
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Ile powinna wynosić cena naprawy turbosprężarki | Bosch Diesel Service ASO Melett - Cennik Mielec - Regeneracja turbiny koszt
Turbina jest kluczowym elementem układu turbodoładowania, odpowiedzialnego za zwiększanie osiągów pojazdu poprzez sprężanie i wtłaczanie powietrza do komory spalania silnika.
Turbosprężarki to najpowszechniej stosowane układy doładowania zarówno w silnikach wysokoprężnych, jak i benzynowych, które tworzone są z niezwykle trwałych materiałów, odpornych na wysokie temperatury, ścieranie i korozję, a także sprawiających, że elementy z nich wykonane potrafią znieść bardzo duże obciążenia, zanim dojdzie do ich wyeksploatowania. Do produkcji wykorzystywane są stopy Inconel, MaRM247 i Ni-Resist, a także czysty tytan. Jednakże nowsze generacje układów turbodoładowania tworzone z wysoką precyzją i wyposażone w technologię zmiennej geometrii kierownic turbiny, nie są tak wytrwałe jak starsze modele pomimo wykorzystywania dużo lepszych tworzyw. Dzieje się tak, ponieważ spasowanie i większa ilość elementów oraz ogólnie większe skomplikowanie konstrukcji przyczyniają się do zwiększenia wrażliwości urządzenia na różne drobiny i zanieczyszczenia, a także wyższej podatności na uszkodzenia spowodowane niewłaściwym olejowaniem.

Koszt naprawy turbosprężarki
Koszty naprawy w Bosch Diesel Service ASO Melett turbosprężarki są ściśle uzależnione od stopnia skomplikowania awarii. Po rozebraniu układu turbodoładowania może się okazać, iż wymaga on jedynie wyczyszczenia i podstawowej wymiany elementów eksploatacyjnych takich jak łożyska i pierścienie uszczelniające, albo nastawienie kierownic o zmiennej geometrii. Może jednak zdarzyć się, że uszkodzeniu uległ któryś z wirników lub wałek turbosprężarki. Wtedy najlepszą opcją jest wymiana całego rdzenia turbosprężarki, nazywanego CHRA(skrót od Center Housing Rotating Assembly) modele np. vw 1,9 tdi 110 130 km. Nawet wymiana rdzenia bywa często tańszym rozwiązaniem od zakupu nowej turbosprężarki, a już zdecydowanie bezpieczniejszym od wejścia w posiadanie używanego i niesprawdzonego egzemplarza, który może okazać się finansową pułapką. Ze względu na konieczność wykonania czynności takich jak wyważanie rdzenia i regulacja zmiennej geometrii kierownic, warto jest oddać uszkodzony układ turbodoładowania do wyspecjalizowanego Turbo-serwisu warsztatu Melett, posiadającego zarówno wykwalifikowanych mechaników, jak i wymaganych do przeprowadzenia solidnej regeneracji turbosprężarki maszyn. W profesjonalnym zakładzie, zajmującym się regeneracją, uszkodzone urządzenie jest najpierw rozkładane i dokładnie czyszczone, piaskowane są poszczególne elementy. Następnie fachowcy zajmują się sprawdzeniem każdego komponentu pod kątem jakichkolwiek odchyleń od normy, po czym wymieniają wadliwe części na nowe. Przy składaniu starannie sprawdzane są takie rzeczy jak technologia zmiennej geometrii, czy wyważenie rdzenia turbosprężarki, oraz, jeśli zajdzie taka potrzeba, są odpowiednio poprawiane. Sprawnie działający i dokładny personel gwarantuje długi okres przydatności zregenerowanej turbosprężarki oraz pozwoli na uniknięcie dodatkowych kosztów związanych z jej ponowną awarią oraz spowodowanych przez nią poważnych i bardzo drogich uszkodzeń jednostki napędowej. Cennik turbosprężarek już wkrótce w zakładce TURBINY NOWE I UŻYWANE.

Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze