Pojemnosc: 2798 ccm
Moc: 103 und 122 KM
Rok produkcji: 01.1996 to 01.1999
Turbina 4913505010 | Czyszczenie łopatek turbiny

Z problemem, jakim są zapieczone łopatki turbiny, pracownicy naszego serwisu spotykają się bardzo często. Rozruszanie zmiennej geometrii polega tak naprawdę na wyczyszczeniu łopatek VNT z nagaru, rdzy, a nawet zanieczyszczeń w postaci ziarenek piasku, które przeniknęły do turbiny przez zużyty filtr.
Decydując się na czyszczenie turbiny bez wyciągania, właściciel pojazdu powinien być świadom tego, że w ten sposób nie uzyska oczekiwanych rezultatów, a jeśli już uda mu się w jakimś stopniu ją wyczyścić, problem powróci po pewnym czasie. Proponowane domowe sposoby na czyszczenie turbiny płynem Mr Muscle w pianie, który tak naprawdę służy do czyszczenia piekarników kuchennych, czyli usuwa zupełnie inny rodzaj zanieczyszczenia. Nagar jest bardzo trudny do usunięcia również przy użyciu myjki ciśnieniowej. W naszym serwisie turbosprężarka, jak i jej elementy poddawane są czyszczeniu w specjalistycznych maszynach. Skuteczne, a zarazem precyzyjne czyszczenie łopatek VNT wykonać można wyłącznie poprzez demontaż turbosprężarki z samochodu.
Zapieczone kierownice turbiny - objawy świadczące o tym, to między innymi:
► występowanie przeładowania turbosprężarki,
► gwizd turbiny,
► dźwięk ścierających się ze sobą metalowych elementów,
► brak reakcji samochodu na wciskany pedał gazu.
W pojazdach, których przebieg waha się w granicach około 200 000 km – 250 000 km przyczyną zapieczenia się łopatek VNT mogą być wyeksploatowane uszczelniacze zaworowe. Warto zatem przeprowadzać systematyczną diagnostykę zarówno turbosprężarki, jak i samego samochodu.
Uszkodzona gruszka turbiny a technologia VNT
Jaki związek ma gruszka turbiny z łopatkami zmiennej geometrii? Otóż gruszka, a dokładnie jej sztanga reguluje położenie łopatek VNT. Prawidłowo działająca sztanga wykonuje płynne ruchy, z kolei brak płynnej pracy wspominanego cięgna, czyli jego skoki sugerować mogą zatarcie technologii VNT. Technologię VNT zastosowano w turbosprężarkach w celu zminimalizowania efektu turbodziury.
Wspomniany brak ruchu sztangi turbiny informuje nie tylko o awarii łopatek zmiennej geometrii, ale również o usterce siłownika lub o uszkodzonym elektrozaworze N75.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze