Turbo padło po regeneracji – co może być tego powodem?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Główną przyczyną, która spowodowała, że turbo padło zaraz po procesie regeneracji jest niezastosowanie się do wymogów montażowych turbosprężarki, które dołączane są wraz z protokołem do każdej zregenerowanej turbiny. Druga przyczyna z którą jako serwis mamy jednak częściej do czynienia, to nieodpowiednia eksploatacja pojazdu z turbodoładowaniem.
Powodem szybkiej awarii turbo może być również nieprawidłowo przeprowadzony proces regeneracji – niedokładnie wyczyszczone turbo, zastosowanie tanich chińskich zamienników lub też brak przeprowadzonej kalibracji mechanizmu VNT. Decydując się na regenerację turbiny, nie należy sugerować się wyłącznie ceną usługi. Jeżeli chcesz taniej usługi, powinieneś mieć świadomość tego, że niekoniecznie może ona zostać przeprowadzona dobrze. Regeneracja turbosprężarki wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi, ale również wiedzy.
1. Co zrobić, kiedy turbina padła podczas jazdy?
Jeżeli podczas jazdy Twój samochód odmówił posłuszeństwa, a do tego występują objawy takie jak: spadek osiągów, czarne lub białe kłęby dymu wydobywające się z układu wydechowego, nieregularna praca silnika czy też niepokojące dźwięki dochodzące spod maski pojazdu, to znak, że mogło dojść do uszkodzenia turbiny. W takiej sytuacji należy bezzwłocznie udać się do najbliższego warsztatu lub wezwać lawetę.
Jazda z uszkodzoną turbiną może okazać się niebezpieczna nie tylko dla jednostki napędowej pojazdu, ale również i dla pozostałych uczestników ruchu drogowego.
Przykładowe przyczyny awarii poprzedniego turbo
Zanim dojdzie do montażu nowej turbiny, należy zlokalizować i usunąć przyczynę, która spowodowała awarię. Pracownicy naszego serwisu najczęściej spotykają się z następującymi źródłami awarii turbosprężarki:
-defekt wirnika turbiny spowodowane przedostaniem się do niego ciała obcego; może to być kamyk zassany przez dolot lub też inny oderwany element jednej z części samochodu,
- powstawanie rys na częściach oporowych, bieżnikach łożysk ślizgowych i na czopach łożyskowych – przyczyną tego najczęściej jest zanieczyszczony olej silnikowy,
- nieprawidłowe ciśnienie oleju silnikowego w układzie smarowania,
- przegrzanie turbo; jego najczęstszą przyczyną jest niedobór oleju.
Awarię turbosprężarki spowodować może również awaria układu wtryskowego. Sytuacja taka, jak lejące wtryski powoduje, że paliwo przedostaje się do oleju silnikowego rozrzedzając go, przez co olej traci swoje właściwości.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli turbo padło po regeneracji, mogą być różne przyczyny. Oto niektóre z najczęstszych:
Nieodpowiednie wykonanie regeneracji: Jeśli regeneracja została wykonana nieprawidłowo, może to prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki.
Niedostateczna jakość części zamiennych: Jeśli podczas regeneracji zastosowano części zamienne o niskiej jakości, może to prowadzić do awarii po krótkim czasie.
Nieodpowiedni montaż: Jeśli turbosprężarka została zmontowana nieprawidłowo, może to prowadzić do awarii.
Uszkodzenie mechaniczne: Jeśli turbosprężarka została uszkodzona mechanicznie podczas transportu lub montażu, może to prowadzić do awarii.
Nieprawidłowe działanie silnika: Jeśli silnik działa nieprawidłowo, może to prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki.
Aby ustalić przyczynę awarii po regeneracji, należy skonsultować się z warsztatem, który przeprowadził regenerację oraz dokładnie przeanalizować działanie silnika, układu doładowania oraz stan samej turbosprężarki.