Localizations image

Jak uszczelnić turbinę?

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
uszczelnienie turbiny

Wyeksploatowane uszczelki najlepiej wymienić na nowe, pamiętając o tym, aby dobrać ich prawidłowy rozmiar. Zbyt małe uszczelki powodować będą wycieku oleju, natomiast za duże lub o nieodpowiednim kształcie utrudnią swobodny spływ oleju. Zdecydowanie odradzamy stosowanie różnego rodzaju silikonów czy też past uszczelniających, ponieważ mogą one doprowadzić do zatkania przewodów olejowych lub też do poważnego uszkodzenia jednostki napędowej. W przypadku wymiany uszczelek warto zadbać o to, aby były one wysokiej jakości, w przeciwnym razie mogą ulec szybszemu zużyciu.

Uszczelnienie turbiny - Jak sprawdzić, czy turbina przepuszcza olej?

Pamiętać należy o regularnej diagnostyce układu turbodoładowania, podczas której warto sprawdzić również to czy nie występują wycieki oleju. Mokra plama pod pojazdem, obecność oleju na przewodach, jak i na obudowie turbo wskazywać mogą na wyeksploatowane uszczelnienia turbosprężarki. Wyciek oleju nie zawsze może oznaczać, że doszło do uszkodzenia uszczelek. Zbyt wysokie ciśnienie w turbosprężarce także powodować będzie wypływanie oleju.

1. Wycieki oleju z turbosprężarki to nie zawsze awaria - Turbina puszcza olej do intercoolera

Jak już zostało wspomniane, wycieki oleju silnikowego nie zawsze mają związek z awarią układu turbodoładowania. Przyczyną palmy oleju pod autem może być zbyt wysoki poziom oleju w misce olejowej, co powodować może nie tylko przepuszczanie oleju do intercoolera, ale także i do układu wydechowego. Przyczyną wycieku oleju może być zatkana odma olejowa, która odpowiada za odpowietrzanie skrzyni korbowej. Niedrożny, zagięty przewód również powodować może wycieki oleju.

2. Samodzielna regeneracja turbosprężarki (uszczelnienie) - Po regeneracji turbiny bierze olej

Samodzielna regeneracja turbosprężarki niestety, ale nie zawsze może zakończyć się sukcesem. Oprócz narzędzi należy dysponować również odpowiednią wiedzą. Co więcej, nie każdy ma świadomość tego, że próba regeneracji turbosprężarki bez wyciągana niestety nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, a sam proces kalibracji odbywać się może na zasadzie prób i błędów. Częstym błędem popełnianym podczas naprawy turbo, jest zastosowanie uszczelniania w postaci silikonów lub past. Doprowadzić mogą do zablokowania przewodów smarnych, a w konsekwencji dojść może do poważnego i nieodwracalnego uszkodzenia jednostki napędowej.

uszczelnienie turbo samodzielne

3. Uszczelnienie turbiny w B6 2.0 TDI - Uszczelnienie turbiny – cena

Jeżeli podjąłeś się samodzielnej naprawy turbo i jej uszczelki są wyeksploatowane lub przestarzałe zamiast stosowania pasty uszczelniającej turbo, lepiej zakupić zestaw naprawczy turbosprężarki. Jeszcze lepszym rozwiązaniem jest oddanie turbo do serwisu, który specjalizuje się w regeneracji oraz naprawie układów turbodoładowanych. Regeneracja turbosprężarki w autoryzowanym serwisie to nie tylko gwarancja jakości wykonania usługi, ale również pewność, że zastosowane zostały oryginalne części zamienne, a nie tanie zamienniki pochodzące z nieznanego źródła.

Komentarze

Marek 2023-01-11 13:19:23

Uszczelnianie turbiny jest procesem, który może być przeprowadzony w celu naprawy lub zapobiegania przeciekom oleju lub powietrza przez uszczelniacze i uszczelki. Proces ten najlepiej jest przeprowadzić przez specjalistów z zakresu naprawy silników turbo, ponieważ może wymagać specjalistycznego sprzętu i wiedzy. Ogólnie rzecz biorąc, uszczelnianie turbiny polega na demontażu i wymianie uszczelniaczy i uszczelek oraz na sprawdzeniu i ewentualnej naprawie innych części.
Demontaż turbosprężarki - Aby dostać się do uszczelniaczy i uszczelek, należy najpierw demontować turbosprężarkę z silnika.
Wymiana uszczelniaczy i uszczelek - Wymiana uszczelniaczy i uszczelek pozwala na zapobieganie przeciekom oleju lub powietrza.
Sprawdzenie i naprawa innych części - Po zakończeniu wymiany uszczelniaczy i uszczelek, należy sprawdzić i naprawić ewentualne uszkodzenia innych części, takich jak wałki, łopatki, itp.
Montaż turbosprężarki - po zakończeniu naprawy i sprawdzeniu, należy zamontować turbosprężarkę z powrotem do silnika.
Jeśli proces uszczelniania turbiny jest przeprowadzony prawidłowo, może to pomóc w zwiększeniu wydajności silnika i zwiększeniu trwałości turbosprężarki.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO