Jak uszczelnić turbinę?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Wyeksploatowane uszczelki najlepiej wymienić na nowe, pamiętając o tym, aby dobrać ich prawidłowy rozmiar. Zbyt małe uszczelki powodować będą wycieku oleju, natomiast za duże lub o nieodpowiednim kształcie utrudnią swobodny spływ oleju. Zdecydowanie odradzamy stosowanie różnego rodzaju silikonów czy też past uszczelniających, ponieważ mogą one doprowadzić do zatkania przewodów olejowych lub też do poważnego uszkodzenia jednostki napędowej. W przypadku wymiany uszczelek warto zadbać o to, aby były one wysokiej jakości, w przeciwnym razie mogą ulec szybszemu zużyciu.
Uszczelnienie turbiny - Jak sprawdzić, czy turbina przepuszcza olej?
Pamiętać należy o regularnej diagnostyce układu turbodoładowania, podczas której warto sprawdzić również to czy nie występują wycieki oleju. Mokra plama pod pojazdem, obecność oleju na przewodach, jak i na obudowie turbo wskazywać mogą na wyeksploatowane uszczelnienia turbosprężarki. Wyciek oleju nie zawsze może oznaczać, że doszło do uszkodzenia uszczelek. Zbyt wysokie ciśnienie w turbosprężarce także powodować będzie wypływanie oleju.
1. Wycieki oleju z turbosprężarki to nie zawsze awaria - Turbina puszcza olej do intercoolera
Jak już zostało wspomniane, wycieki oleju silnikowego nie zawsze mają związek z awarią układu turbodoładowania. Przyczyną palmy oleju pod autem może być zbyt wysoki poziom oleju w misce olejowej, co powodować może nie tylko przepuszczanie oleju do intercoolera, ale także i do układu wydechowego. Przyczyną wycieku oleju może być zatkana odma olejowa, która odpowiada za odpowietrzanie skrzyni korbowej. Niedrożny, zagięty przewód również powodować może wycieki oleju.
Samodzielna regeneracja turbosprężarki niestety, ale nie zawsze może zakończyć się sukcesem. Oprócz narzędzi należy dysponować również odpowiednią wiedzą. Co więcej, nie każdy ma świadomość tego, że próba regeneracji turbosprężarki bez wyciągana niestety nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, a sam proces kalibracji odbywać się może na zasadzie prób i błędów. Częstym błędem popełnianym podczas naprawy turbo, jest zastosowanie uszczelniania w postaci silikonów lub past. Doprowadzić mogą do zablokowania przewodów smarnych, a w konsekwencji dojść może do poważnego i nieodwracalnego uszkodzenia jednostki napędowej.
3. Uszczelnienie turbiny w B6 2.0 TDI - Uszczelnienie turbiny – cena
Jeżeli podjąłeś się samodzielnej naprawy turbo i jej uszczelki są wyeksploatowane lub przestarzałe zamiast stosowania pasty uszczelniającej turbo, lepiej zakupić zestaw naprawczy turbosprężarki. Jeszcze lepszym rozwiązaniem jest oddanie turbo do serwisu, który specjalizuje się w regeneracji oraz naprawie układów turbodoładowanych. Regeneracja turbosprężarki w autoryzowanym serwisie to nie tylko gwarancja jakości wykonania usługi, ale również pewność, że zastosowane zostały oryginalne części zamienne, a nie tanie zamienniki pochodzące z nieznanego źródła.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Uszczelnianie turbiny jest procesem, który może być przeprowadzony w celu naprawy lub zapobiegania przeciekom oleju lub powietrza przez uszczelniacze i uszczelki. Proces ten najlepiej jest przeprowadzić przez specjalistów z zakresu naprawy silników turbo, ponieważ może wymagać specjalistycznego sprzętu i wiedzy. Ogólnie rzecz biorąc, uszczelnianie turbiny polega na demontażu i wymianie uszczelniaczy i uszczelek oraz na sprawdzeniu i ewentualnej naprawie innych części.
Demontaż turbosprężarki - Aby dostać się do uszczelniaczy i uszczelek, należy najpierw demontować turbosprężarkę z silnika.
Wymiana uszczelniaczy i uszczelek - Wymiana uszczelniaczy i uszczelek pozwala na zapobieganie przeciekom oleju lub powietrza.
Sprawdzenie i naprawa innych części - Po zakończeniu wymiany uszczelniaczy i uszczelek, należy sprawdzić i naprawić ewentualne uszkodzenia innych części, takich jak wałki, łopatki, itp.
Montaż turbosprężarki - po zakończeniu naprawy i sprawdzeniu, należy zamontować turbosprężarkę z powrotem do silnika.
Jeśli proces uszczelniania turbiny jest przeprowadzony prawidłowo, może to pomóc w zwiększeniu wydajności silnika i zwiększeniu trwałości turbosprężarki.