blog

Turbosprężarka 49135-05010

26 marca 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Turbo Regeneracja

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49135-05010 firmy Mitsubishi (MHI).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

► komplet uszczelek montażowych,
► CHRA turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
► protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
► 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
► przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 4913505010 dostępna jest również pod numerem: 99450704.

Pasuje do pojazdu:

► Iveco
Daily II 2.8
Silnik: 8140.23.3700
Pojemnosc: 2798 ccm
Moc: 103 und 122 KM
Rok produkcji: 01.1996 to 01.1999

Turbina 4913505010 | Czyszczenie łopatek turbiny

Z problemem, jakim są zapieczone łopatki turbiny, pracownicy naszego serwisu spotykają się bardzo często. Rozruszanie zmiennej geometrii polega tak naprawdę na wyczyszczeniu łopatek VNT z nagaru, rdzy, a nawet zanieczyszczeń w postaci ziarenek piasku, które przeniknęły do turbiny przez zużyty filtr.

Decydując się na czyszczenie turbiny bez wyciągania, właściciel pojazdu powinien być świadom tego, że w ten sposób nie uzyska oczekiwanych rezultatów, a jeśli już uda mu się w jakimś stopniu ją wyczyścić, problem powróci po pewnym czasie. Proponowane domowe sposoby na czyszczenie turbiny płynem Mr Muscle w pianie, który tak naprawdę służy do czyszczenia piekarników kuchennych, czyli usuwa zupełnie inny rodzaj zanieczyszczenia. Nagar jest bardzo trudny do usunięcia również przy użyciu myjki ciśnieniowej. W naszym serwisie turbosprężarka, jak i jej elementy poddawane są czyszczeniu w specjalistycznych maszynach. Skuteczne, a zarazem precyzyjne czyszczenie łopatek VNT wykonać można wyłącznie poprzez demontaż turbosprężarki z samochodu.

Zapieczone kierownice turbiny - objawy świadczące o tym, to między innymi:

► występowanie przeładowania turbosprężarki,
 gwizd turbiny,
 dźwięk ścierających się ze sobą metalowych elementów,
brak reakcji samochodu na wciskany pedał gazu.

W pojazdach, których przebieg waha się w granicach około 200 000 km – 250 000 km przyczyną zapieczenia się łopatek VNT mogą być wyeksploatowane uszczelniacze zaworowe. Warto zatem przeprowadzać systematyczną diagnostykę zarówno turbosprężarki, jak i samego samochodu.

Uszkodzona gruszka turbiny a technologia VNT

Jaki związek ma gruszka turbiny z łopatkami zmiennej geometrii? Otóż gruszka, a dokładnie jej sztanga reguluje położenie łopatek VNT. Prawidłowo działająca sztanga wykonuje płynne ruchy, z kolei brak płynnej pracy wspominanego cięgna, czyli jego skoki sugerować mozatarcie technologii VNT. Technologię VNT zastosowano w turbosprężarkach w celu zminimalizowania efektu turbodziury.

Wspomniany brak ruchu sztangi turbiny informuje nie tylko o awarii łopatek zmiennej geometrii, ale również o usterce siłownika lub o uszkodzonym elektrozaworze N75.

Oceń wpis Aktualna ocena:  5.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 5.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Franek
2023-01-20 10:40:28
Czyszczenie łopatek turbiny w turbosprężarce 49135-05010 dla Iveco Daily II 2.8 polega na usunięciu nagromadzonego osadu i zanieczyszczeń z powierzchni łopatek, które mogą powodować ich zniekształcenie lub zwiększać opór toczenia. Proces ten może być wykonywany przez specjalistyczne warsztaty lub serwisy samochodowe, które posiadają odpowiedni sprzęt i doświadczenie. Czyszczenie łopatek turbiny pozwala na poprawę efektywności i wydajności pracy turbosprężarki, co przełoży się na lepszą wydajność silnika.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60